emea business monitor

Στην αγορά της Β. Μακεδονίας εισήλθε η MLS

Μέσα από ανακοίνωση της η MLS Innovation Inc. ανέφερε την είσοδό της στην αγορά της Βόρειας Μακεδονίας, την πέμπτη κατά σειρά αγορά του εξωτερικού στην οποία εισέρχεται μετά από την Κύπρο, τη Σερβία, την Βουλγαρία και την Αλβανία.

Η Βόρεια Μακεδονία με πληθυσμό 2,1 εκατ. αποτελεί λόγω της γεωγραφικής της θέσης, μια αγορά στην οποία η MLS θα επιδιώξει να παίξει σημαντικό ρόλο.

Με αυτά τα προϊόντα εισέρχεται η MLS στην αγορά της Β. Μακεδονίας

Η MLS πηγαίνει στην αγορά της Βόρειας Μακεδονίας με το MLS EasyTM και τα MLS Smartphones και Tablets.

Το λειτουργικό σύστημα του MLS EasyTM έχει αναπτυχθεί στην Σερβική γλώσσα, η οποία μπορεί να μην είναι η επίσημη γλώσσα στη χώρα, μπορεί όμως να γίνει κατανοητή και να ομιληθεί από το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού. Επίσης, τόσο τα MLS Smartphones και Tablets όσο και το MLS EasyTM ενσωματώνουν την υπηρεσία Live Services η οποία δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να αναζητούν τα κοντινότερα εστιατόρια, βενζινάδικα, φαρμακεία, τράπεζες, νοσοκομεία, σημεία στάθμευσης ή άλλα σημεία ενδιαφέροντος στη Βόρεια Μακεδονία και όταν ζητείται να πλοηγούνται σε αυτά.

Η υπογραφή συμφωνίας μεταξύ MLS και ARS Futura

Η MLS έχει υπογράψει συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας με την ARS Futura, η οποία αποτελεί σημαντικό διανομέα στη Β. Μακεδονία, για την εμπορία και προώθηση προϊόντων MLS στην εν λόγω χώρα. Η MLS σε συνεργασία με την ARS Futura, θα συνεργαστεί με τους τοπικούς παρόχους της Βόρειας Μακεδονίας με αιχμή του δόρατος το MLS EasyTM. Μέσω του MLS EasyTM δίνεται η δυνατότητα στους τοπικούς παρόχους να μετακινήσουν χρήστες 2G (που στη Βόρεια Μακεδονία είναι πάρα πολλοί) σε 4G με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων τους λόγω της χρήσης υπηρεσιών δεδομένων. Επίσης, τα προϊόντα της MLS θα βρίσκονται στις τοπικές αλυσίδες λιανικής της Βόρειας Μακεδονίας.

Για τον πρώτο χρόνο (2020), η δραστηριοποίηση στην εν λόγω αγορά αναμένεται να αποδώσει έσοδα μεταξύ 500.000€ και 1.000.000€.