Οδικός χάρτης του Εμπορικού Συλλόγου Κηφισιάς για τον κορωνοϊό

Ο Εμπορικός Σύλλογος Κηφισιάς ξεκίνησε εκστρατεία ενημέρωσης προς το κοινό της Αττικής, ώστε να τους παροτρύνει να προτιμήσουν την ανοιχτή αγορά της περιοχής για τη διασκέδαση, τις αγορές ή απλά για τη βόλτα του έναντι των μεγάλων κλειστών εμπορικών κέντρων που συνωστίζονται κυρίως στη βόρεια Αθήνα.

Ακόμα ο Εμπορικός Σύλλογος Κηφισιάς ανέφερε μέσα από την εκστρατεία ενημέρωσης ότι “αγορές, διασκέδαση και βόλτα γίνονται καλύτερα στην πεντακάθαρη ατμόσφαιρα του όμορφου προαστίου που επιπλέον μας προσφέρει”:

  • φαρδιά πεζοδρόμια
  • ποδηλατόδρομους παντού
  • πρόσβαση με όλα τα ΜΜΜ
  • τα καλύτερα καταστήματα, καφέ & εστιατόρια
  • εξυπηρέτηση με σεβασμό & χαμόγελο

Ταυτόχρονα, ενημερώνει διεξοδικά τις επιχειρήσειςμέλη του για το χειρισμό της κατάστασης με τον κορωνοϊό, προτείνοντας τα εξής μέτρα:

  1. Να ενημερώνουν διεξοδικά το προσωπικό τους για τον τρόπο μετάδοσης του ιού και να μη θεωρούν εκ προοιμίου ότι οι υπάλληλοί τους γνωρίζουν καλά το θέμα.
  2. Να δίνουν σαφείς οδηγίες για την τήρηση της καθαριότητας και της υγιεινής και να παρακολουθούν από κοντά αν τηρούνται. Πιο συγκεκριμένα, να θεσπίσουν διαδικασία σύμφωνα με την οποία θα απολυμαίνονται με απλό απολυμαντικό οικιακής χρήσης τα counters, η θύρα εισόδου του καταστήματος (χερούλι και κρύσταλλο), τα πόμολα στα δοκιμαστήρια και κάθε επιφάνεια που αγγίζεται από πελάτες και προσωπικό, καθώς και οι χώροι υγιεινής όπου υπάρχουν, με μεγάλη συχνότητα μέσα στη μέρα.
  3. Να καθαρίζουν τα χέρια τους με απολυμαντικό, το οποίο πρέπει να βρίσκεται σε εμφανή για τον πελάτη θέση, κάθε φορά που πιάνουν χρήματα. Να προτιμούν τα απολυμαντικά με dispenser.
  4. Να προτιμούν για τις συναλλαγές τους τις πιστωτικές κάρτες. Να ζητούν από τον πελάτη να βάλει ο ίδιος την κάρτα στο POS.
  5. Να κρατούν την πόρτα του καταστήματος ανοιχτή όσο το δυνατό περισσότερες ώρες. Να ανοίγουν τις τζαμαρίες και τα παράθυρα, αν υπάρχουν.
  6. Να ζητούν από το προσωπικό να αναφέρει κάθε αδιαθεσία, ακόμα και κατά τη διάρκεια της βάρδιάς τους, και να δίνουν άδεια να αποχωρήσει αν δεν αισθάνεται καλά. Να προσπαθήσουν να έχουν εναλλακτικές επιλογές για υπαλλήλους που μπορούν να σπεύσουν να καλύψουν τυχόν κενό.
  7. Τόσο οι ίδιοι όσο και το προσωπικό τους, να πλένουν τα χέρια τους με ζεστό νερό και σαπούνι πολύ συχνά και για πολλή ώρα (υπενθύμιση: πείτε δυο φορές το τραγουδάκι που λέμε στα γενέθλια ώστε να βεβαιωθείτε ότι τα έχετε σαπουνίσει για όση ώρα πρέπει).
  8. Να χρησιμοποιούν χάρτινες χειροπετσέτες αντί για υφασμάτινες. Να αντικαταστήσουν τον κάδο απορριμμάτων στο κατάστημα και στο μπάνιο με άλλον με καπάκι που ανοίγει με πεντάλ.

Η ενημέρωση του Εμπορικού Συλλόγου Κηφισιάς τελειώνει παροτρύνοντας να παραμείνουν τα καταστήματα ανοιχτά ώστε να δείξουν στους πελάτες ότι ακόμα και σε συνθήκες εξαιρετικής κρίσης ότι “η Κηφισιά στέκεται στο ύψος της”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ