-->

Κωτσόβολος: Σημαντική αύξηση κερδοφορίας και πωλήσεων για το 2019

Ο Γιάννης Βασιλάκος ανέφερε πως η Κωτσόβολος με τις επενδύσεις που είναι σε εξέλιξη τόσο στο δίκτυο καταστημάτων όσο και στα ψηφιακά κανάλια θα γίνει η πιο σύγχρονη πολυκαναλική (omnichannel) εταιρία στον τομέα της στην Ευρώπη

Συνεχίζεται η ανάπτυξη για την Κωτσόβολος, η οποία έκλεισε την τετραετία με συνολική αύξηση πωλήσεων 46% και μεγάλη αύξηση των σημείων πώλησης. Πιο συγκεκριμένα για το οικονομικό έτος 2019, η Κωτσόβολος παρουσίασε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 3,5% στα 538 εκατ. ευρώ και αντίστοιχη αύξηση EBITDA στα 26,2 εκατ. ευρώ έναντι 25,2 εκατ. ευρώ του προηγούμενου έτους. 

Αντίστοιχα, τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα 21.3 εκατ. ευρώ, από 20,1 εκατ. ευρώ το 2018-2019. Οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος ανήλθαν στα 11.4 εκατ. ευρώ, από 10.7 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος.

Με συνεχείς επενδύσεις στο εκτενές δίκτυο των 95 φυσικών καταστημάτων, αλλά και στο kotsovolos.gr, η Κωτσόβολος πετυχαίνει υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης σε όλα τα σημεία επαφής της με τους πελάτες της. Καινοτόμες εφαρμογές και αναβαθμισμένα εργαλεία εξυπηρέτησης βοηθούν τους συμβούλους  πωλήσεων να βελτιστοποιήσουν την αγοραστική εμπειρία. Η εταιρεία τη χρονιά που πέρασε λάνσαρε το Pay Express, που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες, που πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή τους γρήγορα, σε οποιοδήποτε σημείο του καταστήματος, χωρίς να περάσουν από κάποιο ταμείο, παρά μόνο μέσω του κινητού που φέρει πάνω του ο σύμβουλος πωλήσεων.

Επενδύσεις σε logistics

Η πρωτοπόρα εφαρμογή Pay Εxpress, σε συνδυασμό με τα Ταμεία Express σε θέσεις πωλητών, μια ακόμη πρωτοπορία της Κωτσόβολος, δημιουργήθηκαν για να αναβαθμίσουν την εμπειρία αγοράς, αποτελώντας ένα σημαντικό σύμμαχο και στην προστασία της δημόσιας υγείας την περίοδο αυτή. Με σημαντικές τεχνολογικές επενδύσεις στην εφοδιαστική της αλυσίδα και με μία νέα ακόμα υπερσύγχρονη αποθήκη 17.000 τμ., η Κωτσόβολος αυξάνει σημαντικά όχι μόνο τις επιχειρησιακές της δυνατότητες και την παραγωγικότητά της, αλλά πετυχαίνει υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης για τους πελάτες της.

Σε μία χρονιά με πρωτοφανείς συνθήκες παγκοσμίως, η ομάδα των 2.600 εργαζομένων της Κωτσόβολος, εργάζεται επίμονα και με υψηλό αίσθημα ευθύνης για τους πελάτες της. Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στους εργαζομένους της με πάνω από 53.000 ώρες εκπαίδευσης τον προηγούμενο χρόνο.

Η Κωτσόβολος, Νο1 εταιρία στον κλάδο των ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών, εξελίσσεται συνεχώς, προσφέροντας μέσα από την τεχνολογία λύσεις και υπηρεσίες, που ενδυναμώνουν τους ανθρώπους και κάνουν τη ζωή τους καλύτερη.

Γιάννης Βασιλάκος: Γινόμαστε η καλύτερη omnichannel εταιρεία στο χώρο μας στην Ευρώπη

Η Κωτσόβολος έχει καταφέρει να κερδίζει μερίδια αγοράς μέσα σε περιόδους κρίσης, επενδύοντας στα συγκριτικά της πλεονεκτήματα ανέφερε ο Γιάννης Βασιλάκος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe σε διαδικτυακή παρουσίαση των αποτελεσμάτων για το οικονομικό έτος 2019 -2020, στις 15 Ιουλίου 2020.

Ο Γιάννης Βασιλάκος ανέφερε πως η Κωτσόβολος με τις επενδύσεις που είναι σε εξέλιξη τόσο στο δίκτυο καταστημάτων όσο και στα ψηφιακά κανάλια θα γίνει η πιο σύγχρονη πολυκαναλική (omnichannel) εταιρία στον τομέα της στην Ευρώπη και μια από τις πιο σύγχρονες διεθνώς, επισημαίνοντας ότι η εταιρία πλέον εστιάζει την προσπάθεια όχι μόνον στον ανταγωνισμό από εγχώριες εταιρίες αλλά και από πιθανούς διεθνείς παίκτες

Σχόλια