Μεταβολή στην κορυφή της Ιδιωτικής Ασφάλισης “δείχνουν” τα Famous Brands

Αλλαγή στην πυραμίδα της φήμης των ασφαλιστικών εταιρειών έδειξε φέτος ο θεσμός των Famous Brands, που υποστηρίζεται από την Hill + Knowlton Strategies και την GOD Re-Inventing communications και συμπληρώνει 10 χρόνια συνεχούς μέτρησης της φήμης στην ελληνική αγορά.

Ειδικότερα, η μέτρηση του 2017 αναδεικνύει την Εθνική Ασφαλιστική ξανά στην πρώτη θέση σε φήμη μάρκα στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης με score 51%, ξεπερνώντας την Interamerican, που για 5 διαδοχικά έτη βρισκόταν στην κορυφή, και βρίσκεται πλέον στη 2η θέση με 42%.

Μέσα στη 10ετία η Εθνική Ασφαλιστική έχει βρεθεί άλλες 2 φορές στην 1η θέση, ενώ σε όλο αυτό το διάστημα εναλλάσσει θέσεις με την Interamerican. Η AXA συμπληρώνει την τριάδα και εμφανίζεται ξανά στις τοπ 3 μάρκες, μετά από διάλειμμα 2 ετών.

Η διάκριση στα Famous Brands προκύπτει, κάθε χρόνο, από ανεξάρτητη έρευνα, στην οποία οι ίδιοι οι καταναλωτές καλούνται να αναδείξουν αυθόρμητα (χωρίς λίστα) τις μάρκες με την καλύτερη φήμη σε 42 προϊοντικές κατηγορίες. Οι απαντήσεις τους αποτυπώνουν τόσο την ικανοποίησή τους από τη λειτουργικότητα, τη χρηστικότητα και τη χρησιμότητα μιας μάρκας, όσο και το πώς αξιολογούν και πόσο ταυτίζονται με τον σκοπό (purpose) και τις αξίες (values) της.

Όπως χαρακτηριστικά σχολιάζει η Ελένη Κωνσταντινίδη CEO της Hill + Knowlton Strategies: “Ζούμε στην νέα διαδραστική εποχή όπου όλα αλλάζουν, ξεκινώντας από τον ίδιο τον καταναλωτή – πελάτη. Το marketing καλείται να πλοηγηθεί επιτυχώς στο νέο μεταβαλλόμενο περιβάλλον του Reputation Economy, όπου το νέο νόμισμα είναι η Εμπιστοσύνη”.

Ένα υψηλό σκορ σε καλή φήμη οδηγεί σε θετικές συμπεριφορές, όπως θα αγοράσω, θα τη συστήσω, θα την εμπιστευτώ, ότι θα κάνει το σωστό αν προκύψει κρίση, θα την επέλεγα για εργοδότη, κ.τ.λ.

Η Καλή φήμη οδηγεί στο ποθητό αποτέλεσμα ώστε ο καταναλωτής να λέει:
– Εμπιστεύομαι
– Με εκφράζει
– Αξίζει
– Προτιμώ

Με ορίζοντα μέτρησης 10 συνεχόμενα έτη, τα scores των μαρκών αυτών αποδεικνύουν τη διαχρονικότητα της καλής φήμης σαν εργαλείο ανάπτυξης για τις μάρκες που σήμερα δεν εκφράζουν μόνο την ιδιότητα του προϊόντος, αλλά εκπέμπουν μια ολιστική οντότητα βασισμένη στους 7 πυλώνες φήμης, οι οποίοι είναι: Mission, Leadership, Citizenship, Workplace, Experience, Innovation, Products/Services.

Φέτος αναδείχθηκε η σπουδαιότητα των πυλώνων mission & leadership που αναφέρονται ως βασικοί διαμορφωτές φήμης από όλες τις προϊοντικές κατηγορίες.

Συγχρόνως, αναδείχθηκε και η αυξανόμενη σημαντικότητα του πυλώνα citizenship, τις ενέργειες δηλαδή που σχεδιάζει και υλοποιεί η μάρκα για τη στήριξη της οικονομίας και της κοινωνίας τόσο στο ευρύτερο επίπεδο της χώρας όσο και της τοπικής κοινωνίας που δραστηριοποιείται.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ