Είσοδος της ΔΩΔΩΝΗ στην αγορά premium γιαουρτιού

Το νέο της προϊόν, το γιούρτι “Ηπειρωτικό Στραγγιστό”, με το οποίο κάνει την είσοδό της στην αγορά των premium γιαουρτιών, παρουσίασε εχθές η γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ, με στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές μια νέα επιλογή που συνδυάζει την ηπειρωτική παράδοση με τη σύγχρονη διατροφική τάση για προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας.

Το ΔΩΔΩΝΗ Ηπειρώτικο Στραγγιστό, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, παράγεται από 100% ηπειρώτικο φρέσκο γάλα, το οποίο συλλέγει καθημερινά η ΔΩΔΩΝΗ από 60 επιλεγμένες φάρμες της Ηπείρου, τις οποίες υποστηρίζει τεχνικά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Για την παραγωγή του συγκεκριμένου προϊόντος, μάλιστα, η ΔΩΔΩΝΗ προχώρησε στη δημιουργία ειδικής γραμμής παραγωγής στις εγκαταστάσεις της στα Ιωάννινα, πραγματοποιώντας μία επένδυση της τάξεως των 2 εκατ. ευρώ.

Μετρώντας πλέον 8 κωδικούς γιαουρτιών, τα επόμενα χρόνια η εταιρεία σκοπεύει να ενισχύσει σημαντικά τη συγκεκριμένη κατηγορία, παράγοντας νέους κωδικούς προϊόντων με στόχο την αύξηση του μεριδίου αγοράς τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Αναφερόμενος στην είσοδο της ΔΩΔΩΝΗ στην αγορά premium γιαουρτιού, ο Μιχάλης Παναγιωτάκης, αναπληρωτής CEO της εταιρείας, δήλωσε: “Συνεχίζοντας προσηλωμένοι στην δημιουργία νέων προϊόντων, όντας μέρος της Γεύσης του Καλού, του ολιστικού τρόπου ζωής και λειτουργίας μας με διαρκή στόχο την αναβάθμιση τόσο της διατροφής και όσο και της ποιότητας ζωής των καταναλωτών μας, δημιουργήσαμε αυτό το ξεχωριστό προϊόν. Το νέο στραγγιστό γιαούρτι, το ΔΩΔΩΝΗ Ηπειρώτικο Στραγγιστό, είναι πολύ πλούσιο σε πρωτεΐνες, καθώς παράγεται αποκλειστικά από 100% ποιοτικό, ηπειρώτικο γάλα ημέρας. Στόχος μας στη ΔΩΔΩΝΗ για το μέλλον, είναι να συνεχίσουμε να διερευνούμε τη συνολική κατηγορία των γιαουρτιών μας, ώστε να ικανοποιούμε πλήρως τις ανάγκες των καταναλωτών εντός κι εκτός συνόρων”.

Με αφορμή την παρουσίαση του νέου της προϊόντος, η εταιρεία αναφέρθηκε και στις υπόλοιπες δραστηριότητές της. Ειδικότερα, όπως σημειώθηκε, το 2018 οι πωλήσεις της ΔΩΔΩΝΗ ήταν της τάξης των 130 εκατ. ευρώ, με τη διοίκηση να εκτιμά περαιτέρω ανάπτυξη της τάξης του 3%-5% το τρέχον έτος, που θα προέλθει τόσο από την ελληνική αγορά όσο και από τη διεύρυνση των εξαγωγών.

Σε ό,τι αφορά την αγορά της φέτας, σημειώθηκε ότι η εταιρεία κατέχει μερίδιο περίπου 30% στην κατηγορία χύμα και περίπου 20% στην αγορά συσκευασμένης φέτας. Επιπλέον, τονίστηκε ότι την τελευταία πενταετία, η εταιρεία έχει σχεδόν διπλασιάσει τον αριθμό των εργαζομένων της, που σήμερα κυμαίνονται περίπου στα 500 άτομα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ