Praktiker Hellas: Μεγάλη συμμετοχή στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Περισσότεροι από 190.000 επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία Praktiker κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΕΕΠ), που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), με τη συμμετοχή περισσότερων από 60 χωρών παγκοσμίως και περισσότερων από 80 εταιρειών σε όλη την Ελλάδα.

Από την 1η έως τις 6 Οκτωβρίου 2018, η εταιρεία κατάφερε να αναδείξει για ακόμη μία φορά το άριστο επίπεδο της εξυπηρέτησης των πελατών της, με την πολύτιμη συμβολή των ανθρώπων της, μετατρέποντας την εβδομάδα σε μία μεγάλη γιορτή για όλους.

Η Praktiker Hellas επενδύει σταθερά στην καθημερινή εξέλιξη των ανθρώπων της και των υπηρεσιών της, μέσω πρωτοβουλιών που υλοποιεί πανελλαδικά. Στη διάρκεια της ΕΕΕΠ, οι επισκέπτες που βρέθηκαν στα καταστήματα Praktiker συμμετείχαν σε δημιουργικά Workshops, σεμινάρια και διαγωνισμούς, ενώ τους περίμεναν μοναδικές προσφορές και εκπλήξεις σε όλα τα καταστήματα και το praktiker.gr.

Επίσης, στον Διαγωνισμό Αξιολόγησης Εξυπηρέτησης συμμετείχαν περισσότεροι από 18.000 πελάτες της Praktiker και 80 τυχεροί κέρδισαν δωροεπιταγές Praktiker των 100 ευρώ.

Τα καταστήματα της Praktiker Hellas, σε πνεύμα “ευ αγωνίζεσθαι”, διαγωνίστηκαν σε όλη τη διάρκεια της ΕΕΕΠ για το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουν στους πελάτες τους. Τα νικητήρια καταστήματα, με διαφορά ελάχιστων πόντων μεταξύ τους, αναδείχθηκαν τόσο από την αξιολόγηση του Διαγωνισμού όσο και από έρευνες ικανοποίησης της εταιρείας, που διεξάγονται σε όλη τη διάρκεια του έτους. Σημειώνεται ότι ο πανελλαδικός Μέσος Όρος Ικανοποίησης Πελατών της εταιρείας άγγιξε το 97,24%, αυτή την εβδομάδα.

Praktiker_EEEP

Όπως αναφέρει η εταιρεία, η ΕΕΕΠ αυτή αποτέλεσε μία μεγάλη γιορτή και για όλους τους ανθρώπους της Praktiker, οι οποίοι συμμετείχαν σε αποκλειστικές δράσεις και σεμινάρια, ενώ την τιμητική της είχε η Ημέρα Καταστήματος. Την εβδομάδα αυτή, η Διοίκηση της εταιρείας εργάστηκε σε καταστήματα και έζησε ολοκληρωμένα την εμπειρία εξυπηρέτησης Praktiker, συνεργαζόμενη με τους συναδέλφους που βρίσκονται καθημερινά στην πρώτη γραμμή. Έως το τέλος του Οκτωβρίου, όλοι οι εργαζόμενοι των Κεντρικών Γραφείων της εταιρείας έχουν επίσης την ευκαιρία να εργαστούν σε κατάστημα της επιλογής τους, διατηρώντας το εορταστικό πνεύμα της ΕΕΕΠ για λίγες ημέρες ακόμη.

Από τη διοργάνωση δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι πολύτιμοι συνεργάτες της Praktiker, οι οποίοι για ακόμη μία χρονιά πρόσθεσαν τη δική τους πινελιά σ΄ όλα τα Καταστήματα του Δικτύου. Η Stanley Black & Decker, η Bosch, η Karcher, η Isomat, η Vechro, η Gardena, η Weber και η V33, συμμετείχαν στον θεσμό με δωρεάν σεμινάρια, παρουσιάσεις και πλούσια δώρα.

Με αφορμή την ΕΕΕΠ, ο Ιωάννης Μποζοβίτης, Διευθυντής Πωλήσεων και Ανθρώπινου Δυναμικού της Praktiker Hellas, δήλωσε σχετικά: “Η συμμετοχή μας στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, ολοκληρώθηκε με εξαιρετική επιτυχία για ακόμη μία χρονιά. Υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, καταφέραμε και φέτος να γιορτάσουμε και να μοιραστούμε με τους καταναλωτές μας την αγάπη και το μεράκι να ανταποκρινόμαστε καθημερινά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες τους. Μέσα από τις ενέργειες, που διοργανώσαμε, γιορτάσαμε κάθε μέρα αυτής της εβδομάδας διαδραστικά και με πολλά χαμόγελα!

Συνεχίζουμε, έτσι, δυναμικά και ανανεώνουμε την πάγια δέσμευσή μας να προσφέρουμε κορυφαία εξυπηρέτηση και να δημιουργούμε μία μοναδική εμπειρία Praktiker, για κάθε πελάτη μας. Ευχαριστούμε από καρδιάς τους συνεργάτες και τους προμηθευτές μας, που μας στηρίζουν σταθερά, τους πελάτες μας, που αποτελούν την κινητήριο δύναμή μας, και τους εργαζομένους μας που είναι ο σημαντικότερος παράγοντας επιτυχίας μας”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ