Τα προϊόντα Costa Coffee “μπαίνουν” δυναμικά στην ελληνική αγορά από την Coca Cola

Στόχος της εταιρείας είναι το διψήφιο μερίδιο αγοράς και η συνεργασία με 1.500 ανεξάρτητους συνεργάτες στην κατηγορία Ho.Re.Ca, ενώ μέχρι το 2030 να έχει γίνει η εταιρεία αναφοράς σε ολόκληρη την αγορά του καφέ

Μια νέα σελίδα ανοίγει στην αγορά του καφέ, καθώς τα προϊόντα της Costa Coffee κάνουν δυναμική είσοδο με την φροντίδα και την βοήθεια της Coca Cola. Οι Coca Cola 3Ε και Coca Cola Hellas διευρύνουν σημαντικά το χαρτοφυλάκιο τους, με μια διεθνή μάρκα ανώτερης ποιότητας και γεύσης. 

Όπως ανακοίνωσαν οι Coca Cola Hellas και Coca Cola 3E, η Costa Coffee θα κάνει την είσοδο της στην Ελληνική αγορά με 5 διαφορετικά χαρμάνια στην κατηγορία του αλεσμένου καφέ και με 7 επιλογές σε κάψουλες, τα οποία θα λανσαριστούν τον Σεπτέμβριο. Παράλληλα, ο Costa Coffee θα έχει παρουσία και στους χώρους εστίασης με ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο σε μορφή κόκκων, ολοκληρώνοντας την εμπειρία Costa Coffee σε όλες τις περιστάσεις κατανάλωσης.

Με στόχο το μερίδιο στην αγορά 

Όπως ανέφερε ο Γενικός Διευθυντής της Coca Cola 3Ε κατά την παρουσίαση της Costa Coffee, τα σχέδια της εταιρείας δεν έχουν αλλάξει λόγω του κορωνοϊού και της πανδημίας, αλλά έχουν προσαρμοστεί πάνω στις νέες συνθήκες. Σε αυτό το πλαίσιο, το λανσάρισμα των Costa Coffee θα γίνει, σε αντίθεση με άλλα προϊόντα τα οποία θα μεταφερθούν λίγο αργότερα στο μέλλον.

Την ίδια ώρα, η εταιρεία, έχοντας ουσιαστικά πληγεί από την αναστολή λειτουργίας στους κλάδους της εστίασης και του τουρισμού, επιχειρεί να στηρίξει την επανεκκίνηση της αγοράς προχωρώντας σε αναδιάταξη δυνάμεων αλλά και σε ένα πολύπλευρο πρόγραμμα ενεργειών για την υποστήριξη του Ho.Re.Ca.

Σε βάθος διετίας, στόχος της εταιρείας είναι το διψήφιο μερίδιο αγοράς και η συνεργασία με 1.500 ανεξάρτητους συνεργάτες στην κατηγορία Ho.Re.Ca, ενώ μέχρι το 2030 να έχει γίνει η εταιρεία αναφοράς σε ολόκληρη την αγορά του καφέ στη χώρα μας η οποία υπολογίζεται γύρω στο 1 δισ. ευρώ, με το 60% να αφορά στην κατανάλωση εκτός σπιτιού και το 40% εντός σπιτιού και χώρων εργασίας.

Όπως επισημάνθηκε τέλος δεν είναι στα πλάνα της εταιρείας η δημιουργία αυτόνομου δικτύου καταστημάτων στην ελληνική αγορά, εξετάζονται ωστόσο άλλες καινοτόμες πρωτοβουλίες για παροχή καφέ οι οποίες αναμένεται να ανακοινωθούν τους επόμενους μήνες.

“Διευρύνουμε το χαρτοφυλάκιο μας και γινόμαστε Total Beverage Company”

Σχολιάζοντας το λανσάρισμα της Costa Coffee στην Ελληνική αγορά, ο Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον ανέφερε: “Με την προσθήκη του κορυφαίου brand Costa Coffee στη μεγάλη οικογένεια προϊόντων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ερχόμαστε να προσφέρουμε στους Έλληνες καταναλωτές μια μοναδική εμπειρία καφέ. Διευρύνουμε το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας, ενισχύοντας το όραμά μας ως ο 24/7 Leading Beverage Partner. Το λανσάρισμα του Costa Coffee σηματοδοτεί πολλά περισσότερα από την προσθήκη ενός brand καφέ καθώς η φιλοδοξία μας είναι να γίνουμε ο καλύτερος Coffee Partner. Θα είμαστε δίπλα στους συνεργάτες μας υποστηρίζοντάς τους ουσιαστικά ώστε να προσφέρουν την εμπειρία Costa Coffee στους πελάτες τους”.

Από την μεριά της, η Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Hellas, υπογράμμισε ότι: “Το λανσάρισμα του Costa Coffee στην Ελληνική αγορά συνδέεται άμεσα με τη συνολική στρατηγικής της Coca-Cola να αποτελεί μία Total Beverage εταιρεία. Η προσθήκη αυτή έρχεται ως απόδειξη της δέσμευσής μας να εξελισσόμαστε, να δημιουργούμε και να προσφέρουμε μοναδικά προϊόντα στους καταναλωτές μας, απόλυτα εναρμονισμένα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους”.

Τέλος, ο Βασίλης Βελισκιώτης, Spirits, Snacks & Coffee Unit Manager της Coca Cola Τρία Έψιλον, σημείωσε: “Με την είσοδο του Costa Coffee στον κλάδο της εστίασης, φέρνουμε, πέρα από ένα brand με αδιαμφισβήτητη ποιότητα και παρουσία σε παγκόσμιο επίπεδο, ένα σύνολο καινοτόμων υπηρεσιών και εργαλείων που προσφέρουν προστιθεμένη αξία τόσο στους πελάτες μας, όσο και στους τελικούς καταναλωτές. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι παρέχουμε μία πλήρη γκάμα επαγγελματικών μηχανών καφέ, που θα ενσωματώνουν καινοτόμες τεχνολογίες τηλεμετρίας καθώς και υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικά προγράμματα που έχουμε εξελίξει υπό την καθοδήγηση του Coffee Expert μας που θα λαμβάνουν χώρα τόσο στο υπερσύγχρονο Coca-Cola Τρία Έψιλον 24/7 Experience Center όσο και στους αντίστοιχους χώρους των συνεργατών μας”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ