Νέα χρονιά, νέες προσδοκίες στον κλάδο του ψηφιακού marketing

του Κύρου Ασφή*

Θα ήθελα να ξεκινήσω ευχόμενος σε όλους μια Καλή Χρονιά με επίτευξη των περισσότερων αν όχι όλων των προσωπικών και επαγγελματικών στόχων καθώς και η Ελληνική τουριστική βιομηχανία μας να έχει μια καλή και προσοδοφόρα χρονιά!

Αφήνοντας πίσω το 2019 και εισερχόμενοι στη νέα δεκαετία είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία προκειμένου να γυρίσουμε σελίδα και στο τρόπο με τον οποίο αξιοποιούμε τις δυνατότητες του
digital marketing στο ξενοδοχειακό κλάδο.

Σήμερα θέλω να επικεντρωθώ στο τρόπο με τον οποίο επιλέγουμε τον εν δυνάμει συνεργάτη που θα του εμπιστευτούμε την digital παρουσία άλλα και πωλήσεις του ξενοδοχείου μας.

Ο κλάδος του digital marketing τα τελευταία χρόνια έχει τραβήξει τα φώτα της προσοχής καθώς αποτελεί ένα από τα ισχυρά προαπαιτούμενα για την επιτυχημένη παρουσία και λειτουργία του. Αυτό όμως έχει προσελκύσει και διάφορους “ευκαιριακούς επαγγελματίες” οι οποίοι προσφέρουν χαμηλής ποιότητας και δυναμικότητας υπηρεσίες. Επειδή το digital marketing αποτελεί ένα αρκετά πολύπλοκο οικοσύστημα το οποίο δεν περιορίζεται στο Facebook και το Instagram θα παραθέσω μια σειρά ερωτημάτων που θα βοηθήσει τον ιδιοκτήτη ενός καταλύματος ή ξενοδοχείου να καταλάβει την επαγγελματική πληρότητα του εν δυνάμει συνεργάτη του.

1. Για πόσο καιρό ασχολείται επαγγελματικά με το digital marketing;
2. Ασχολείται αποκλειστικά με την προώθηση τουριστικών επιχειρήσεων;
3. Ερωτήσεις του συνεργάτη σχετικά με τον υφιστάμενο τρόπο κρατήσεων και το υπάρχον μείγμα.
4. Ποιες είναι οι επιμέρους digital marketing υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει;
5. Ποια είναι η digital marketing στρατηγική που θα ακολουθήσει;
6. Θα ζητήσει διαφημιστικό budget και πως θα το διανείμει;
7. Πόσο σύντομα θα απαντά στα μηνύματα των χρηστών;
8. Πως θα προβάλλουν το ξενοδοχείο μέσω travel bloggers
9. Θα παρουσιάζει στατιστικά και κάθε πότε;
10. Τι θα πετύχουμε μέσα από την συνεργασία μας.

Αυτές είναι κάποιες από τις αρχικές ερωτήσεις που θα ξεχωρίσουν την ήρα από το στάρι και αναλόγως των απαντήσεων θα δώσουν μια πρώτη εικόνα εάν πρόκειται για ένα σοβαρό επαγγελματία στον οποίο θα μπορέσετε να εμπιστευθείτε τα χρήματα σας και την ψηφιακή εικόνα και πωλήσεις του ξενοδοχείου σας. Αποφύγετε ερασιτέχνες που θα αρκεστούν στην λειτουργία μιας Facebook και Instagram.

Ας ξεκινήσουμε αυτή τη νέα χρονιά θέτοντας τον πήχη ψηλότερα και επιλέγοντας τους σωστούς συνεργάτες προκειμένου να είμαστε σίγουροι ότι τα χρήματα που θα διαθέσουμε στο digital
marketing θα διαχειριστούν με τον καλύτερο και αποτελεσματικότερο τρόπο.

*Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. Σε συνεργασία με την InnFaith Hospitality Management παρέχουν ολοκληρωμένες συμβουλευτικές
υπηρεσίες σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ