Σε μια απόφαση του που θα φέρει νέες απώλειες για την Apple προχώρησε το Netflix, το οποίο αποφάσισε πως από εδώ και στο εξής δεν επιτρέπει στους χρήστες συσκευών Apple να εγγραφούν στην υπηρεσία του μέσω του iTunes ή του App Store.
Η Netflix επιδιώκει να κάνει τις σχέσεις της με τους καταναλωτές ακόμα πιο άμεσες σε μια προσπάθεια να διατηρήσει περισσότερα έσοδα από τις συνδρομές της. Τα τέλη συνδρομής παραμένουν στη μοναδική ροή εσόδων της Netflix, επομένως έχει νόημα ότι η εταιρεία στοχεύει στη μεγιστοποίηση τους. Η Apple παίρνει 30% προμήθεια από τις εγγραφές που πραγματοποιούνται μέσα από την πλατφόρμα της, η οποία μειώνεται στο 15% κατά το δεύτερο έτος της συνδρομής.
Με την κίνηση της αυτή η Netflix θα μπορέσει να εξοικονομήσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια, καθώς μόνο το 2018 ο τζίρος της από το App Store ήταν 853 εκατ. δολάρια, από τα οποία η Apple κράτησε τα περίπου 256 εκατ. δολάρια. Σε παγκόσμιο επίπεδο στο iOS, η Netflix ήταν η κορυφαία εφαρμογή για το 2017 - μπροστά από το Tencent Video, το Tinder και το iQIYI - και είναι η εφαρμογή με τα περισσότερα κέρδη (Ιούλιος 2010 έως Μάιος 2018), σύμφωνα με το App Annie.
Ακόμα δεν είναι σαφές ποια πολιτική θα ακολουθήσει το Netflix για τις εγγραφές, όμως η διακοπή της συνεργασίας με την Apple ίσως ανοίξει τον ασκό του Αιόλου και για άλλες ακυρώσεις συμφωνιών. Μέχρι σήμερα, η συνεργασία με την Apple και την Google για τη διευκόλυνση των εγγραφών των νέων χρηστών αποτελεί ζωτικής σημασίας στρατηγική κίνηση για την προώθηση της ανάπτυξης των χρηστών του Netflix, μειώνοντας τις "τριβές" στη διαδικασία εγγραφής και χρέωσης. H ύπαρξη χρονοβόρων διαδικασιών κατά την εγγραφή θα μπορούσε να εμποδίσει την περαιτέρω ανάπτυξη της βάσης των χρηστών του Netflix στις κινητές συσκευές, ιδιαίτερα στις αναπτυσσόμενες αγορές όπου η διείσδυση των smartphone επιταχύνεται και η Netflix επιδιώκει όλο και περισσότερο την ανάπτυξη.
To Netflix πιστεύει πως το προϊόν του είναι αρκετά ελκυστικό και πως θα μπορέσει να σταθεί και από μόνο του, χωρίς να προσθέσει επιπλέον διαδικασίες, ενώ έχει πολύ ακόμα χώρο για περαιτέρω ανάπτυξη. Για παράδειγμα, πολλές φορές παρά την αύξηση της τιμής των υπηρεσιών του, δεν έχει παρατηρηθεί μείωση του αριθμού των χρηστών.
Το Νetflix ελπίζει πως η απόφαση του θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα με αυτό της Epic Games η οποία τερμάτισε την συνεργασία της με την Google και τώρα όσοι θέλουν να κατεβάσουν το χβ θα πρέπει να πάνε σε ειδική ιστοσελίδα της εταιρείας όπου υπάρχει και ειδικό πρόγραμμα για τα κινητά. Όπως αυτό δεν εμπόδισε τους καταναλωτές να συνεχίσουν να κατεβάζουν το Fortnite γιατί απλά είναι πρόθυμοι να υπομείνουν μια μικρή επιπλέον ταλαιπωρία προκειμένου να κατεβάσουν το αγαπημένο τους παιχνίδι, το ίδιο ελπίζει και το Netflix για το προϊόν του.
Μέχρι σήμερα, η εφαρμογή Netflix iOS έχει φέρει έσοδα πάνω από 1,5 δισ, δολάρια μέσω συνδρομών εντός της εφαρμογής, ενώ μόλις τον περασμένο Μάιο το Netflix σταμάτησε επίσης τις αγορές συνδρομών μέσω της μέσω του Google Play, το οποίο επίσης κρατούσε το 30% σαν προμήθεια. Το Netflix εξακολουθεί να κερδίζει χρήματα στο Google Play μέσω υφιστάμενων υποσυστημάτων, αλλά ο αριθμός αυτός φέρεται να μειώνεται.