Νέα εφαρμογή από την ΙΚΕΑ για την ενίσχυση των ηλεκτρονικών αγορών

Η IKEA σχεδιάζει μια νέα εφαρμογή λιανικής πώλησης που θα επιτρέπει στους καταναλωτές να ψωνίζουν online προϊόντα για το σπίτι τους.

Σύμφωνα με το Reuters, η κίνηση αυτή είναι μια “αλλαγή πλεύσης” για την εταιρεία επίπλων που μέχρι τώρα οδηγούσε τον κόσμο στα καταστήματά της. Η νέα στρατηγική της ΙΚΕΑ είναι να κάνει τις ηλεκτρονικές αγορές πιο εύκολες.

“Είναι μια εντελώς νέα εμπειρία”, δήλωσε η Barbara Martin Coppola, chief digital officer της IKEA. “Η εφαρμογή συνδυάζει την εμπειρία του καταστήματος με την online εμπειρία”.

Το Reuters αναφέρει ότι η εφαρμογή για κινητά θα κυκλοφορήσει πρώτα στη Γαλλία και στη συνέχεια στην Ολλανδία. Στη συνέχεια θα διατεθεί σε οκτώ κορυφαίες λιανικές αγορές της IKEA, όπως η Γερμανία, οι ΗΠΑ και η Κίνα.

Με την εφαρμογή, οι χρήστες θα μπορούν να δουν πώς θα “δείχνουν” διάφορα έπιπλα στα σπίτια τους, να εισάγουν διαστάσεις δωματίου και να επιλέξουν από τα προϊόντα με βάση το στυλ και τρόπο ζωής τους. Οι πελάτες θα έχουν, τέλος, τη δυνατότητα να παραγγείλουν τα προϊόντα μέσω της εφαρμογής.

Το 2017, η IKEA παρουσίασε μια εφαρμογή που επέτρεπε στους πελάτες να έχουν πρόσβαση σε 2.000 προϊόντα και να τα προσθέτουν σε μια λίστα αγορών για όταν φτάνουν στο κατάστημα. Οι πελάτες όμως μπορούσαν να αγοράσουν ηλεκτρονικά μόνο μέσω της ιστοσελίδας και όχι από την εφαρμογή.

Σύμφωνα με το Reuters, η νέα εφαρμογή συμπληρώνει τη νέα στρατηγική της εταιρείας που περιλαμβάνει μικρότερα καταστήματα λιανικής πώλησης, σε κεντρικές περιοχές, με λιγότερα προϊόντα.

“Οι άνθρωποι που πηγαίνουν στα καταστήματα αυτά ενδεχομένως να επιθυμούν να έχουν πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα της ΙΚΕΑ και σε αυτήν την περίπτωση οι ψηφιακές καινοτομίες είναι χρήσιμες”, δήλωσε η Martin Coppola.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ