H Amazon ετοιμάζεται για “εκτίναξη” 20% μέσα στο 2019!

Μπορεί η Apple να πέρασε την Amazon στην κούρσα για το ποια εταιρεία θα ξεπεράσει το ορόσημο τους 1 τρισ. δολαρίων σε αξία, όμως η πορεία που ακολουθούν είναι εκ διαμέτρου αντίθετες. H Apple ταλανίζεται από προβλήματα καθώς οι πωλήσεις των iPhones δεν είναι αυτές που περίμενε, ενώ έχει μπλεχτεί και ανάμεσα σε ΗΠΑ και Κίνα και τον εμπορικό πόλεμο που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στις δύο χώρες. 

Από την άλλη η Amazon έχει συνεχή ανοδική πορεία και η πρόσφατη εορταστική περίοδος την ανέδειξε σε μεγάλο νικητή των αγορών. Ταυτόχρονα η εταιρεία ετοιμάζει με πλήρεις ρυθμούς τα φυσικά της καταστήματα, “χτίζει” τον δικό της στόλο αεροπλάνων για γρηγορότερες παραδόσεις, έχει μπει στην φαρμακευτική βιομηχανία των ΗΠΑ ενώ βλέπει και τις πωλήσεις του Amazon Web Services να πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο. 

Όλες αυτές οι εξελίξεις είναι που οδήγησαν την Pivotal Research Group να υποστηρίξει πως η μετοχή της εταιρείας μπορεί να εκτιναχθεί έως και 20% μέσα στο 2019, σύμφωνα με σημείωμα που κυκλοφόρησε στους πελάτες της. Όπως υποστηρίζει στο σημείωμα της η PRG, η τιμή στόχος για την Amazon είναι τα 1.920 δολάρια μέχρι το τέλος του έτους, δηλαδή 21% πάνω από την σημερινή της τιμή, κάτι που φέρνει την αποτίμηση της εταιρείας αρκετά πάνω από τα 1 τρισ. δολάρια. “Παρά ο τεράστιο σημερινό της μέγεθος, βλέπουμε την Amazon σαν μια εταιρεία χωρίς περιορισμούς, με βάση μια επιτυχημένη πορεία αξιοποίησης των δαπανών τόσο του καταναλωτικού τμήματος, όσο και του τμήματος πληροφορικής της” αναφέρει στο σημείωμα ο Brian Weiser, αναλυτής της Pivotal Research Services. 

Όπως αναφέρει η έκθεση, η Amazon θα συνεχίσει να αυξάνει το μερίδιο της σε μια παγκόσμια αγορά λιανικής αξίας 45 τρισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με τις μετρήσεις του Euromonitor, ενώ το μέλλον δείχνει πως οι πλατφόρμες μου θα κυριαρχήσουν θα είναι ταυτόχρονα και ψηφιακές αλλά και φυσικές. Έτσι εξηγείται και η εμμονή της Amazon να δημιουργήσει φυσικά καταστήματα, αλλά και αυτή των Walmart και Target να επεκταθούν στις ψηφιακές πωλήσεις. “Η Amazon θα γίνεται όλο και πιο αδιάφορη αν η πώληση γίνεται από ψηφιακό ή φυσικό κατάστημα, αφού θα έχει ‘πόδια΄και στις δύο αγορές“, αναφέρει η έκθεση.

Η αναλυτές εκτιμούν πως η διαφημιστική δραστηριότητα της Amazon θα συνεχίσει να αποτελεί πηγή τεράστιων εσόδων, καθώς θα “εκτινάχθηκε” πάνω από 70% το 2018, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση στις πωλήσεις ψηφιακών διαφημίσεων στις ΗΠΑ το 2018, πίσω από το Google και το Facebook. Η Pivotal δεν είναι η μόνη εταιρεία που έχει μεγάλες προσδοκίες από την Amazon καθώς σχεδόν όλοι οι αναλυτές έχουν τιμή στόχο που συνδυαστικά μπορεί να οδηγήσει την Amazon σε ένα “εξωπραγματικό” +35% μέσα στο 2019. 

Η μόνη απειλή για την Amazon δεν είναι άλλη από μια παγκόσμια οικονομική επιβράδυνση, καθώς όπως φαίνεται δεν υπάρχει κάποια άλλη εταιρεία που θα μπορούσε να διαταράξει την πορεία της εταιρείας, η οποία μέσα στο 2018 είδε την αξία της να αυξάνεται κατά 28%

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ