HSBC: Λανσάρει τη νέα υπηρεσία “Stay Home Stay Updated” για τους Premier πελάτες της

Στις 29 Απριλίου περισσότεροι από 250 Premier πελάτες της Τράπεζας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το πρώτο webcast της σειράς μέσω της πλατφόρμας zoom.

Η HSBC εγκαινιάζει τη σειρά webcast “Stay Home Stay Updated”, υποστηρίζοντας τους Premier πελάτες της και σε αυτή την περίοδο που χρειάζεται να παραμείνουν σπίτι.

Η HSBC, δημιούργησε τη συγκεκριμένη υπηρεσία που προσφέρει τη δυνατότητα στους Premier πελάτες της να ακούσουν απευθείας από κορυφαίους διεθνείς διαχειριστές κεφαλαίων για τις τάσεις των αγορών, ώστε να συνεχίσουν να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα επενδυτικά τους χαρτοφυλάκια.

Το πρώτο webcast της σειράς

Στις 29 Απριλίου περισσότεροι από 250 Premier πελάτες της Τράπεζας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το πρώτο webcast της σειράς μέσω της πλατφόρμας zoom. Ο Olivier Gayno, Head of Liquidity and Wealth HSBC Global Asset Management France ανέλυσε το πώς έχουν επηρεαστεί οι προοπτικές των χρηματοοικονομικών αγορών από τον COVID-19. Τα Webcasts της υπηρεσίας “Stay Home Stay updated” θα πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Πρόθεση της HSBC είναι να συνεχίσει να προσφέρει την ευκαιρία στους Premier πελάτες της να παρακολουθούν αυτά τα ενημερωτικά webcasts ακόμα και μετά τη λήξη των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης.

Το ξέσπασμα του COVID-19 έχει προκαλέσει σημαντικές αναταραχές στην οικονομία παγκοσμίως.

Ο Στέλιος Πιρπινιάς, Eπικεφαλής Λιανικής Τραπεζικής και Marketing HSBC Ελλάδος, δήλωσε: «Στην HSBC πάγια προτεραιότητά μας είναι να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας σε κάθε φάση της ζωής τους αλλά και σε κάθε συγκυρία. Το ξέσπασμα του COVID-19 έχει προκαλέσει σημαντικές αναταραχές στην οικονομία παγκοσμίως. Με την υπηρεσία Stay Home Stay Updated παραμένουμε -και στην εποχή του ‘μένουμε σπίτι’- συνεπείς στην υπόσχεσή μας στους Premier πελάτες μας να τους δίνουμε ευκαιρίες να ενημερώνονται από κορυφαίους ομιλητές. Είδαμε ότι οι πελάτες μας αγκάλιασαν την πρωτοβουλία ‘Stay Home Stay Updated’, αφού η συμμετοχή στο πρώτο μας webcast ήταν εντυπωσιακή. Σκοπεύουμε να παραμείνουμε ευέλικτοι στηρίζοντάς τους σε κάθε αλλαγή».