Σαν ανεξάρτητη υπο-μάρκα θα κυκλοφορούν από εδώ και στο εξής τα Redmi smartphones, όπως ανακοίνωσε η Xiaomi, στο πλαίσιο της προσπάθειας της εταιρείας να επιταχύνει την παγκόσμια επέκταση της.
Επικεφαλής της Redmi θα τοποθετηθεί ο μέχρι πρότινος Γενικός Διευθυντής της Gionee, Lu Weibing, η εμπειρία του οποίου θα βοηθήσει την Redmi να διεισδύσει ταχύτερα στις παγκόσμιες αγορές και να καταγράψει περαιτέρω ανάπτυξη και επέκταση, όπως δήλωσε ο Lei Jun, Διευθύνων Σύμβουλος της Xiaomi αναγγέλλοντας την "διαίρεση" των δύο εταιρειών, ενώ σημείωσε πως η redmi θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στην Έρευνα και Ανάπτυξη των "εξαιρετικά οικονομικών smartphones, με ανώτερη ποιότητα και θα επιταχύνει τον ρυθμό της παγκόσμιας ανάπτυξης της εταιρείας".
Όπως ανέφερε ο Lu, με την εστίαση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις και την στοχοθέτηση νέων χρηστών μέσα από το διαδίκτυο, η Redmi θα συνεχίσει να επιδιώκει την καλύτερη σχέση τιμής-απόδοσης. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, σύμφωνα με τα στοιχεία του Σεπτεμβρίου του 2018 έχει πουλήσει συνολικά 278 εκατ. συσκευές παγκοσμίως. Η "ανεξαρτητοποίηση" αυτή θα μπορούσε να σημαίνει μεγαλύτερη ανεξαρτησία για τις συσκευές Redmi και την επιχειρηματική στρατηγική του τμήματος, εκμεταλλευόμενη παράλληλα την αλυσίδα εφοδιασμού και την έρευνα της Xiaomi.
Η κίνηση αυτή βαδίζει στα χνάρια της Huawei η οποία έκανε το ίδιο με την Honor, με αποτέλεσμα την καλύτερη ανάπτυξη και τις πωλήσεις και των δύο εταιρειών, ενώ η Xiaomi μόλις τον περασμένο Αύγουστο παρουσίασε και τρίτο εμπορικό σήμα smartphone με το Poco, λίγο μετά την παρουσίαση της συσκευής στην Ινδία. Η επιτυχία του Pocophone σε όλο τον κόσμο, έχει βάλει σε σοβαρές σκέψεις την εταιρεία για την διατήρηση του σήματος Poco σαν ανεξάρτητη σειρά.
Προκειμένου να "γιορτάσει" την νέα αυτή αρχή, η Redmi στις 15 Ιανουαρίου κυκλοφορεί το ολοκαίνουργιο Redmi Note 7, με πίσω κάμερα 48ΜΡ, Snapdragon 660 και μπαταρία 4000mAh. Η νέα αυτή συσκευή θα έχει και εγγύηση 18 μηνών, η οποία όπως ισχυρίζεται η εταιρεία είναι η μεγαλύτερη για smartphone στην Κίνα. Η τιμή θα είναι ενδεικτική για τις προθέσεις και την εμπορική πολιτική της Redmi και θα κυμανθεί στην Κίνα στα 148 δολάρια περίπου.
Σε μια περίοδο που οι εμπορικές σχέσεις της Κίνας με τις ΗΠΑ περνάνε μια από τις χειρότερες περιόδους της ιστορίας τους, η Ευρώπη θα αποτελέσει τον κύριο στόχο της εταιρείας για την διεθνή της επέκταση, όπως δήλωσε ο Lei Jun σε συνέντευξη του στην South China Morning Post.
Σύμφωνα με τον Jun, η εταιρεία προτίθεται να επενδύσει περίπου 1,5 δισ. δολάρια στα επόμενα πέντε χρόνια για τεχνητή νοημοσύνη και ΙοT