Το iPad ανακάμπτει και θα “σώσει την παρτίδα” για την Apple;

Κατά την ανακοίνωση των πρόσφατων οικονομικών αποτελεσμάτων η Apple μετά από καιρό επικεντρώθηκε για τα  καλά νέα στην ανάπτυξη πωλήσεων του iPad και των φορετών συσκευών, μετατοπίζοντας τη κουβέντα από τα έσοδα του iPhone, τα οποία συνέχισαν να μειώνονται παρά την επιθετική εφαρμογή εμπορικών προσφορών και άλλων κινήτρων σε Αμερική και Κίνα.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Tim Cook δήλωσε ότι η Apple κατέγραψε την ισχυρότερη ανάπτυξη του iPad σε έξι χρόνια στο Q2 του 2019 με τα έσοδα από τα tablets να αυξάνονται σχεδόν κατά 22%, από 4 δισεκατομμύρια σε 4,9 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο CFO Luca Maestri σημείωσε ότι περισσότεροι από τους μισούς πελάτες που αγοράζουν ένα iPad ήταν νέοι στη συσκευή, με το iPad Pro να αποτελεί τον βασικό παράγοντα των πωλήσεων.

Ο Cook ανέφερε επίσης ότι τα wearables είχαν εκπληκτικό τρίμηνο, με σχεδόν 50% ανάπτυξη ενώ ο Maestri πρόσθεσε ότι το 75% των πωλήσεων του Apple Watch πραγματοποιήθηκαν σε νέους πελάτες.
Το σύνολο των εσόδων του τομέα WearablesHome & Accessories αυξήθηκε κατά 30% σε ετήσια βάση στα 5,1 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οι υπηρεσίες επέστρεψαν επίσης ισχυρά αποτελέσματα για την εταιρεία, με έσοδα αυξημένα κατά 16% στα 11,5 δισ. δολάρια.

Τα συνολικά έσοδα των 58 δισ. Δολαρίων, ωστόσο, μειώθηκαν κατά 5% σε ετήσια βάση και τα καθαρά έσοδα ύψους 11,6 δισ. Δολ. μειώθηκαν από 13,8 δισ. Δολάρια την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Παρά το “φρενάρισμα” στις πωλήσεις του iPhone αυτό συνεχίζει να παράγει τη πλειοψηφία εσόδων της Apple, τα οποία μειώθηκαν κατά 17% στα 31,1 δισ. Δολάρια, σε ότι αφορά το iPhone πάντα.

Ο Cook επέμεινε ότι τα χειρότερα είναι πίσω από την εταιρεία, δείχνοντας τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο ως τα χαμηλότερα σημεία για τις πωλήσεις iPhone και επισημαίνοντας ότι τα εμπορικά προγράμματα που εφαρμόστηκαν σε αρκετές χώρες άρχισαν να αποδίδουν καρπούς προς το τέλος του πρόσφατου τριμήνου.

Είναι σαφές και δεν είναι πραγματικά μια έκπληξη, ότι πολλοί άνθρωποι θέλουν να ανταλλάσσουν το σημερινό τους τηλέφωνο. Από την πλευρά του πελάτη, το trade-in μοιάζει με επιδότηση και έτσι είναι ένας τρόπος να αντισταθμιστεί το κόστος της συσκευής“, ανέφερε ο Cook.

Αν και τα ετήσια έσοδα στην Κίνα μειώθηκαν στα 10,2 δισ. Δολάρια από τα 13 δισ. Δολάρια στο Q2 του 2018, ο Cook δήλωσε ότι η εταιρεία παραμένει “θετική για τη τροχιά της εταιρείας” και πιστεύει “έντονα στη μακροπρόθεσμη ευκαιρία” στη χώρα.

Ο διευθύνων σύμβουλος ανέφερε ότι οι επιδόσεις της Apple βελτιώθηκαν διαδοχικά, γεγονός που αποδίδεται στις προσαρμογές των τιμών, στα προγράμματα ανταλλαγών, αλλά και στα προγράμματα υποστήριξης που θέσπισε η κινεζική κυβέρνηση αλλά και στον καλύτερο εμπορικό διάλογο μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ, επηρέασαν θετικά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ