Της ΔΕΗ το ..”κάγκελο” – Συνωστισμός και καμία προφύλαξη την πρώτη μέρα λειτουργίας

Χρειάστηκε ακόμα και η παρέμβαση της αστυνομίας

Παρά τις προσπάθειες των ανθρώπων της ΔΕΗ, του προσωπικού ασφαλείας και της διοίκησης, ο κόσμος που μαζεύτηκε έξω από τα κεντρικά στην Αριστείδου ξέχασε τον φόβο του κορωνοϊού και τα μέτρα πρόληψης στο σπίτι, με αποτέλεσμα να παρατηρηθεί συνωστισμός και τριτοκοσμικές εικόνες. 

Ηλικιωμένοι είχαν στηθεί στην ουρά απ΄τις 5 το πρωί ενώ λίγο μετά τις 7:30 το πρωί, οι ουρές έκαναν το γύρο του τετραγώνου, ενώ φυσικά δεν έλειψαν και οι μικροεντάσεις. Από το ρολό της εισόδου της ΔΕΗ και μέσα η εταιρεία είχε φροντίσει να σηματοδοτήσει το χώρο με τις κατάλληλες αποστάσεις, όμως σιγά σιγά ο κόσμος έγραψε στα “παλιά του τα παπούτσια” προειδοποιήσεις, σημάνσεις και το κυριότερο την δική του ασφάλεια και δημιούργησε συνωστισμό. 

Σε κάποια στιγμή χρειάστηκε ακόμα και η συνδρομή της αστυνομίας, η οποία έσπευσε στο χώρο για να τηρήσει την τάξη. 

“Δυστυχώς ο κόσμος συνωστίστηκε παρά τα μέτρα ασφαλείας που είχε φροντίσει να λάβει η ΔΕΗ”, τόνισε η Σοφία Δήμτσα, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της ΔΕΗ, μιλώντας στον ΣΚΑΪ. Επιπλέον, εξήγησε ότι 12 υπάλληλοι έχουν βγει στην οδό Αριστείδου, όπου βρίσκεται η ουρά των πολιτών, και προσπαθούν να τους πείσουν να αφήσουν τα στοιχεία τους και να κληθούν τηλεφωνικά να εξυπηρετηθούν.

Εναλλακτικές πληρωμές και τηλεφωνική εξόφληση λογαριασμου

Αξίζει να σημειωθεί πως για όσους δεν θέλουν να περιμένουν στις ουρές, η ΔΕΗ προσφέρει εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής,μέσω τράπεζας, web-banking, πρακτορείων ΟΠΑΠ και σούπερ μάρκετ, ενώ λειτουργεί και η τηλεφωνική εξυπηρέτηση της εταιρείας, η οποία προσφέρει τηλεφωνική εξόφληση λογαριασμών. 

“Για την τηλεφωνική σας πληρωμή δεν απαιτείται η χρήση του pin παρά μόνο την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα. Η ΔΕΗ προέβη σε αυτή την κίνηση μιας και δεν είναι όλοι οι πολίτες εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο και τις ψηφιακές συναλλαγές, μεγάλη μερίδα των οποίων και η ηλικιωμένοι”, ανέφερε η σχετική ανακοίνωση. 

Η πληρωμή των λογαριασμών γίνεται τηλεφωνικά στο 11770 με την εξής διαδικασία: με τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής, που αναγράφεται στον λογαριασμό τους και τον αριθμό της χρεωστικής ή πιστωτικής τους κάρτας οι πελάτες εξυπηρετούνται από το εξειδικευμένο προσωπικό της ΔΕΗ με απόλυτη ασφάλεια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ