Ο ΟΤΕ λανσάρει νέα υπηρεσία και τα “βάζει” με e-food και Skroutz!

Μετά τη Skroutz, που αποφάσισε να κάνει “Disrupt στο Disrupt” μπαίνοντας στην αγορά της online παραγγελίας φαγητού, “έρχεται” και ο όμιλος ΟΤΕ να κάνει το ίδιο με το BOX, τη νέα του υπηρεσία.

Το BOX, που “κυκλοφορεί” τόσο σε εφαρμογή (Android, iOS) όσο και online (www.box.gr) προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να επιλέξουν καφέ ή φαγητό από ποικιλία καταστημάτων, να δημιουργήσουν το προσωπικό τους «γευστικό» προφίλ, σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους, αλλά και να προγραμματίζουν την ώρα και την τοποθεσία παράδοσης της παραγγελίας τους (scheduled ordering).

Μέσω του BOX, οι χρήστες μπορούν επίσης να κερδίζουν πόντους κάθε φορά που χρησιμοποιούν την υπηρεσία για την παραγγελία τους, εξαργυρώνοντάς τους σε επόμενη παραγγελία σε εκπτώσεις, σε πακέτα ΜΒ από την COSMOTE ή και σε δωροεπιταγές από επώνυμες εταιρείες.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι πελάτες του BOX μπορούν να παραγγέλνουν φαγητό ή καφέ σε περισσότερα από 3.000 καταστήματα πανελλαδικά. Η υπηρεσία εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα καταστήματα καλύπτοντας νέες περιοχές σε όλη την Ελλάδα και με συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες εστίασης.

«Με φρέσκια εικόνα και εύχρηστο περιβάλλον χρήσης, που εστιάζουν στην προσωποποιημένη αναζήτηση του πελάτη, την ποικιλία στις επιλογές και τη συνεχή επιβράβευση, το BOX έρχεται να αναβαθμίσει την εμπειρία των καταναλωτών και να επαναπροσδιορίσει τις συνήθειες τους στο online food delivery. Στον Όμιλο ΟΤΕ, κοιτώντας μπροστά και με τη βοήθεια της τεχνολογίας, σχεδιάζουμε και προσφέρουμε υπηρεσίες με νέες δυνατότητες και έξυπνες λύσεις, για να κάνουμε καλύτερη και ευκολότερη την καθημερινότητα των πελατών μας», δήλωσε σχετικά με τη νέα υπηρεσία ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ.

Στο BOX, που σχεδιάστηκε και υλοποιείται σε συνεργασία με την εταιρεία Desquared, οι καταναλωτές θα βρουν συγκεντρωμένα όλα τα διαθέσιμα εστιατόρια και καφέ της περιοχής τους, το μενού του καταστήματος που τους ενδιαφέρει, πληροφορίες για τον χρόνο παράδοσης και το κόστος της παραγγελίας τους. Η πληρωμή μπορεί να γίνει είτε με μετρητά στον διανομέα, είτε με χρήση κάρτας (πιστωτικής/χρεωστικής) στο site & το app κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Μια μεγάλη αγορά με “σκληρό” ανταγωνισμό

Η ελληνική αγορά παραγγελίας φαγητού online ακολουθεί την παγκόσμια τάση, ανεβαίνοντας συνεχώς.  Σύμφωνα με το ELTRUN, η ελληνική αγορά παραγγελίας φαγητού online φτάνει τα 500 εκατ. ευρώ, ένα καθόλου ευκαταφρόνητο νούμερο για τους παίκτες που δραστηριοποιούνται στο χώρο, ενώ ο συνολικός τζίρος της αγοράς ψητοπωλείων στην Ελλάδα είναι περίπου 2 δις Ευρώ!

Ο μεγάλος παίκτης της ελληνικής αγοράς είναι η Γερμανική και εισηγμένη στο χρηματιστήριο, Delivery Hero, (προερχόμενη από το “εργοστάσιο” ιντερνετικών εταιρειών της Rocket Internet), η οποία έχει υπό τον έλεγχό της το efood.gr, το clickdelivery.gr αλλά και την deliveras.gr.

To efood.gr είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης της ελληνικής αγοράς με 1,5 εκατομμύρια παραγγελίες το μήνα όπως αναφέρει το ίδιο, με τους υπόλοιπους παίκτες της αγοράς να είναι το 11888 gialola του ΟΤΕ αλλά και ο πρωτοπόρος του online delivery στην Ελλάδα Delivery.gr του Νίκου Ιωάννου.

Σχετικά πρόσφατα εισήλθε στην ελληνική αγορά – με δικό της στόλο διανομέων- η Wolt, η οποία απευθύνεται βέβαια σε άλλο τμήμα της αγοράς (εστιατόρια) αλλά, όπως προαναφέρθηκε, και η Skroutz, με το Skroutz Food, το οποίο είναι πλέον διαθέσιμο στο μεγαλύτερο μέρος της Αττικής.

Ο ανταγωνισμός επομένως είναι μεγάλος για τον ΟΤΕ, αλλά το ίδιο μεγάλη είναι και η αγορά και οι ευκαιρίες που “κρύβει”. Σίγουρα ο όμιλος “μπαίνει” σε ένα πεδίο στον οποίο δεν έχει δραστηριοποιηθεί στο παρελθόν και αυτό είναι ένα “εμπόδιο”, αλλά όχι ανασταλτικό. Το BOX ξεκινά δυναμικά, σε όλη την Ελλάδα, με πρωτότυπα features και είναι πολύ πιθανό να κερδίσει ένα μερίδιο στην αγορά.

Πηγή: startupper.gr

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ