emea business monitor

Η Huawei θα έχει έτοιμα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας μέσα στα επόμενα 2 χρόνια

Η Huawei συνεχίζει την επίθεση της στην Apple σε μια προσπάθεια να εγκατασταθεί τόσο στην δεύτερη θέση των παγκόσμιων πωλήσεων,όσο και να καθιερωθεί στην συνείδηση του κόσμου σαν μια από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές εταιρείες, και σε αυτή την την προσπάθεια θα βάλει στην μάχη την επαυξημένη πραγματικότητα. 

Όπως ανακοίνωσε η Huawei, μέσα στα επόμενα ένα ή δύο χρόνια θα έχει έτοιμα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας, σε μια προσπάθεια να προλάβει την Apple η οποία εργάζεται πάνω σε ένα αντίστοιχο project εδώ και κάποιο καιρό. Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι μια τεχνολογία με την οποία εικονικές τρισδιάστατες πληροφορίες προβάλλονται πάνω στον πραγματικό κόσμο. Μέχρι τώρα η επαυξημένη πραγματικότητα χρησιμοποιείται μόνο στα κινητά με διάφορες εφαρμογές και παιχνίδια να εκμεταλλεύονται κάποιες από τις δυνατότητες της τεχνολογίας, ενώ η περαιτέρω εξάπλωση της αναμένεται να αλλάξει τελείως τον τρόπο που διανέμονται τα διαφημιστικά κεφάλαια. 

Ήδη με το Mate 20 Pro, η Huawei έδειξε κάποιες από τις επερχόμενες δυνατότητες που θα έχει η χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας, όμως, σύμφωνα με δηλώσεις του Richard Yu, Διευθύνοντα Συμβούλου της εταιρείας στο CNBC, τα γυαλιά AR θα μπορούσαν να ωθήσουν αυτή την εμπειρία σε μια τελείως νέα διάσταση. “Με αυτή την νέα εμπειρία, τα γυαλιά θα μπορούν να συνεργαστούν με το τηλέφωνο και να προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερο πεδίο εφαρμογής της τεχνολογίας. Στην αρχή μπορεί να νομίζετε ότι η επαυξημένη πραγματικότητα, δεν είναι κάτι σπουδαίο, αλλά στο μέλλον θα δείτε όλο και περισσότερο την αξία της”. 

Όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Huawei, για αρχή η εταιρεία θα προσπαθήσει να φέρει περισσότερη επαυξημένη εμπειρία μέσα από τα τηλέφωνα, ώστε οι χρήστες να συνηθίσουν την νέα τεχνολογία και μετά θα παρουσιάσει τα γυαλιά. “Τα επόμενο ένα ή δύο χρόνια, πιστεύω πως η βιομηχανία θα εμπορευματοποιήσει ακόμα πιο πολύ την επαυξημένη πραγματικότητα και θα προσφέρει ένα ακόμα καλύτερο προϊόν για τους χρήστες”. 

Τα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας δεν είναι κάποια καινούργια ιδέα και η Google έχει να διηγηθεί μια τεράστια ιστορία αποτυχίας και “πεταμένων” δισεκατομμυρίων από την δική της κυκλοφορία πριν από μερικά χρόνια. Τα γυαλιά της Google, αν και πρωτοποριακά και αποτέλεσμα μιας καινοτόμας τεχνολογίας, αποδείχτηκε πως ήταν αρκετά μπροστά από την εποχή τους, με την ολική απόρριψη τους από το κοινό και τις εταιρείας να καταγράφεται σαν μια από τις μεγαλύτερες αποτυχίες της εταιρείας. Η Microsoft έχει με την σειρά της αναπτύξει τα Hololens αλλά απευθύνονται μόνο σε επαγγελματίες χρήστες και για πολύ συγκεκριμένες εργασίες. 

Η Apple έχει ξεκινήσει να εργάζεται πάνω στην δική της υλοποίηση, ενώ πρόσφατα εξαγόρασε την Akonia Holographics, μια εταιρεία που φτιάχνει φακούς επαυξημένης πραγματικότητας. Επίσης το Facebook έχει ξεκινήσει να εργάζεται πάνω στην αντίστοιχη δική του υλοποίηση, κάτι που επιβεβαίωσε στο Techcrunch πριν λίγο καιρό ο Ficus Kirkpatrick, επικεφαλής της κοινωνικής δικτύωσης για την επαυξημένη πραγματικότητα.

Σύμφωνα με τους αναλυτές, η αγορά των γυαλιών επαυξημένης πραγματικότητας μπορεί ακόμα να είναι μικρή όμως αναμένεται να αναπτυχθεί ραγδαία τα επόμενα χρόνια και από μόλις 200.000 γυαλιά πωλήσεις φέτος, αναμένεται να εκτιναχθεί σε πωλήσεις 21,60 εκατομμυρίων το 2022.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.