emea business monitor

Επίθεση στο offline ετοιμάζει η Amazon!

Μπορεί η Amazon να έχει κυριαρχήσει σχεδόν ολοκληρωτικά στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία για την εορταστική περίοδο έφυγαν από τις αποθήκες της το 1/3 όλων των αγορών που έγιναν με ηλεκτρονικό τρόπο στις ΗΠΑ, όμως ο τεχνολογικός γίγαντας έχει βάλει για τα καλά “στο μάτι” και τον χώρο των offline πωλήσεων και των φυσικών καταστημάτων. 

Μετά την εξαγορά των Whole foods και το άνοιγμα περίπου 470 φυσικών καταστημάτων, η Amazon ετοιμάζεται να ισχυροποιήσει την θέση της στην αγορά και έχει “βάλει στο μάτι” τα καταστήματα των Sears και Kmart που έκλεισαν μέσα στην προηγούμενη χρονιά. Αν θέλει η Amazon να ανταγωνιστεί τα Walmart και Kroger που κυριαρχούν στις πωλήσεις μέσω φυσικών καταστημάτων στις ΗΠΑ, η Amazon θα πρέπει να ισχυροποιήσει την θέση της και τα 123 κλειστά καταστήματα της Sears και 205 της Kmart είναι μια καλή αρχή. Επιπλεόν θετικό στοιχεία για την Amazon είναι πως τα καταστήματα βρίσκονται διασκορπισμένα σε όλη τη χώρα και είναι “έτοιμα” προς χρήση σε πολύ καλές εμπορικές περιοχές. 

Σύμφωνα με στοιχεία της GlobalData, η Amazon θα κινηθεί να κλείσει πολλούς από αυτούς τους χώρους, οι οποίοι είχαν αντίστοιχες χρήσεις στο παρελθόν, καθώς και οι ιδιοκτήτες τους είναι θετικοί σε τέτοιου είδους καταστήματα λόγω “εγγυημένων” εσόδων, ειδικά όταν προέρχονται από την Amazon. Τα μέρη είναι επίσης γνωστά στους καταναλωτές ενώ έχουν και όλες τις απαραίτητες υποδομές, χωρίς να χρειαστούν πολλά χρήματα για την ανακαίνιση τους. 

Η επέκταση στα φυσικά καταστήματα είναι το επόμενο μεγάλο “στοίχημα” της Amazon η οποία κινείται πολύ δυναμικά στην ολοένα αυξανόμενη αγορά του “online to offline”, ενώ ενισχύει τις επιλογές take away της εταιρείας αλλά και το Amazon Prime με παραδόσεις μέσα σε ελάχιστη ώρα από την παραγγελία. 

Get real time updates directly on you device, subscribe now.