Γιώργος Σμπήτας: “Από την Ελλάδα ξεκινάει η επέκταση της Meizu στην Ευρώπη”

Στο περιθώριο της εκδήλωσης για την παρουσίαση του νέου flagship της Meizu στην Αθήνα, το EMEAgr και το EMEATech μίλησε με τον Γιώργο Σμπήτα, υπεύθυνο πωλήσεων της Smart 4 All, της εταιρείας που διανέμει μεταξύ όλων τα προϊόντα της Meizu στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή.

Η ολοένα αυξανόμενη παρουσία των κινεζικών εταιρειών τεχνολογίας στην Ευρώπη, αρκετές από τις οποίες μάλιστα επιλέγουν την Ελλάδα σαν εφαλτήριο για την περαιτέρω εξάπλωση τους στην περιοχή, έχει δώσει μια επιπλέον δυναμική στην χώρα μας και στην περίπτωση της Meizu την αφορμή για την ολοκλήρωση ενός μεγαλόπνοου σχεδίου.

Η Meizu έχει σκοπό να αυξήσει την παρουσία της στην περιοχή, “χρησιμοποιώντας” την Ελλάδα σαν ένα hub μέσω του οποίου θα εξυπηρετεί όλη την περιοχή. Μπορεί ακόμα στην Ελλάδα το μερίδιο της να μην αντιπροσωπεύει την πραγματική δυναμική της εταιρείας και την δύναμη της στην τοπική αγορά της Κίνας, όμως μέσα από τις συντονισμένες προσπάθειες τόσο της μαμάς εταιρείας, όσο και της smart 4 all, η Meizu βρίσκει την θέση της στην αγορά.

“Η smart4all δραστηριοποιείται στην περιοχή των Βαλκανίων από τον πρώτο χρόνο  λειτουργίας της. Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που η Meizu επέλεξε την εταιρεία μας για την διανομή των προϊόντων της στην ευρύτερη περιοχή’’ μας εξηγεί ο Γ. Σμπήτας. Η εδραιωμένη παρουσία της εταιρείας στην περιοχή ήταν η προστιθέμενη αξία που χρειαζόταν η Meizu για την ευκολότερη διανομή της σε μια περιοχή η οποία συνεχώς αναπτύσσεται τεχνολογικά και έχει προοπτικές.

Σε ερώτηση για τα υπάρχοντα κανάλια διανομής και πως μέσα από την Ελλάδα τα προϊόντα της Meizu θα φτάσουν στην υπόλοιπη Ευρώπη, ο κ. Σμπήτας δήλωσε “Αυτήν τη στιγμή η smart4all διανέμει τα προϊόντα της Meizu σε Βουλγαρία, Ρουμανία και Κύπρο, έχοντας ομάδα πωλήσεων σε κάθε μια από αυτές τις χώρες. Πρόσφατα μάλιστα,  υπογράψαμε συμφωνία με την Amazon Γερμανίας για την προμήθεια των κινητών και αξεσουάρ Meizu, κάτι που θα δίνει σε εμάς πρόσβαση σε μια πολύ μεγαλύτερη αγορά πέρα από την περιοχή των Βαλκανίων”.

EMEAgr: Εκτός από την Amazon Γερμανίας υπάρχει σχεδιασμός για την παρουσία της εταιρείας και σε άλλες αγορές που δραστηριοποιείται η Amazon;

Γ. Σμπήτας: “Υπάρχουν σκέψεις και σχεδιασμός για πολλά ακόμα πράγματα, όμως αυτή την περίοδο είμαστε σε φάση σχεδιασμού και δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε περισσότερα πράγματα. Θα δούμε πως θα προχωρήσει ο σχεδιασμός και θα κινηθούμε αναλόγως”.

EMEAgr: H αγορά στην οποία κινούνται τα προϊόντα της Meizu είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, με πολλές εταιρείες να δίνουν “μάχη” για να σταθούν, πως είναι η μέχρι στιγμής πορεία της εταιρείας και τι εικόνα υπάρχει από την αγορά των Βαλκανίων;

Γ. Σμπήτας: Οι αγορές των Βαλκανίων και της Κύπρου είναι εξίσου ανταγωνιστικές όπως η Ελληνική. Ωστόσο, στον πρώτο κιόλας χρόνο που δραστηριοποιούμαστε σε αυτές τις αγορές με την Meizu, έχουμε πετύχει συμφωνίες με μεγάλους operator και αλυσίδες  καταστημάτων και πολύ ικανοποιητικές πωλήσεις. Όπως ανέφερα και νωρίτερα, στα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας είναι να επεκτείνουμε τη διανομή της Meizu και σε άλλες χώρες, χωρίς να μπορούμε να αναφέρουμε κάτι πιο συγκεκριμένο αυτή τη στιγμή.

EMEAgr: Σε τι βαθμό εμπλέκεται η μαμά Meizu στις αποφάσεις της εταιρείας; Σε τι βαθμό η παρουσία της Meizu στην περιοχή εντάσσεται στην δημιουργία του νέου “δρόμου του μεταξιού” αλλά και των υποδομών που δημιουργούνται στη χώρα, όπως το λιμάνι και τα νέα κέντρα logistic που ετοιμάζονται;

Γ. Σμπήτας: Όλες οι ενέργειες που πραγματοποιούμε γίνονται σε συνεργασία με την Meizu καθώς σχεδιάζουμε από κοινού τη στρατηγική και τα βήματα που ακολουθούμε. Το γεγονός ότι έχουμε εδραιωθεί ως βάση διανομής για την περιοχή, έχει να κάνει με τις επαφές και τα κανάλια διανομής που ήδη είχαμε και όχι τόσο με το λιμάνι και τους νέους σταθμούς  logistics που ετοιμάζονται στην χώρα μας.