Σημαντική αύξηση των βασικών οικονομικών μεγεθών της πέτυχε το 2017 η Skroutz AE, τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και προ φόρων κερδοφορίας.
Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του ομίλου κατά τη χρήση του 2017 ανήλθαν σε 10.391.222 ευρώ από 7.490.433 ευρώ το 2016, αυξημένες κατά 38,73% περίπου, ενώ αντίστοιχα οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 10.344.984 ευρώ από 7.472.116 ευρώ την προηγούμενη χρήση, σύμφωνα με το Retail Today.
Παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον της ελληνικής αγοράς, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει σε μεγάλο βαθμό τις πωλήσεις της, γεγονός που, όπως σημειώνει, οφείλεται κυρίως στο επίπεδο εξυπηρέτησης, στην τιμολογιακή πολιτική και στην ποιότητα των παραγόμενων προϊόντων.
Το ποσοστό μικτού κέρδους του ομίλου ανήλθε σε 60,56% έναντι 49,54% το 2016, ενώ το ποσοστό μικτού κέρδους της εταιρείας ανήλθε σε ποσοστό περίπου 61,57%, έναντι 52,31% την προηγούμενη χρήση.
Το αποτέλεσμα εκμετάλλευσης του ομίλου διαμορφώθηκε σε 2.534.177 ευρώ από 529.977 ευρώ το 2016, και της εταιρείας ανήλθε αντίστοιχα σε 2.596.504 ευρώ από 865.928 ευρώ το 2016.
Τέλος, το αποτέλεσμα προ φόρων του ομίλου ανήλθε σε 2.479.158 ευρώ έναντι 426.954 ευρώ το 2016 και της εταιρείας ανήλθε σε 2.549.424 ευρώ από 764.458 ευρώ το 2016.