Μέσα από ανακοίνωση της η ΕΥΔΑΠ συστήνει στους πελάτες της να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους με εναλλακτικούς τρόπους που παραθέτει η εταιρεία αλλά και επισημαίνει την περίπτωση που εμφανιστούν στα κέντρα οι πελάτες και τι μέτρα έχει πάρει η ίδια.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η ΕΥΔΑΠ συστήνει στους Πελάτες της να αποφεύγουν την προσέλευση στα Περιφερειακά Κέντρα της Εταιρείας και να εξυπηρετούνται μέσω εναλλακτικών καναλιών. Πιο συγκεκριμένα:
Για υποβολή αιτημάτων ή ερωτημάτων:
- Στο [email protected]
- Στο www.eydap.gr με εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ για υποβολή αιτήσεων διακανονισμών, αίτηση υπαγωγής σε ειδικά τιμολόγια, κ.α.
- Τηλεφωνικά στο 1022 ή στο 210 214 44 44
Για την πληρωμή λογαριασμού, μέσω:
- Του www.eydap.gr για την πληρωμή λογαριασμών με χρήση χρεωστικής, πιστωτικής, ή προπληρωμένης κάρτας των συνεργαζόμενων Τραπεζών
- Των ATMs, αυτόματων μηχανημάτων, πάγιας εντολής, web banking συνεργαζόμενων Τραπεζών
Εάν, παρ’ όλα αυτά, ο πελάτης κρίνει απαραίτητο να μεταβεί σε Περιφερειακό Κέντρο, η ΕΥΔΑΠ εφαρμόζει όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα προστασίας, όπως η τακτική απολύμανση των Περιφερειακών Κέντρων, η τοποθέτηση αλκοολούχων αντισηπτικών υγρών, κ.α.
Τέλος, η ΕΥΔΑΠ έχει καταρτίσει σχέδιο δράσης για τη διασφάλιση της αδιάλειπτης υδροδότησης της Αττικής.