emea business monitor

Μόλις 6% των “κόκκινων” πελατών της Eurobank προχώρησαν σε “κούρεμα” έως 80%

Από τις επιστολές που έστειλε η Eurobank σε οφειλέτες Μη Εξυπηρετούμενων Δανείων, πριν προχωρήσει στην πώληση του χαρτοφυλακίου με την ονομασία “Zenith” σε ξένο fund, μόλις το 6% ανταποκρίθηκε και προχώρησε σε “κούρεμα” των υποχρεώσεων τους, το οποίο έφτασε έως και το 80%. 

Σύμφωνα με το στοιχεία που δημοσιοποίησε η τράπεζα, από τις 90.144 επιστολές που απέστειλε σε “κόκκινους” πελάτες, προσφέροντας μεγάλα κουρέματα με σκοπό την εξυπηρέτηση των οφειλών τους, οι 85.000 πελάτες τουλάχιστον επιβεβαίωσαν ότι τις παρέλαβαν. Από αυτούς ανταποκρίθηκαν μόλις οι 5.363 πελάτες, ήτοι ποσοστό 6%!

Με τις επιστολές αυτές οι πελάτες, αφενός, ενημερώνονταν για την πρόθεση της τράπεζας να προχωρήσει σε πώληση του εν λόγω χαρτοφυλακίου και αφετέρου, καλούνταν να επικοινωνήσουν με αυτή, προκειμένου να διευθετήσουν οριστικά την οφειλή τους με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους. Στους όρους αυτούς περιλαμβανόταν και απομείωση (κούρεμα) της οφειλής σε ποσοστό έως 80% κατά μέσο όρο (οι επιστολές αυτές ήταν η τελευταία επικοινωνία, καθώς είχε προηγηθεί επικοινωνία γραπτώς άλλες τρεις φορές).

Υπενθυμίζεται ότι και στο πρώτο πακέτο δανείων καταναλωτικής πίστης χωρίς εξασφαλίσεις, που είχε πωλήσει η τράπεζα τo 2017, επίσης είχαν αποσταλεί 120.000 αντίστοιχες επιστολές με τις οποίες καλούνταν οι πελάτες να προσέλθουν για οριστική ρύθμιση της οφειλής τους, επίσης με σημαντική απομείωση που έφτανε έως και το 90%. Στην επικοινωνία εκείνη, από τις 120.00 παραλήπτες επιστολών ανταποκρίθηκε και προσήλθε να διευθετήσει την οφειλή του ένα ποσοστό μόλις 2%…

Get real time updates directly on you device, subscribe now.