emea business monitor

Το Facebook Shops “ανοίγει” το δρόμο των online πωλήσεων για τις μικρές επιχειρήσεις

Το Facebook Shops θα είναι δωρεάν και θα διευκολύνει τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ένα μόνο ηλεκτρονικό κατάστημα για πρόσβαση των πελατών τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram

Το Facebook Shops, μια νέα λειτουργία που θα διευκολύνει εταιρείες και καταστήματα να προβάλουν τα προϊόντα τους στο Facebook και το Instagram, ανακοίνωσε χθες (19/5) ο Mark Zuckerberg.

Το Facebook Shops θα είναι δωρεάν και θα διευκολύνει τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ένα μόνο ηλεκτρονικό κατάστημα για πρόσβαση των πελατών τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram. Αυτό σημαίνει ότι οποιοσδήποτε πωλητής, ανεξάρτητα από το μέγεθος ή τον προϋπολογισμό του, μπορεί να φέρει την επιχείρησή του στο διαδίκτυο και να συνδέεται με τους πελάτες όπου και όποτε είναι βολικό για αυτούς.

Η λειτουργία των Facebook Shops

Τα “Καταστήματα Facebook”, θα λειτουργούν όπως όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Οι χρήστες θα μπορούν να περιηγηθούν στην πλήρη συλλογή, να προσθέσουν προϊόντα στο καλάθι τους και να παραγγείλουν – είτε στον ιστότοπο της επιχείρησης είτε χωρίς έξοδο από την εφαρμογή, εάν η επιχείρηση έχει ενεργοποιήσει την ολοκλήρωση της αγοράς.  Όταν χρειάζονται βοήθεια, τέλος,  θα μπορούν να στέλνουν μήνυμα μέσω WhatsApp, Messenger ή απευθείας μήνυμα στο Instagram και από εκεί, να κάνουν ερωτήσεις, να λάβουν υποστήριξη ή να παρακολουθούν τις παραγγελίες τους.

Σύντομα, οι επιχειρήσεις θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να πωλούν τα προϊόντα τους απευθείας μέσω του chat, είτε αυτό είναι του WhatsApp, του Messenger είτε του Instagram, ενώ θα μπορούν να προσθέτουν ετικέτες σε προϊόντα από το Κατάστημα Facebook ή τον κατάλογό τους πριν από μία ζωντανή μετάδοση και αυτά τα προϊόντα θα εμφανίζονται στο κάτω σημείο του βίντεο, ώστε οι χρήστες να μπορούν να πατήσουν εύκολα για να μάθουν περισσότερα και να αγοράσουν.

Το Facebook δοκιμάζει, παράλληλα, τρόπους για να διευκολύνει την απόκτηση ανταμοιβών από τις επιχειρήσεις, επιτρέποντάς στους χρήστες να συνδεθούν με προγράμματα loyalty, στον λογαριασμό τους στο Facebook. Για τις μικρές επιχειρήσεις που δεν εφαρμόζουν κάποιο πρόγραμμα ανταμοιβών, η εταιρεία διερευνά τρόπους να τις βοηθήσει να δημιουργήσουν και να διαχειριστούν ένα δικό τους, στα Καταστήματα Facebook.

Αυτοί οι οργανισμοί προσφέρουν ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν τους επιχειρηματίες να ξεκινήσουν και να διευθύνουν τις επιχειρήσεις τους και να έχουν και παρουσία στο διαδίκτυο.

Για να τα πετύχει όλα αυτά, το Facebook συνεργάζεται  στενά με εταιρείες όπως οι Shopify, το BigCommerce, το WooCommerce, το Channel Advisor, το CedCommerce, το Cafe24, το Tienda Nube και το Feedonomics. Όπως δήλωσε και ο Zuckerberg στην ανακοίνωσή του, “αυτοί οι οργανισμοί προσφέρουν ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν τους επιχειρηματίες να ξεκινήσουν και να διευθύνουν τις επιχειρήσεις τους και να έχουν και παρουσία στο διαδίκτυο. Τώρα θα βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις να δημιουργήσουν και να αναπτύξουν τα Καταστήματά τους στο Facebook και να χρησιμοποιήσουν τα άλλα εμπορικά μας εργαλεία”.

Σημειώνεται ότι, ξεκινώντας από τις ΗΠΑ, το Facebook θα παρουσιάσει αυτό το καλοκαίρι και το Instagram Shop, ένα νέο τρόπο ανακάλυψης και αγοράς προϊόντων μέσα από την Εξερεύνηση Instagram(Instagram Explore), ενώ αργότερα φέτος θα προσθέσει μια νέα καρτέλα καταστήματος στη γραμμή πλοήγησης, ώστε ο χρήστης να μπορεί να μεταβεί στο Κατάστημα Instagram με μία μόνο κίνηση.

Ολόκληρη η ανακοίνωση του Mark Zuckerberg:

Get real time updates directly on you device, subscribe now.