Εντυπωσιακά αποτελέσματα της Agrino για το 2019

Οργανική ανάπτυξη της τάξεως του 6,3% παρουσίασαν οι καθαρές πωλήσεις της Agrino το 2019 οι οποίες  ανήλθαν στο ποσό των 29,3 εκατ. ευρώ, ενώ η λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) για την ίδια χρονιά υπερέβη τα 2 εκατ. ευρώ ( έναντι 1,56 εκατ. ευρώ το 2018), καταγράφοντας αύξηση 28,21%. Σε  μια εξαιρετικά καθοριστική χρονιά για την ελληνική αγορά, η Agrino κατάφερε και ανέπτυξε περαιτέρω τα ήδη κυρίαρχα μερίδια της στο ρύζι και τη ρυζογκοφρέτα, ενώ διατήρησε τη 2η θέση στην κατηγορία των οσπρίων.

Το μεγαλύτερο επενδυτικό πρόγραμμα της Agrino

Παράλληλα, υλοποιεί το μεγαλύτερο επενδυτικό πρόγραμμα της ιστορίας της για την τριετία 2019-2022, συνολικού προϋπολογισμού 10.000.000 ευρώ, που αποτελείται από 3 επενδυτικά προγράμματα με κυριότερους στόχους τον διαρκή εκσυγχρονισμό του μηχανολογικού εξοπλισμού, τη σημαντική αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας και την παραγωγή νέων καινοτόμων προϊόντων.

Η έντονη εξαγωγική δραστηριότητα της Agrino

Από το 1990 η Agrino έχει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα και σήμερα εξάγει σε πάνω από 30 χώρες, κυρίως Ευρωπαϊκές, στις ΗΠΑ, στην Νότιο Αφρική, και πιο πρόσφατα στην Ισλανδία, αλλά και στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό. Οι εξαγωγές παρουσιάζουν μια ικανοποιητική αύξηση της τάξεως του 8% και, πλέον, αντιπροσωπεύουν το 13% του τζίρου της εταιρίας, ενώ σε επίπεδο όγκου ξεπερνούν το 20%. Θέλοντας να διευρύνει το εξαγωγικό της αποτύπωμα προσβλέπει στη διείσδυση στις μεγάλες, αναπτυγμένες χώρες της Ε.Ε. καθώς και στις ΗΠΑ, αλλά και σε νέες αγορές, στις αναπτυσσόμενες χώρες της Ανατολικής Ασίας και την Αυστραλία.

Η νέα σειρά ρυζογκοφρετών της Agrino

Με αιχμή του δόρατος την καινοτομία και τις νέες προϊοντικές προτάσεις που ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις αναδυόμενες τάσεις της αγοράς και στις ανάγκες των καταναλωτών, το 2019 η Agrino λάνσαρε μια νέα σειρά ρυζογκοφρετών σε 5 διαφορετικές γεύσεις, που έφερε αέρα ανανέωσης, αλλά και μια ξεχωριστή πρόταση για το καταναλωτικό κοινό καθώς είναι υγιεινές, χωρίς γλουτένη και με όλη τη  γεύση και τη διατροφική αξία των καρπών της ελληνικής γης, αφού παράγονται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο στη Σίνδο. Επιπλέον, προέβη στην ανανέωση της συσκευασίας των οσπρίων της, θέλοντας να τονίσει στους καταναλωτές ότι τα προϊόντα αυτά αποτελούν ιδανική πηγή φυτικών πρωτεϊνών και μπορούν να μαγειρευτούν και να καταναλωθούν με νέους τρόπους, που ταιριάζουν στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις. Σταθερά, στα περισσότερα από τα προϊόντα της, τα οποία και καλλιεργούνται στην Ελλάδα, καινοτομεί παγκοσμίως αναγράφοντας το όνομα του Έλληνα παραγωγού και την περιοχή καλλιέργειας σε κάθε συσκευασία.

Ο στόχος της Agrino για το επόμενο διάστημα

Το επόμενο διάστημα η Agrino στοχεύει στην αύξηση του κύκλου εργασιών και της λειτουργικής κερδοφορίας της, με την περαιτέρω ενδυνάμωσή της στην Ελληνική αγορά και στις 3 προϊοντικές κατηγορίες, με την ανάπτυξη των εξαγωγών και την είσοδο σε νέες αγορές, καθώς και με την παραγωγή νέων καινοτόμων προϊόντων, τόσο σε ομοειδή προϊόντα της γκάμας που διαθέτει σήμερα όσο και σε άλλες κατηγορίες τροφίμων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ