Pigogo: Οι καταναλωτές κάνουν “εξυπνότερες” αγορές λόγω κρίσης

Σημαντική αύξηση συναλλαγών αλλά και χρηστών εμφάνισε το 2018 η ελληνική πλατφόρμα αγορών με επιστροφή χρημάτων Pigogo, κάτι που όπως επισημαίνει οδηγεί στο συμπέρασμα ότι “η κρίση οδηγεί σε εξυπνότερες αγορές”.

Κάνοντας την ανασκόπηση του 2018, το Pigogo σημειώνει ότι οι συναλλαγές μέσω της πλατφόρμας του κατέγραψαν άνοδο κατά 150%, ενώ αύξηση 80% σημειώθηκε στη βάση χρηστών του. Τονίζει, επίσης, στην πλατφόρμα έχουν ενταχθεί πλέον περισσότερα από 450 μεγάλα και επώνυμα καταστήματα με προϊόντα μόδας και ομορφιάς, υπηρεσίες ταξιδιών, ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά είδη, είδη σπιτιού, φαγητό και σούπερ μάρκετ.

Σε ό,τι αφορά τις προτιμήσεις των καταναλωτών, το Pigogo σημειώνει ότι στις αγορές τους το 2018 κυριάρχησαν τα προϊόντα τεχνολογίας, με ποσοστό 41% αξίας αγορών που δαπανήθηκαν, ενώ ακολούθησαν τα προϊόντα μόδας και ομορφιάς με ποσοστό 22%, τα ταξίδια με 17%, το σούπερ μάρκετ και το φαγητό με 14%.

Τον Δεκέμβριο, οι εορταστικές αγορές κινήθηκαν στο ίδιο μοτίβο, με τα προϊόντα τεχνολογίας και πάλι να κυριαρχούν με ποσοστό 38% επί του συνόλου των αγορών που πραγματοποιήθηκαν, τα προϊόντα μόδας-ομορφιάς να ακολουθούν με 28%, ενώ το σούπερ μάρκετ-φαγητό αναδείχθηκε τρίτο με ποσοστό 18%.

Σε ό,τι αφορά τον κλάδο των ταξιδιών, το 77% των αγορών που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Pigogo αφορούσε αεροπορικά και ακτοπλοϊκά εισιτήρια, ενώ το 23% αφορούσε υπηρεσίες διαμονής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η μεγαλύτερη επιστροφή που κέρδισε χρήστης το 2018 από μία μόνο αγορά ήταν 117 ευρώ επιστροφή από κατάστημα αθλητικών ειδών, ενώ η top ημέρα με τις περισσότερες αγορές το 2018 από τους χρήστες του Pigogo ήταν η Black Friday!

“Το μεγαλύτερο ποσό επιστροφής που συγκέντρωσε χρήστης το 2018 ήταν 382 ευρώ! Το νούμερο είναι εντυπωσιακό. Είναι ταυτόχρονα όμως ενδεικτικό της τάσης που επικρατεί, να συγκεντρώνονται αγορές σε ένα marketplace από όπου ο καταναλωτής έχει ουσιαστικό κέρδος, αναφέρει το Pigogo.

Παράλληλα, προσθέτει ότι οι καταναλωτές γίνονται πιο απαιτητικοί, ερευνούν περισσότερο πριν προχωρήσουν σε αγορά και θέλουν πάντα το μεγαλύτερο δυνατό όφελος από τις αγορές τους.

“Πιστεύουμε ότι μέρος της επιτυχίας της πλατφόρμας μας οφείλεται τόσο σε αυτή τη νέα τάση των καταναλωτών όσο και στη συνεχόμενη αύξηση της εμπιστοσύνης τους στις ηλεκτρονικές αγορές. Από την άλλη, πλατφόρμες και τεχνολογία όπως η δική μας θεωρούμε ότι συμβάλλουν στη γενικότερη άνοδο του κλάδου του e-commerce καθότι προσφέρουν πλέον ουσιαστικό όφελος στους online καταναλωτές”, καταλήγει το Pigogo.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ