emea business monitor

Η “καρδιά” της επιχειρηματικότητας χτυπάει στη HORECA!

Οι επισκέπτες για μια ακόμη φορά "αγκάλιασαν" την έκθεση που όπως φαίνεται αγγίζει την καρδιά της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα

Ουρές ατελείωτες από κόσμο αλλά και αυτοκίνητα βρέθηκαν έξω από το METROPOLITAN EXPO όπου με την παρουσία τους έδειξαν το μεγάλο ενδιαφέρον που έχουν για να μάθουν τι περιέχει αυτή η έκθεση αλλά και ποιος είναι ο σκοπός της, με τους ίδιους να τρέχουν πάνω κάτω όλο τον εκθεσιακό χώρο για να προλάβουν να δουν ότι υπάρχει, να δοκιμάσουν όλες τις νέες γεύσεις που υπάρχουν σε ποτά, αναψυκτικά και ειδικά σε ότι έχει να κάνει με φαγητό.

Ο κόσμος φαινόταν ότι δεν ήθελε να χάσει λεπτό αλλά και περίπτερο από την έκθεση δείχνοντας ένα μεγάλο ενδιαφέρον για ότι καινούργιο, παλιό αλλά και παράξενο έβλεπαν.

Οι χώροι του METROPOLITAN EXPO ήταν αποπνικτικά γεμάτοι όπου υπήρχε κανονική κίνηση ανάμεσα στους διαδρόμους με άτομα να σχηματίζουν γραμμές για να προχωρήσουν είτε να περιμένουν σε ένα συγκεκριμένο περίπτερο να δοκιμάσουν έναν καφέ, να φάνε μια νέα γεύση παγωτού αλλά και να δουν διάφορα άλλα πράγματα που υπήρχαν.

Συγκεκριμένα τα περίπτερα των επιχειρήσεων σχεδόν δεν φαίνονταν από το πλήθος κόσμου που υπήρχε και τα περιτριγύριζε με αποτέλεσμα να χρειαζόταν να πλησιάσεις και να “χωθείς” ανάμεσα για να μπορείς να διακρίνεις τι κοίταζαν με τόση απορία αλλά και έκπληξη.

Μία έκθεση-γιορτή

Οι ελληνικές επιχειρήσεις δείχνουν δυνατά την παρουσία τους στον κόσμο αυτό μέσα από αυτή την έκθεση καταφέρνοντας να τραβήξουν τα βλέμματα όλου του κόσμου και όλων των ηλικιών είτε έχουν να κάνουν με ενδιαφέροντες για την έκθεση είτε είναι απλά επισκέπτες.

Περίπτερα που έλαμπαν, προσωπικό με διάθεση, εταιρείες με στυλ, όλα αυτά υπήρχαν στην έκθεση και φαινόταν πολύ έντονα με τις ελληνικές εταιρείες να παρουσιάζουν έναν διαφορετικό χαρακτήρα.

Η έκθεση δεν είχε “ύφος” δουλειάς αλλά γιορτής με τις ελληνικές εταιρείες να γιορτάζουν τα νέα προϊόντα, τις νέες τάσεις αλλά και τις νέες συνεργασίες που έχουν πραγματοποιήσει.

Όλη η έκθεση φαινόταν σαν ένα μεγάλο πάρτι τεράστιας επιχείρησης όπου σε κάθε γωνιά υπήρχαν καφετέριες, διαφόρων ειδών εστιατόρια, περίπτερα ζαχαροπλαστικής και λιχουδιών αλλά και άλλα πολλά.

Το εντυπωσιακό με την φετινή έκθεση ήταν ο ίδιος ο κόσμος, όπου δεν ήρθαν μόνο άτομα που ασχολούνται με τον κόσμο των επιχειρήσεων αλλά και νέα ζευγάρια, οικογένειες και συγκεκριμένα παρέες νέων.

Νέα γνωριμία με τον κόσμο της επιχειρηματικότητας

Το emea.gr βρέθηκε στην HORECA και γνώρισε ξανά από την αρχή αλλά και καλύτερα τον κόσμο της επιχειρηματικότητας αλλά και τι συμβαίνει σε αυτόν εντός και εκτός Ελλάδας. 

Με πάνω από 500 περίπτερα και επιχειρήσεις η έκθεση κατάφερε να εντυπωσιάσει το κοινό αλλά και να τον μεταφέρει σε έναν κόσμο τον οποίο δεν γνώριζε και πολύ καλά.

Το ενδιαφέρον του κόσμου για όλο αυτό φαινόταν με την παρουσία του προσπαθώντας να γνωρίσει καλύτερα το τι συμβαίνει στον χώρο της επιχειρηματικότητας, τι κρύβεται πίσω από τις εταιρείες που γνωρίζει, τις νέες τάσεις που υπάρχουν, τι πρόκειται να γίνει στο μέλλον από τις συγκεκριμένες εταιρείες αλλά και τι ενδιαφέρει και ελκύει τον ίδιο τον κόσμο σε όλο αυτό.

Οι χώροι της έκθεσης

Ένας χώρος 50.000 τετραγωνικών μέτρων κατάφερε να φιλοξενήσει έναν τεράστιο αριθμό επιχειρήσεων για πρώτη φορά στα χρόνια που διεξάγεται η HORECA. Η μεγάλη συμμετοχή επιχειρήσεων από όλη την Ελλάδα κατάφερε να τραβήξει έως και σήμερα έναν τεράστιο αριθμό επισκεπτών όλων των ηλικιών.

Τα περίπτερα στους χώρους της έκθεσης ήταν εντυπωσιακά από τις πιο μικρές εταιρείες μέχρι και τις πιο μεγάλες με τον συνολικό αριθμό τους να είναι πάνω από  500.

Οι τομείς της έκθεσης ήταν σε τέσσερα Hall και περιελάμβαναν:
– Coffee & Beverages
– Food Service και Κρεατοσκευάσματα
Ξενοδοχειακό Εξοπλισμός και Επίπλωσης
Μηχανήματα Κουζίνα και Εξοπλισμός Εστίασης
Πληροφορική και Web marketing
Μηχανοργάνωση και Αναλώσιμα

Μία έκθεση για όλους

Η έκθεση της HORECA δεν απευθυνόταν μόνο στο επιχειρηματικό κοινό αλλά και στον κανονικό κόσμο που θα ερχόταν για να παρακολουθήσει τι συμβαίνει σε αυτό τον χώρο.

Η έκθεση ήταν χτισμένη για να “αγκαλιάσει” όλες τις ηλικίες ατόμων που θα παρευρίσκονταν εκεί είτε είχαν να κάνουν με τον τομέα της επιχειρηματικότητας είτε απλά πήγαν για να περάσουν μια όμορφη ημέρα.

Η κάθε εταιρεία με αυτό που παρουσίαζε έδειχνε ότι τους δεχόταν όλους.  Τα περίπτερα που άλλοτε θύμιζαν εστιατόρια, σουβλατζίδικα, ζαχαροπλαστεία, καφετέριες, χώρους σπιτιών ήταν ιδανικά φτιαγμένα για να μπορεί ο καθένας να καθίσει και να απολαύσει την έκθεση όπως θέλει εκείνος.

Νέα πρόσωπα – Νέες γεύσεις

Οι χώροι που τράβηξαν τα περισσότερα βλέμματα ήταν εκείνοι με τα τρόφιμα αλλά και τα ποτά. Οι συγκεκριμένοι χώροι όπως είχε αναφερθεί και παραπάνω ήταν σχεδιασμένη με τον σκοπό ώστε ο καθένας να απολαύσει αυτό που έχει πάρει με την ησυχία του.

Πολλές εταιρείες νέες και παλιές έκαναν την εμφάνιση τους όπως παρουσιάζοντας νέα προϊόντα και νέες γεύσεις.

Εταιρείες όπως η Βίκος και η Nestle έκαναν την εμφάνιση τους παρουσιάζοντας τα νέα τους προϊόντα αλλά και το νέο τους “λουκ” σε προϊόντα που είναι στην αγορά. Η Βίκος παρουσίασε τα αναψυκτικά της και συγκεκριμένα αυτά που είναι από στέβια. Η Nestle από την άλλη παρουσίασε μια μεγάλη γκάμα νέων και παλιών προϊόντων από καφέδες μέχρι και σοκολάτες.

Νέες εταιρείες όμως εμφανίστηκαν στο προσκήνιο των τροφίμων και των ποτών όπως την 3Π, την Brewdog αλλά και την Flora Professional που ειδικεύεται σε vegan προϊόντα.

Η κατάφερε να κερδίσει το ενδιαφέρον του emea με τα διάφορα είδη σαλατών που είχε όπως μελιτζανοσαλάτα και τυροσαλάτα αλλά και την δικιά της εκδοχή στην κέτσαπ και την μουστάρδα.

Η Brewdog μας έδειξε μία διαφορετική πλευρά στον κόσμο της brewing μπύρας παρουσιάζοντας μας νέες γεύσεις αλλά και το πως καταφέρνει να διατηρεί την μπύρα της δροσερή με την γεύση της εκτός ψυγείου με την βοήθεια της ειδικά διαμορφωμένης συσκευασίας της.

Η Nespresso παρουσίασε τις δικές της λύσεις για ξενοδοχεία και χώρους μαζικής εστίασης, με επαγγελματικές μηχανές που συνδυάζουν τεχνολογία και σύγχρονο σχεδιασμό, ενώ η γνωστή ποιότητα προϊόντων της εταιρείας ήταν για μια ακόμα φορά παρούσα σε όλες τις υπηρεσίες και προϊόντα που παρουσίασε. 

Η Bristot Cafe, ανερχόμενη δύναμη στον χώρο της εστίασης και του καφέ, ξεχώρισε εκτός από τους baristas που δημιουργούσαν πρωτοποριακούς συνδυασμούς, με ένα περίπτερο στο οποίο οι συνεργασίες γίνονταν σε μια ευχάριστη ατμόσφαιρα. Η εταιρεία που πρόσφατα έκλεισε τα 100 χρόνια λειτουργίας της, ανεβαίνει σταθερά στο χώρο της εστίασης και δημιουργεί το δικό της έντονο αποτύπωμα. 

Σημαντική παρουσία στην HORECA 2020, εκτός από τις εταιρείες εστίασης, είχαν και αυτές που προσφέρουν υποστηρικτικές υπηρεσίες στο χώρο, με την Megasoft να είναι μια από αυτές που κατάφεραν και φέτος να ξεχωρίσουν. Φέτος, οι επισκέπτες στο περίπτερο της Μegasoft στη HORECA είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη νέα πλατφόρμα PRISMA Win e-Order, τη νέα λύση Οnline-Οrdering που ήρθε για να αλλάξει τον τρόπο που οι χώροι εστίασης διαχειρίζονται τις online παραγγελίες της διανομής τους. 

Ένας από τους μεγάλους πρωταγωνιστές της έκθεσης ήταν και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η οποία με ένα πολύχρωμο περίπτερο, προσέφερε στους επισκέπτες την δυνατότητα εκτός από τα κλασικά της brand, να δώσει ιδιαίτερη έμφαση στον Μηλοκλέφτη, το διάσημο πια μηλίτη της, με τον οποίο κέρδισε το χαμόγελο αλλά και την γεύση των επισκεπτών. 

Η δυναμική “είσοδος” της Κωτσόβολος στην κατηγορία του επαγγελματικού εξοπλισμού με την K Business, ήταν ένα από highlights της φετινής HORECA, καθώς ο συνδυασμός του ονόματος και της αξιοπιστίας της εταιρείας με τις δυνατότητες ένταξης της αγοράς εξοπλισμού στα χρηματοδοτικά πλαίσια που έχουν γίνει γνωστά στο ευρύ κοινό εδώ και πολλά χρόνια, δημιούργησαν το αδιαχώρητο στο περίπτερο της. 

Στην HORECA ισχυρή παρουσία είχε και η Τράπεζα Πειραιώς, η οποία συμμετείχε με ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο στον οποίο εξειδικευμένα στελέχη της Τραπεζικής Μικρών Επιχειρήσεων και
Επαγγελματιών ενημέρωσαν τους επαγγελματίες για τη μεγάλη γκάμα των υπηρεσιών και προϊόντων της Τράπεζας που περιλαμβάνει ολοκληρωμένες λύσεις και χρηματοδοτικά εργαλεία προς τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του Τουρισμού και της Εστίασης, καθώς και για το νέο μοντέλο τραπεζικής Business Banking Plus.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, Επενδύοντας διαρκώς στην καινοτομία και στον εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παρουσίασε στη φετινή HORECA νέα προϊόντα, συσκευασίες και προτάσεις κατανάλωσης στις κατηγορίες της μπύρας και του μηλίτη. Συμπληρωματικά, στο περίπτερο της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας παρουσιάστηκε και η νέα συσκευασία 20λιτρου βαρελιού της ιρλανδικής μαύρης μπύρας Guinness, εμπλουτίζοντας περαιτέρω τις επιλογές των σημείων εστίασης.

Από την έκθεση ο κόσμος γνώρισε και κάτι το οποίο ήταν άγνωστο για αυτούς για πολύ καιρό και το απέφευγε με αυτό να είναι η vegan διατροφή. Συγκεκριμένα η upfield παρουσιάζει με τα vegan προϊόντα της ότι ο καθένας μπορεί να απολαύσει το αγαπημένο του φαγητό και γλυκό χωρίς να καταλαβαίνει την διαφορά ενώ παράλληλα μπορεί να προσέχει την υγεία του ή έστω μπορεί να φάει πράγματα που δεν μπορούσε γενικά από πριν λόγω κάποιων άλλων θεμάτων. 

Για πρώτη φορά συμμετείχε και η Cardlink στην έκθεση όπου παρουσίασε και γνώρισε στους επισκέπτες της τον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών και συγκεκριμένα μέσα από τη νέα γενιά πληρωμών Cardlink POSsible για Android POS. Επίσης οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το Cardlink maitre, τη νέα cloud εφαρμογή παραγγελιοληψίας για εστιατόρια, καφέ και μπαρ. Αυτό όμως που τράβηξε τα βλέμματα ήταν το νέο concept που ετοιμάζει η Cardlink σε συνεργασία με την OCG για τα ξενοδοχεία το οποίο είναι το Cardlink Fast Checkout, όπου ο πελάτης θα έχει την δυνατότητα να πληρώνει κατευθείαν μόνος του μετά το τέλος της διαμονής του στο ξενοδοχείο χωρίς να χρειάζεται να πάει στη reception.

Ο κόσμος της επιχειρηματικότητας εξαπλώνεται

Οι εταιρείες μέσα από αυτή την έκθεση δεν κατάφεραν μόνο να πλησιάσουν τον κόσμο της επιχειρηματικότητας αλλά κατάφερε να καλέσει και άλλους σε όλο αυτό δείχνοντας τους ότι και το δικό τους ενδιαφέρον μετράει.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.