Σε μια κίνηση που θα ανεβάσει ακόμα περισσότερο το αποτύπωμα της, η μεγαλύτερη πολυτελής εταιρεία στον κόσμο LVMH (Luis Vuitton Moet Hennessy), ανακοίνωσε την εξαγορά της αλυσίδας πολυτελών ξενοδοχείων Belmond έναντι 3,2 δισ. δολαρίων.
Εκτός από πολυτελή ξενοδοχεία, η Belmond διαθέτει και "ιστορικά" μνημεία στην Ευρώπη, όπως το τρένο Βενετία Simplon-Orient Express, αλλά και το club 21 στην Νέα Υόρκη. Από την μεριά της η LVMH έχει ήδη στο χαρτοφυλάκιο της τα εμπορικά σήματα πολυτελών ξενοδοχείων όπως τα Bulgari και Cheval Blanc και η προσθήκη του belmond στην λίστα της θα ωθήσει ακόμα περισσότερα την εταιρεία στην λίστα των εμπειριών βιωματικής πολυτέλειας, μια αυξανόμενη τάση σύμφωνα με την οποία οι πελάτες ξοδεύουν περισσότερα για την βίωση εμπειριών παρά για προϊόντα πολυτέλειας.
Μερικά χρόνια πριν, το "βιωματικό" εμπόριο ήταν η επόμενη μεγάλη τάση, πολλά καταστήματα και εταιρείες αναθεώρησαν το χαρτοφυλάκιο τους σε μια προσπάθεια να προσφέρουν στους πελάτες τους κάτι περισσότερο από εμπορεύματα και υλικά αγαθά. Με αυτό τον τρόπο οι επιχειρήσεις με φυσικά καταστήματα προσπαθούν να επιζήσουν της επιδρομής της Amazon και του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς το μοναδικό τους μεγάλο όπλο απέναντι σε αυτή την ολοένα αυξανόμενη τάση είναι η προσωποποίηση της σχέσης με τον πελάτη και η ανθρώπινη επαφή. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα ακόμα δεν μπορούν να "πουλήσουν" αυτή την υπηρεσία, αν και οι πωλήσεις πολυτελών αντικειμένων έχουν αρχίσει και κερδίζουν έδαφος στον ηλεκτρονικό κόσμο.
Είναι ενδεικτικό πως μέχρι το 2025, τα πολυτελή αντικείμενα που πωλούνται στο διαδίκτυο, αναμένεται να φτάσουν το 25% των συνολικών πωλήσεων της πολυτελούς κατηγορίας, σε σχέση με το 9% που είναι αυτή την στιγμή. Με την Richemont να αγοράζει το Yoox Net-a-Porter και την πολυτελή online αγορά, την Farfetch να είναι έτοιμη για δημόσια εγγραφή, η πολυτέλεια θα μπορούσε τελικά να προσελκύσει το ευρύτερο λιανικό εμπόριο - χρησιμοποιώντας ξενοδοχεία, εστιατόρια και τρένα για να δημιουργήσουν πραγματικές βιωματικές εμπειρίες κορυφαίας ποιότητας πέρα από τις απλές αγορές.
Σε αυτή την συνάρτηση θα πρέπει κάποιος να βάλει και την Κίνα, καθώς η χώρα αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο των συνολικών παγκόσμιων πολυτελών πωλήσεων, ενώ αναμένεται να αποτελέσει το 60% της παγκόσμιας πολυτελούς ανάπτυξης την επόμενη δεκαετία. Ωστόσο με την επιβράδυνση της Κινεζικής οικονομικής ανάπτυξης λόγω του εμπορικού πολέμου και της καταστολής της παράνομης εισαγωγής πολυτελών αντικειμένων στην Κίνα για μεταπώληση, ίσως ο "κινεζικός παράγοντας" δεν έχει σημαντική συνεισφορά στην άμεση μελλοντική ανάπτυξη του κλάδου