Στην Coca Cola HBC η σερβική εταιρεία μπισκότων και σνακ Bambi

Την εξαγορά της Bambi, της μεγαλύτερης εταιρείας ζαχαροπλαστικής της Σερβίας, από το private equity Mid Europa Partners, έναντι τιμήματος 260 εκατ. ευρώ, ανακοίνωσε η Coca-Cola HBC, στο πλαίσιο ενίσχυσης της παρουσίας της στα Δυτικά Βαλκάνια.

Η εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2019, ενώ υπόκειται στις συνήθεις εγκρίσεις των ρυθμιστικών αρχών.

Η Bambi ιδρύθηκε το 1967 και είναι η μεγαλύτερη εταιρεία ζαχαροπλαστικής της Σερβίας. Παράγει μια ευρεία γκάμα προϊόντων, όπως μπισκότα, γκοφρέτες και αλμυρά σνακ, ενώ στο χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνονται μάρκες όπως τα μπισκότα Plazma, που αποτελούν το πλέον αναγνωρίσιμο προϊόν στην κατηγορία αυτή στη Σερβία, τα μπισκότα Bambi, Wellness και Zlatni Pek, οι γκοφρέτες Bambi Napolitanke και τα σνακ Josh.

Σύμφωνα με την Coca-Cola HBC, το 2018 η Bambi εμφάνισε έσοδα περίπου 80 εκατ. ευρώ, εκ των οποία πάνω από τα 2/3 προέρχονται από την αγορά της Σερβίας και τα υπόλοιπα κυρίως από τις αγορές των Δυτικών Βαλκανίων.

Μέσω της εξαγοράς, η Coca-Cola HBC ενισχύει με κορυφαίες μάρκες προϊόντων το χαρτοφυλάκιό της στη Σερβία και τις αγορές των Δυτικών Βαλκανίων, που συγκαταλέγοντας στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες περιοχές για τις δραστηριότητές της, ενώ αποκτά πρόσβαση στο ισχυρό δίκτυο διανομής της Bambi σε στρατηγικής σημασίας κανάλια διανομής, όπως τα παραδοσιακά σημεία λιανικού εμπορίου και το δίκτυο HoReCa.

“Αυτή η εξαγορά δημιουργεί πρόσθεση αξία για την Coca-Cola HBC, τους πελάτες και τους μετόχους της. Προσθέτει στο χαρτοφυλάκιό μας ισχυρά, συμπληρωματικά brands, που θα μας επιτρέψουν να αυξήσουμε την παρουσία μας σε βασικές κατηγορίες, όπως τα σνακ”, δήλωσε ο Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ