Οι δωροκάρτες μας κάνουν και ψωνίζουμε πιο πολύ

Οι δωροκάρτες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τα καταστήματα να επιτυγχάνουν επαναλαμβανόμενες πωλήσεις, ενώ ταυτόχρονα αποτελούν και ένα αρκετά πρακτικό δώρο, ειδικά κατά την περίοδο των γιορτών. Δεν είναι λίγοι οι καταναλωτές οι οποίοι εκμεταλλεύονται την δωροκάρτα και συμπληρώνουν ένα μικρό ποσό πάνω σε αυτή για να ψωνίσουν κάτι που θέλουν από το κατάστημα. 

Μια έρευνα της First Data αποκαλύπτει πως το “λίγο παραπάνω” που προσθέτουν οι καταναλωτές στην δωροκάρτα, μόνο “λίγο” δεν είναι, καθώς ο μέσος καταναλωτής ξοδεύει 59 δολάρια περισσότερο από την αρχική αξία της δωροκάρτας, μια σημαντική αύξηση από τα 21 επιπλέον δολάρια που ξόδευε πριν από ένα χρόνο. Όπως δείχνει η έκθεση “Τα καταστήματα λιανικής συνεχίζουν να έχουν μπροστά τους μια σημαντική ευκαιρία να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, να ισχυροποιήσουν το εμπορικό σήμα τους και να αυξήσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς τα καταστήματα, επενδύοντας σε ένα ισχυρό πρόγραμμα δώρων. Η μελέτη δείχνει ότι οι δωροκάρτες δεν αποτελούν μόνο μια κινητήρια δύναμη ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις, αλλά γίνονται το προτιμώμενο δώρο για τους αγοραστές.”

Η μελέτη της First Data εξετάζει τις τάσεις στις δωροκάρτες και την χρήση τους σαν “εταιρικό νόμισμα” δίνοντας στους λιανέμπορους την δυνατότητα να δουν πως μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρηση τους. Η φετινή μελέτη βασίζεται σε στοιχεία από πάνω από 2.000 καταναλωτές και κατηγοριοποίησε τις απαντήσεις σε τέσσερις μοναδικές ηλικιακές ομάδες: 18-23, 24-37, 38-53 και 54+. 

Σύμφωνα με την First Data, η αύξηση της κατανάλωσης λόγω της δωροκάρτας παρουσιάζει αύξηση για πέμπτη συνεχή χρονιά, ενώ όπως αποκαλύπτει η έκθεση, η αύξηση ήταν ακόμα μεγαλύτερη σε περιπτώσεις δωροκαρτών για εστιατόρια, fast-food και φαρμακεία. Ο κλάδος που παρουσίασε τις μεγαλύτερες συμπληρωματικές πωλήσεις ήταν οι δωροκάρτες των super market, οι συμπληρωματικές πωλήσεις των οποίων έφτασαν το +94% από την αρχική αξία της κάρτας. 

Η έρευνα δείχνει επίσης ότι οι δωροκάρτες εξακολουθούν να είναι το προτιμώμενο δώρο, καθώς όσοι τις λαμβάνουν τις προτιμούν από τα παραδοσιακά δώρα, καθώς τους δίνεται η δυνατότητα επιλογής της αγοράς. Το 47% των ηλικιών 18-23 προτιμάει μια δωροκάρτα καθώς θέλει να διαλέξει μόνο του το δώρο, ενώ οι καταναλωτές (σ.σ στις ΗΠΑ) προτίθενται να ξοδέψουν το 55% του προϋπολογισμού τους για δώρα σε δωροκάρτες. Τέλος το 33% των αγοραστών δήλωσαν πως θα έδιναν περισσότερα χρήματα για μια δωροκάρτα από ότι για ένα κανονικό δώρο

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ