20 Instagramers, 20 ματιές σε μια “Αθέατη Ελλάδα με το Mate 20 Pro

Γνωστές και άγνωστες οπτικές της Ελλάδας, γωνιές που “κρύβονται” ακόμα και στα πιο φωτογραφημένα και τουριστικά μέρη και το μεράκι και το πάθος 20 Instagramers, περιλαμβάνει το project “Unseen Greece by 20 Mates” που ολοκληρώθηκε από την Huawei σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού.

20 Instagramers με μοναδική συνδρομή το νέο Huawei Mate 20 Pro, το κινητό που θεωρείται ως το καλύτερο φωτογραφικό κινητό στον κόσμο, ταξίδεψαν σε πολλές γνωστές και άγνωστες γωνιές της χώρας και μέσα από τον φακό του Mate 20 Pro, αποτύπωσαν τις αθέατες γωνιές της χώρας, δίνοντας έτσι μια νέα οπτική στη χώρα μας. Οι φωτογραφίες αυτής της πρωτοβουλίας θα δοθούν στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, ο οποίος θα μπορέσει να τις χρησιμοποιήσει για την προβολή της χώρας ενώ παραχωρήθηκαν δωρεάν και τα πνευματικά δικαιώματα αυτών των φωτογραφιών. 

Μέσα από την τριπλή κάμερα Leica με το νέο υπερευρυγώνιο φακό και τη δύναμη της διπλής τεχνητής νοημοσύνης του Huawei Mate 20 Pro, οι νέοι φωτογράφοι παρουσίασαν στο κοινό μια διαφορετική Ελλάδα. Απελευθερωμένοι από τα τουριστικά κλισέ ταξίδεψαν τόσο σε εμβληματικούς τουριστικούς προορισμούς, όπως τη Σαντορίνη, τα Ζαγοροχώρια, τη Μάνη, τα Μετέωρα και την Ύδρα, τα Χανιά, τον Όλυμπο και τη Χαλκιδική, σε αστικά κέντρα όπως η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, αλλά και άγνωστα σημεία, όπως η λίμνη Μπελέτσι, το Ωραιόκαστρο κ.α. και απαθανάτισαν εικόνες της χώρας με μια διαφορετική ματιά, εμπλουτίζοντας έτσι την εικόνα που έχουμε για την Ελλάδα τόσο οι Έλληνες όσο και οι αλλοδαποί επισκέπτες. 

O Kevin Linbing, Country Manager των Devices για την Huawei στην Ελλάδα
O Kevin Linbing, Country Manager των Devices για την Huawei στην Ελλάδα

Όπως διευκρινίστηκε στην παρουσίαση του “πρώτου κύματος” αυτών των φωτογραφιών, οι δράσεις αυτές θα συνεχιστούν και νέοι Έλληνες φωτογράφοι θα συνεχίσουν να παρουσιάζουν την αθέατη πλευρά της χώρας, μια κίνηση που έχει την τεράστια συμβολή και υποστήριξη τόσο της Huawei όσο και του ΕΟΤ, ο οποίος προσπαθεί να δείξει μέσα από την καμπάνια του την ίδια ακριβώς οπτική, Ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο το δίπτυχο “Ήλιος και Θάλασσα”, αλλά έχει πολλά να ανακαλύψει ο επισκέπτης, σε μια προσπάθεια να τονωθεί ο “Τουρισμός 365 μέρες το χρόνο”, όπως δήλωσε και ο πρόεδρος του ΕΟΤ Χαράλαμπος Καρίμαλης που παραβρέθηκε στην εκδήλωση.

Ο κ. Καρίμαλης τόνισε επίσης πως: “από το 2015 και μετά, ξεκίνησε για πρώτη φορά να σχεδιάζεται και να υλοποιείται από το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, μια συνολική εθνική στρατηγική, τόσο σε επίπεδο δράσεων όσο και σε επίπεδο επικοινωνίας και μάρκετινγκ” για τη “χρονική διεύρυνση της τουριστικής σεζόν, με απώτερο στόχο τις 365 μέρες το χρόνο”, χαρακτήρισε την ενέργεια “Unseen Greece” ως “out of the box concept” που έρχεται με τη δύναμη της τεχνολογίας HUAWEI να “διευρύνει κατά… 365, και όχι μόνο 360, μοίρες την οπτική του διεθνούς κοινού για τη χώρα μας”. Επίσης, στάθηκε ιδιαίτερα στην δυναμική των instagrammers, σημειώνοντας ότι τα αυθεντικά βιωματικά ταξίδια αποτελούν την κυρίαρχη τάση στην διεθνή τουριστική αγορά, γεγονός που ενίσχυσε την πίστη τόσο του Υπουργείου Τουρισμού όσο και του ΕΟΤ στο συγκεκριμένο project, το οποίο όπως υπογράμμισε “μπορεί να αποτελέσει ιδανικό πρεσβευτή της εθνικής τουριστικής στρατηγικής”.

nor
nor

Από την πλευρά του, ο Country Manager των Devices για την Huawei στην Ελλάδα, Kevin Linbing, υπογράμμισε ότι “είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς στη Huawei, να
χρησιμοποιήσουμε την υψηλή τεχνολογία των προϊόντων μας για να ενισχύσουμε τη σπουδαία προσπάθεια που καταβάλλει ο ΕΟΤ για την στήριξη του ελληνικού  τουρισμού”, ενώ ευχαρίστησε θερμά τόσο τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού για την στήριξη στην ιδέα του “Unseen Greece” όσο και τους instagrammers, για το πάθος και την δημιουργικότητα που απέδωσαν στο project.

nor
nor

Οι φωτογραφίες των 20 Instagramers, θα συγκεντρωθούν και θα αποτελέσουν το υλικό της πλατφόρμας www.unseengreece.com, καθώς και στα κανάλια της Huawei στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ( Instagram και Youtube ) προσφέροντας έτσι την ευκαιρία σε όλους να ανακαλύψουν ξανά τις ομορφιές της Ελλάδας, ενώ οι χρήστες του
Instagram μπορούν να παρακολουθούν και το hashtag της ενέργειας, #UnseenGreece

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ