Η Pobuca αναπτύσσει το πρόγραμμα πιστότητας πελατών «Bite Club» των Everest

Η Pobuca (πρώην SiEBEN), η scale-up εταιρεία παροχής CRM λογισμικού και τεχνολογικών λύσεων, παρέχει τις υπηρεσίες της στα Everest για την ανάπτυξη του πλήρως ψηφιοποιημένου προγράμματος πιστότητας και επιβράβευσης πελατών το «Bite Club».

To “Bite Club” δίνει αξία στις αγορές των πελατών των Everest

Μέσω του νέου σχήματος, το οποίο ενσωματώνει τα καινοτόμα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας της Pobuca, οι πελάτες-μέλη του Bite Club, θα μπορούν για κάθε αλληλεπίδραση τους με τα Everest, μέσω μιας απλής και άκρως διασκεδαστικής διαδικασίας, να δίνουν επιπλέον αξία στις αγορές τους απολαμβάνοντας πολλά προνόμια. Συγκεκριμένα, τα μέλη του Bite Club, για κάθε συναλλαγή που πραγματοποιούν επιβραβεύονται με πόντους (bites). Παράλληλα, η πλατφόρμα που σχεδίασε η Pobuca ενσωματώνει τεχνικές gamification, δίνοντας την δυνατότητα στα μέλη να συμμετέχουν σε online παιχνίδι και να διεκδικήσουν πλούσια δώρα κάθε μήνα. Οι πελάτες των Everest μπορούν να εγγραφούν στο πρόγραμμα από το site και την mobile εφαρμογή των everest, καθώς και από τα φυσικά καταστήματα της αλυσίδας μέσω συγκεκριμένου συστήματος εγγραφής που δημιούργησε η Pobuca για αυτό τον σκοπό.

Η αλληλεπίδραση των καταναλωτών με το πρόγραμμα και ο γενικός ρόλος του

Αναλύοντας την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με το πρόγραμμα, η ομάδα της Pobuca, αξιοποιώντας την εμπειρία των στελεχών της και τις καινοτόμες δυνατότητες της πλατφόρμας της, προσφέρει παράλληλα και συμβουλευτική υποστήριξη προτείνοντας νέες βελτιώσεις στο πρόγραμμα ανταποκρινόμενη στις διαρκώς μεταβαλόμενες ανάγκες των πελατών. Το νέο πρόγραμμα σχεδιάστηκε με τέτοιον τρόπο ώστε να ενσωματώνει πλήρη λειτουργικότητα CRM, προσφέροντας υψηλής ποιότητας σφαιρική απεικόνιση της συνολικής δραστηριότητας που σχετίζεται με τους πελάτες. Άλλες υπηρεσίες που παρέχονται στο πλαίσιο του έργου περιλαμβάνουν πολυκαναλικές προωθητικές ενέργειες, λειτουργία ενός κοινού portal για όλους τους συνεργάτες (franchisees) της αλυσίδας, αξιοποίηση ενός ενιαίου πλαισίου εξυπηρέτησης πελατών όπως επίσης και προτάσεις για νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

 Το πρόγραμμα Bite Club που αναπτύξαμε, δεν περιορίζεται στα κλασσικά μοντέλα λειτουργίας των προγραμμάτων πιστότητας πελατών.

«Το εν λόγω project αποτέλεσε μια μεγάλη πρόκληση για την ομάδα μας. Κληθήκαμε να αναπτύξουμε ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα πιστότητας πελατών για μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες retail της χώρας. Στόχος μας ήταν ο σχεδιασμός μιας πλατφόρμας με εφαρμογή σε όλο το εύρος της αλληλεπίδρασης με την υπάρχουσα πελατειακή βάση των Everest, καθώς και η προσέγγιση νέων πελατών. Αξιοποιώντας τις πρωτοποριακές δυνατότητες της πλατφόρμας της Pobuca, δημιουργήσαμε Δελτίο Τύπου το Bite Club, μια προσωποιημένη και ψηφιοποιημένη πλατφόρμα πιστότητας πελατών, πλήρως προσαρμοσμένης στο προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή.  Το πρόγραμμα Bite Club που αναπτύξαμε, δεν περιορίζεται στα κλασσικά μοντέλα λειτουργίας των προγραμμάτων πιστότητας πελατών. Μέσω των τεχνικών gamification που ενσωματώνει, παρακινεί τους χρήστες να αξιοποιούν στο έπακρο τις προσφερόμενες υπηρεσίες, αυξάνοντας την αφοσίωση και την πιστότητα τους προς το brand» δήλωσε σχετικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της Pobuca, Ισίδωρος Σιδερίδης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ