ΚΡΙ ΚΡΙ: Αύξηση πωλήσεων και κερδών στο πρώτο εξάμηνο

Η αγορά του εξωτερικού αλλά και η συνεχιζόμενη ενίσχυση της θέσης της στις εγχώριες αγορές του παγωτού και του γιαουρτιού, βοήθησαν τη βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι να καταγράψει ένα δυνατό πρώτο εξάμηνο.

Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε σε 51 εκατ. ευρώ έναντι 41,19 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του το 2017, σημειώνοντας αύξηση κατά 23,8%.

Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 21,43 εκατ. ευρώ έναντι 16,26 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του προηγούμενου έτους, ενώ τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 11,71 εκατ. ευρώ έναντι 8,22 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2017.

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 10,17 εκατ. ευρώ, έναντι 6,81 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο της προηγούμενης χρήσης, ενώ τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 7,36 εκατ. ευρώ, από 4,90 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2017.

Σε ότι αφορά τους επιμέρους τομείς, στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2018 ανήλθαν σε 13,58 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 15,2%. Στην επιτυχία αυτή συνέβαλε, καθοριστικά, η δυναμική ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής σε συνδυασμό με την δυνατή επικοινωνία των μαρκών της εταιρείας. Ειδικότερα, η εταιρεία προσέθεσε στο δίκτυό της περισσότερα από 1.000 νέα σημεία πώλησης, ενώ παράλληλα ενίσχυσε την παρουσία της στο κανάλι των super markets. Επίσης, σημαντική επιτυχία σημείωσαν τα νέα προϊόντα παγωτού, τα οποία λανσαρίστηκαν στη φετινή σεζόν. Έτσι, το brand Κρι Κρι διατηρεί τη δεύτερη θέση της αγοράς σε όγκο, με ενισχυμένο μερίδιο που αγγίζει το 15,5% (Nielsen, Ιούλιος 2018).

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2018 ανήλθαν σε 20,31 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 16,3%, εστιάζοντας στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών. Το πρόσφατο επαναλανσάρισμα της σειράς των στραγγιστών γιαουρτιών με το νέο brand “Στραγγιστό & Αγαπημένο” συνοδεύτηκε από έντονη διαφημιστική επικοινωνία και παράλληλες στοχευμένες προωθητικές ενέργειες. Διψήφια όμως ανάπτυξη παρουσίασαν και οι υπόλοιπες κατηγορίες. Έτσι η Κρι Κρι αύξησε το μερίδιό της στην ελληνική αγορά γιαουρτιού σε 15,2% διατηρώντας τη δεύτερη θέση, ενώ συνεχίζει να κατέχει την πρώτη θέση στα παιδικά με μερίδιο 39% (IRI σε όγκο, Ιούλιος 2018).

Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση +37,2%). Η εταιρεία αξιοποιεί τη δυναμική που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης και επεκτείνει τις υπάρχουσες συνεργασίες. Πλέον, οι εξαγωγές ξεπερνούν το 33% των συνολικών πωλήσεων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ