emea business monitor

Αυτόνομα συνεχίζει στην Κύπρο η Allianz

Τη συνέχιση της παρουσίας της στην κυπριακή αγορά αυτόνομα επέλεξε η εταιρεία Allianz, μετά τη λήξη της συνεργασίας της με την Συνεργατική Εταιρεία Διαχείρισης Περιουσιακών Στοιχείων (ΣΕΔΙΠΕΣ), ως αποτέλεσμα της ανάκλησης της άδειας της Συνεργατικής Κυπριακής Τράπεζας.

Ήδη, η ασφαλιστική εταιρεία έχει θέση σε λειτουργία τα νέα γραφεία της στην Κύπρο, ενώ σχεδιάζει να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της στην εκεί αγορά, ενδυναμώνοντας την επαφή και το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών της.

Υπενθυμίζεται ότι για περισσότερα από 25 χρόνια, η Allianz Ελλάδος διέθετε στην κυπριακή αγορά τα προϊόντα της μέσω των καταστημάτων της Συνεργατικής Κυπριακής Τράπεζας.

Μετά όμως την ανάκληση της άδειας της Συνεργατικής Κυπριακής Τράπεζας και τη μεταβίβαση μέρους των περιουσιακών στοιχείων της στην Ελληνική Τράπεζα, η Συνεργατική Εταιρεία Διαχείρισης Περιουσιακών Στοιχείων (ΣΕΔΙΠΕΣ), όπως έχει μετονομαστεί η Συνεργατική Κυπριακή Τράπεζα, τερμάτισε τη συμφωνία Γενικού Αντιπροσώπου – Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή που διατηρούσε με την Allianz Ελλάς ΑΑΕ.

Συνεπώς, μετά και την απόφαση της ασφαλιστικής εταιρείας να συνεχίσει αυτόνομα τη δραστηριότητά της στην Κύπρο, πλέον η διαχείριση των ασφαλιστήριων συμβολαίων των ασφαλισμένων της Allianz, θα γίνεται αποκλειστικά και μόνο από τα νέα γραφεία της εταιρείας στην Μεγαλόνησο και πιο συγκεκριμένα από το υποκατάστημά της που λειτουργεί στην οδό Θεμιστοκλή Δέρβη 40 στη Λευκωσία.

Καθήκοντα Branch Manager και τη συνολική ευθύνη λειτουργίας του Υποκαταστήματος έχει αναλάβει ο κ. Ανδρέας Ταφούνας, ο οποίος διαθέτει πολυετή εμπειρία στην κυπριακή ασφαλιστική αγορά, έχοντας υπηρετήσει σε ανώτερες διοικητικές θέσεις τόσο σε εταιρείες κλάδου ζωής όσο και γενικού κλάδου.

Εν τω μεταξύ, η Allianz επισημαίνει ότι οι υφιστάμενοι πελάτες της συνεχίζουν να διατηρούν στο ακέραιο τα προνόμιά τους σύμφωνα με τους όρους των προϊόντων που διαθέτουν, ενώ προσθέτει ότι κύριο μέλημα για την εταιρεία αποτελεί η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών της και για τον σκοπό αυτό το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών της Allianz αλλά και η ιστοσελίδα της είναι διαθέσιμα για να εξυπηρετήσουν τους υφιστάμενους αλλά και υποψήφιους πελάτες της.

Αναλυτικότερα, μέσω της γραμμής 77770110 η οποία λειτουργεί Δευτέρα έως Πέμπτη 08:30-16:30 και Παρασκευή 08:30-15:30, το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μπορεί να ανταποκριθεί σε οποιοδήποτε αίτημα προκύψει αναφορικά με τα ασφαλιστήρια συμβόλαια των πελατών της αλλά και να παρέχει πληροφορίες σε σχετικές ερωτήσεις.

Παράλληλα, στην ιστοσελίδα της εταιρείας www.allianz.com.gr/cy οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μάθουν περισσότερα για την Allianz στην Κύπρο, τους τρόπους επικοινωνίας αλλά και πληροφορίες για τους τρόπους εξόφλησης των ασφαλίστρων τους.

Στο πλαίσιο της καλύτερης και πιο αναλυτικής ενημέρωσης των πελατών της, πάντως, η εταιρεία θα προχωρήσει επίσης και η ίδια σε ενημέρωση των ασφαλισμένων της για τις αλλαγές στις δραστηριότητές της, μέσω γραπτής ή/και τηλεφωνικής επικοινωνίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μαζί με τους πελάτες και τους συνεργάτες των πωλήσεων, ο Όμιλος Allianz αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες χρηματοοικονομικές κοινότητες στον κόσμο με δραστηριότητα εδώ και 128 χρόνια. Περισσότεροι από 88 εκατομμύρια ιδιώτες και εταιρικοί πελάτες σε 70 χώρες, βασίζονται στη γνώση, την παγκόσμια εμβέλεια, την ισχυρή και σταθερή κεφαλαιακή θέση της Allianz, ώστε να αισθάνονται ασφαλείς από κινδύνους και να αξιοποιήσουν ευκαιρίες.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.