Τις τιμές της μειώνει η Grecotel αντίστοιχα με την πτώση του ΦΠΑ

Το εθνικό τουριστικό προϊόν της χώρας ενισχυεί η αλυσίδα πολυτελών ξενοδοχείων Grecotel, σε μια ακόμη θετική χρονιά για τις πληρότητες των μονάδων της, προχωρώντας στην άμεση υιοθέτηση των νέων φορολογικών ρυθμίσεων της πολιτείας για μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση και σε προϊόντα.

Οπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, στην κατεύθυνση αυτή αναπροσαρμόζει την τιμολογιακή της πολιτική θωρακίζοντας το ελληνικό τουριστικό προϊόν πολυτελείας, απέναντι στο διεθνή ανταγωνισμό. Στο πλαίσιο αυτό και με υψηλό αίσθημα εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας ο Όμιλος προχωρά σε εκπτώσεις στις προσφερόμενες τιμές του αντίστοιχες με τη μείωση του ΦΠΑ καθιστώντας τα τουριστικά του πακέτα ελκυστικότερα στο κοινό, δίχως να αποσκοπεί σε πρόσθετο κέρδος.

Υπογραμμίζεται ότι ήδη την ιδιαίτερη ικανοποίηση του για την παραπάνω απόφαση εξέφρασε ο κος Sebastian Ebel, CEO Hotels & Resorts της TUI και μέλος του Executive Board του κορυφαίου Tour Operator, στην πρόσφατη συνάντηση του με τον Πρόεδρο του Ομίλου κο Νίκο Δασκαλαντωνάκη και τη Διευθύνουσα Σύμβουλο της Grecotel κα Μάρι Δασκαλαντωνάκη.

Σημειώνεται ότι ο Όμιλος Grecotel εμφανίζει ήδη μεσοσταθμική άνοδο κατά 4 % στις κρατήσεις του σε σχέση με πέρυσι και οι νέες τιμές θα ισχύσουν και στα συμβόλαια του 2020.

Υπενθυμίζεται ότι η δυναμικότητα φιλοξενίας του Ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη – Grecotel αγγίζει τα 6.000 δωμάτια, ενώ στα ξενοδοχεία του πραγματοποιούνται 2.000.000 διανυκτερεύσεις ετησίως από 350.000 επισκέπτες. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ICAP κατέχει σταθερά εδώ και δεκαετίες την πρώτη θέση μεταξύ των ξενοδοχειακών ομίλων διαθέτοντας το 4% της ελληνικής αγοράς.

Ο Όμιλος πρόσφατα ολοκλήρωσε επιχειρηματικό πλάνο ριζικής ανακαίνισης και επέκτασης 5 πολυτελών ξενοδοχειακών συγκροτημάτων, συνολικού ποσού 42 εκατομμύριων ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ