emea business monitor

Skroutz: το 2019 έκλεισε με άνοδο σε όλα τα μεγέθη

Μια σύντομη ανάρτηση με πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία έκανε ο ιδρυτής του Skroutz Γιώργος Χατζηγεωργίου στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, στην οποία φαίνονται οι βασικοί δείκτες του δημοφιλούς marketplace. 

Με βάση τα στοιχεία αυτά, η πορεία του Skroutz μέσα στο 2019 ήταν απόλυτα επιτυχημένη, καθώς παρουσιάζει αύξηση σε όλες τις σημαντικές κατηγορίες, όπως: 

  • Εισερχόμενη κίνηση: 410 εκατ. επισκέψεις, κάτι που αντιπροσωπεύει αύξηση +22% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο. 
  • Εισερχόμενη κίνηση από κινητά: 38 εκατ. επισκέψεις, αυξημένες κατά 35% σε σχέση με το 2018. Όπως δείχνει αυτό το στοιχείο, η άνοδος των smartphones αντιπροσωπεύεται και στην κίνηση του Skroutz καθώς οι χρήστες χρησιμοποιούν το κινητό τους όλο και περισσότερο. 
  • Έμποροι: 4.100 καταστήματα στο marketplace, αυξημένα κατά 800 σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο. Στο σημείο αυτό τα στοιχεία δεν διευκρινίζουν αν μέσα σε αυτό το νούμερο ανήκουν και τα νέα καταστήματα που μπήκαν στην πλατφόρμα λόγω του Skroutzfood και πόσα είναι αυτά, όμως σε κάθε περίπτωση είναι μια μεγάλη αύξηση των καταστημάτων σε σχέση με το 2018.
  • GMV (συνολική αξία πωλήσεων): 644 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 21% σε σχέση με το 2018. Σαν συνολική αξία πωλήσεων αντιπροσωπεύεται η αξία όλων των προϊόντων που πουλήθηκαν μέσα από την πλατφόρμα του Skroutz και η αύξηση που παρατηρήθηκε μέσα στο 2019 είναι ενδεικτική της υγείας της πλατφόρμας.
  • Average C/R: 3.22% αυξημένο κατά 28% σε σχέση με το 2018. Όπου average C/R ορίζεται το ποσοστό των πωλήσεων ανά επίσκεψη, δηλαδή πόσοι από τους επισκέπτες του Skroutz προχωράνε σε αγορές από όσους μπαίνουν στην πλατφόρμα. 
  • Υπάλληλοι: 270 αυξημένοι κατά 81 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, κυρίως μάλλον λόγω της έναρξης λειτουργίας του skroutzfood. 

Get real time updates directly on you device, subscribe now.