Η πολύ καλή πορεία της Amer Sports, στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της οποίας βρίσκονται μάρκες όπως η Salomon, η Wilson και η Arc'teryx, τράβηξε τα βλέμματα και το ενδιαφέρον μιας κοινοπραξίας Κινέζων επενδυτών, οι οποίοι αποτίμησαν την εταιρεία στα 5,3 δισ. δολάρια και ετοιμάζονται να κάνουν προσφορά.
Η εν λόγω κοινοπραξία αποτελείται από μια εταιρεία ιδιωτικών συμμετοχών και την μεγαλύτερη κινέζικη αντίπαλο της Amer Sports, την Anta Sports. H Anta έχει βάλει σκοπό να επεκταθεί έξω από τα κινεζικά σύνορα και ο πιο εύκολος τρόπος για να κάνει κανείς κάτι τέτοιο είναι να αγοράσει μια έτοιμη κερδοφόρα εταιρεία,με μεγάλες, αξιόπιστες διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες και έντονο αποτύπωμα στην αγορά που θες να διεισδύσεις. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η κινεζική κοινοπραξία μετά την αποτίμηση της Amer Sports, μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα καταθέσει επίσημη προσφορά και ευελπιστεί να έχει ολοκληρώσει την συμφωνία μέχρι το τέλος του 2018.
Εάν η Anta κατορθώσει να αποκτήσει την Amer, τότε η συνδυασμένη δύναμη των δύο εταιρειών θα δημιουργήσει μια νέα υπερ-εταιρεία η οποία θα αποτελέσει το μεγάλο αντίπαλο δέος για την αμερικανική VF Corporation, η οποία έχει τις Timberland, North Face και Vans, την οποία η Anta ανταγωνίζεται εδώ και καιρό.
Υπάρχει όμως και μια μεγαλύτερη εικόνα πίσω από την επιθυμία της Anta να χτυπήσει στα ίσια την VF Corporation και αυτός δεν είναι άλλος από τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Με το Πεκίνο να είναι η πόλη που θα φιλοξενήσει τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες το 2022, η Anta με την απόκτηση της Salomon θα έχει δύο κορυφαίες εταιρείες χειμερινού αθλητικού εξοπλισμού, η άλλη είναι η Atomic Skis, γεγονός που πιθανότητα θα αυξήσει τις πωλήσεις σκι (τόσο σε όλο τον κόσμο όσο και στην τεράστια αγορά της Κίνας). Επιπλέον οι Θερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες που θα γίνουν στο Τόκιο το καλοκαίρι του 2020, θα ενισχύσουν και τις πωλήσεις σε άλλα άλλα αθλήματα, όπως το τένις (Wilson).
Η μεγάλη στροφή της κινεζικής αγοράς σε αθλητικά είδη οφείλεται στην αλλαγή που συντελείται στην Κίνα. Καθώς οι Κινέζοι καταναλωτές γίνονται πλουσιότεροι, αυξάνεται και ο αριθμός των ωρών που μπορούν να διαθέσουν κάθε μέρα για αναψυχή, έτσι έχουν στραφεί στην αγορά αθλητικών ειδών, αυξάνοντας κατακόρυφα της πωλήσεις του κλάδου. Η αγορά των κινεζικών αθλητικών ειδών εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε πάνω από 700 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025 (υπερδιπλασιάζεται από το 2017). Και ο ενθουσιασμός για τα αθλητικά γεγονότα αυξάνεται ραγδαία - υπήρχαν περισσότεροι από 400 μαραθώνιοι που διεξήχθησαν στην Κίνα το περασμένο έτος, ενώ μόλις το 2011 είχαν διεξαχθεί "μόλις" 22. Οι κινέζοι στρέφονται μαζικά στον αθλητισμό και αυτό αυξάνει ραγδαία τις πωλήσεις της αγοράς αθλητικών ειδών κάθε είδους. Επίσης η Κινεζική κυβέρνηση σε μια προσπάθεια να μειώσει τα ποσοστά παχυσαρκίας στη χώρα, έχει αρχίσει και προάγει τις αθλητικές δραστηριότητες, μέσω του προγράμματος "Υγιής Κίνα 2030".