Η MINDHAUS σύμβουλος στρατηγικής τουριστικού marketing του Fashion City Outlet

Η Sonae Sierra και η Bluehouse Capital -εταιρίες ανάπτυξης του Fashion City Outlet (FCO) – επέλεξαν την MINDHAUS, μέλος της V+O Greece, ως σύμβουλο στρατηγικής τουριστικού marketing, με στόχο την προώθηση του πρώτου εκπτωτικού και ψυχαγωγικού κέντρου στην Θεσσαλία (έκτασης 20.000 τ.μ.) σαν έναν κορυφαίο τουριστικό προορισμό αγορών (shopping tourism destination) για την περιοχή.

Στοιχεία δείχνουν ότι οι ξένοι επισκέπτες που συμπεριλαμβάνουν στο ταξίδι τους τις αγορές σε ένα εκπτωτικό κέντρο, εμπορικό πολυκατάστημα ή luxury/ designer store, δαπανούν κατά 80% περισσότερο ανά ταξίδι από τον μέσο όρο. Βασισμένη σε αυτή την διεθνή τάση, η MINDHAUS στοχεύει να συμβάλει στην προώθηση του Fashion City Outlet ως ένα αναπτυσσόμενο, υψηλού επιπέδου εκπτωτικό και ψυχαγωγικό κέντρο που να συνδυάζει την ταξιδιωτική εμπειρία με αυτή των αγορών και της αναψυχής για τους εγχώριους και τους διεθνείς επισκέπτες της Θεσσαλίας.

Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας, ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της MINDHAUS, δήλωσε: “Έχουμε μεγάλη εμπιστοσύνη ότι μέσω αυτής της συνεργασίας, και αξιοποιώντας την εξαιρετική γνώση που έχουμε για τον προορισμό, θα υποστηρίξουμε το Fashion City Outlet να προσελκύσει ειδικά κοινά με πρόθεση για υψηλότερη δαπάνη και την ίδια στιγμή, την Θεσσαλία να προσθέσει ένα υψηλού επιπέδου σημείο έλξης για τους επισκέπτες, στο μοναδικό της τουριστικό προϊόν”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ