Έσπασαν το φράγμα των 10 δισ. ευρώ οι πληρωμές μέσω MyBank

H συνολική αξία των συναλλαγών πληρωμών οι οποίες πραγματοποιήθηκαν μέσω της πανευρωπαϊκής λύσης ηλεκτρονικής εξουσιοδότησης “MyBank”, από την έναρξη της λειτουργίας της τον Μάρτιο του 2013, ξεπέρασε το ποσό των 10 δισ. ευρώ.

Σύμφωνα, μάλιστα, με τη διαχειρίστρια εταιρεία της λύσης PRETA S.A.S., ενώ χρειάστηκαν λιγότερα από πέντε χρόνια για να επιτευχθεί ο στόχος των 5 δισ. ευρώ, η αξία των συναλλαγών σε σχέση με τον προηγούμενο στόχο διπλασιάστηκε σε λιγότερο από έναν χρόνο, ενώ καθημερινά συναλλάσσονται μέσω MyBank κατά μέσο όρο περισσότερα από 14,5 εκατ. ευρώ.

Όπως σημειώνεται, η MyBank κερδίζει συνεχώς έδαφος σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση και χρησιμοποιείται ευρέως για συναλλαγές σε περιβάλλοντα business-to-business (B2B), business-to-consumer (B2C), αλλά και περιβάλλοντα δημόσιας διοίκησης, καθώς ως πανευρωπαϊκής εμβέλειας λύση διευκολύνει την πραγματοποίηση ασφαλών πληρωμών ηλεκτρονικής τραπεζικής (online banking), χωρίς την ύπαρξη απαίτησης για προκαθορισμένο χρηματικό όριο.

Το value proposition της MyBank ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της αγοράς: προσφέρει σε επιχειρήσεις και καταναλωτές μία ασφαλή και άμεση λύση online πληρωμών μέσω online ή mobile banking, χωρίς να αποκαλύπτει κανένα στοιχείο του λογαριασμού σε τρίτα μέρη. Επιπλέον, η MyBank βοηθά τις εμπορικές επιχειρήσεις να προστατεύσουν τα δεδομένα των πελατών τους, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει τον μέσο όρο των συναλλαγών και διευρύνει τις διασυνοριακές τους εμπορικές δραστηριότητες.

Παράλληλα, η λύση υποστηρίζει τη δημόσια διοίκηση στην προσπάθειά της για ψηφιοποίηση, παρέχοντας στους πολίτες έναν εύκολο κι ασφαλή τρόπο πραγματοποίησης ηλεκτρονικών πληρωμών. Αναδεικνύεται ολοένα και περισσότερο ως εργαλείο βελτίωσης της ψηφιακής εμπειρίας του κοινωνικού συνόλου, συνοδεύοντας στα πρώτα βήματά τους αυτούς που μόλις τώρα ξεκινούν να έρχονται σε επαφή με αυτή τη νέα πραγματικότητα.

“Η επίτευξη του ορίου των 10 δις. ευρώ αποτελεί έναν εξαιρετικά σημαντικό σταθμό στην ανάπτυξη της MyBank. Η απρόσκοπτη εμπειρία για τον χρήστη (user experience), η προστασία της ψηφιακής ταυτότητας των χρηστών και η επιβεβαίωση σε πραγματικό χρόνο (real-time confirmation) της αμετάκλητης συναλλαγής καθιστούν τη MyBank μία αξιόπιστη λύση για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς στο πλαίσιο μίας συναλλαγής”, ανέφερε ο Tarik Zerkti, Διευθύνων Σύμβουλος της PRETA S.A.S., υπό την ιδιοκτησία και διαχείριση της οποίας τελεί η MyBank.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ