Η Intralot παρουσιάζει στη ΔΕΘ την επόμενη γενιά προϊόντων για την ψηφιακή εποχή

Την επόμενη γενιά προϊόντων και υπηρεσιών της για την ψηφιακή εποχή θα παρουσιάσει η Intralot στην 83η Διεθνή Έκθεση της Θεσσαλονίκης, όπου συμμετέχει ως χρυσός χορηγός του Αμερικανικού Περιπτέρου.

Η παρουσία της Intralot στις ΗΠΑ ξεκινάει το 2002, έτος ίδρυσης της θυγατρικής της με έδρα την Ατλάντα. Σήμερα η εταιρεία παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες σε 12 Πολιτείες των ΗΠΑ, ενώ το 2018 ανανέωσε τις συμβάσεις συνεργασίας με τις Πολιτείες Γουαϊόμινγκ, Βερμόντ, Άινταχο, Αρκάνσας και Οχάιο. Επιπλέον ένα πολύ σημαντικό νέο έργο υπεγράφη το 2018 με την CAMELOT για το 10ετές συμβόλαιο στο Ιλλινόις, που αφορά παροχή τεχνολογικών προϊόντων εξοπλισμού για 7.500 σημεία πώλησης και με εκτιμώμενη συνολική αξία συμβολαίου περί τα 340 εκατ. δολάρια.

Η Intralot έχει επενδύσει μέχρι σήμερα γύρω στα 500 εκατ. δολάρια στις ΗΠΑ, έχει περισσότερους από 800 εργαζόμενους και δικό της εργοστάσιο παραγωγής στο Οχάιο.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, η Intralot θα φιλοξενήσει δυο παρουσιάσεις στις 8 Σεπτεμβρίου στις 17:00 στην κεντρική σκηνή του Αμερικανικού Περιπτέρου με θέμα «Ηγέτιδα δύναμη στον εξελισσόμενο κόσμο των τυχερών παιχνιδιών» από τον Νίκο Νικολακόπουλο, Intralot Group Chief Commercial Officer, και «Ανταπόκριση των λοταριών στις ανάγκες του παίκτη μέσω του ευφυούς σχεδιασμού συστημάτων» από τον Δημήτρη Κάκο, Intralot Group Lotteries & Digital Transformation Director.

Και οι δυο ομιλίες θα δώσουν τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες μια εικόνα από το μέλλον του ψηφιακού μετασχηματισμού της αγοράς και των Παρόχων Τυχερών Παιχνιδιών και Αθλητικού Στοιχήματος. Αυτά τα νέα τεχνολογικά προϊόντα και υπηρεσίες, που έχουν σχεδιαστεί στο Κέντρο Καινοτομίας της Intralot στην Παιανία, αποκαλύπτουν τις νέες δυνατότητες για πελατοκεντρική προσέγγιση, που έχουν επιτευχθεί μέσα από τον ευφυή σχεδιασμό συστημάτων (Intelligent Systems Design).

Οι προηγμένες πλατφόρμες τυχερών παιχνιδιών και αθλητικού στοιχηματισμού της Intralot προσφέρουν μια προσωποποιημένη εμπειρία παιχνιδιού στους παίκτες ακολουθώντας τις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού, με ευέλικτες, αξιόπιστες και ασφαλείς πρακτικές, που ως στόχο έχουν να καλύψουν τις ανάγκες εκσυγχρονισμού των Παρόχων στην ψηφιακή εποχή.

Δράττοντας αυτή τη μεγάλη ευκαιρία, η Intralot θα παρουσιάσει τη νέα πλατφόρμα Αθλητικού Στοιχήματος στο τμήμα «ο Κόσμος του Αθλητικού στοιχήματος». Η πλατφόρμα του Αθλητικού Στοιχήματος με τα μοναδικά χαρακτηριστικά της έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετεί τις διαδικτυακές καθώς και τις ανάγκες των πρακτορείων με τον πιο αποδοτικό, ομοιόμορφο και απλοποιημένο τρόπο, αξιοποιώντας τη μεγάλη εμπειρία μας από τις συναλλαγές στοιχημάτων σε διάφορες αγορές σε όλο τον κόσμο και ανταποκρίνεται στο μεγάλο αριθμό των της σύγχρονης αγοράς.

Η επιπλέον γκάμα υπηρεσιών Betting Entertainment αποσκοπεί στη μεγιστοποίηση της προσφοράς περιεχομένου στοιχημάτων μεταξύ αγωνιστικών γεγονότων μέσω εικονικών και προ-ηχογραφημένων αθλημάτων. Οι επισκέπτες θα έχουν επίσης την ευκαιρία να γνωρίσουν τη διαδικτυακή πύλη της INTRALOT για βελτιστοποιημένη χρήση από κινητά, η οποία παρέχει πλήρη λειτουργικότητα των αθλητικών στοιχημάτων στους παίκτες, καθώς και όλα τα τελευταία χαρακτηριστικά του αθλητικού στοιχήματος.

Στο χώρο των Λοταριακών παιχνιδιών παρουσιάζεται η τελευταία έκδοση των πιο εμβληματικών τερματικών μας για πρακτορεία μαζί με τερματικά αυτόματων πωλήσεων προσφέροντας με τα νέα τους χαρακτηριστικά σημαντικές βελτιώσεις στην εμπειρία του παίκτη. Η χρήση των τεχνολογιών Bluetooth / WIFI, καθώς και η χρήση των κινητών τηλεφώνων μεταμορφώνουν την καταναλωτική διαδρομή του πελάτη (customer journey). Η νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα προσφέρει στους παίκτες νέους τρόπους για πιο άμεση κατάθεση και πληρωμή δελτίων και παρέχει πλεονεκτήματα σε όλα τα ψηφιακά παιχνίδια. Η νέα διαδικτυακή πλατφόρμα που αποκρίνεται σε όλα τα κανάλια και συσκευές (fully responsive) και όλα τα παιχνίδια διευρύνει την παρουσία των Παρόχων σε όλα τα διαδικτυακά κανάλια.

Το Intralot Canvas Retailer, η νέα, προηγμένη λύση λογισμικού τερματικού σε διαδικτυακό περιβάλλον, με χαμηλό κόστος επένδυσης για τον πάροχο, επιτρέπει στους Οργανισμούς των Τυχερών Παιχνιδιών να δημιουργήσουν μία προσωποποιημένη εμπειρία για τον παίκτη, καθώς και να λανσάρουν και να τροποποιήσουν παιχνίδια και περιεχόμενο γρήγορα και αποτελεσματικά σε διαφορετικά κανάλια και σε προκαθορισμένες συσκευές. Το Player Pulse της Intralot είναι το σύστημα διαχείρισης παικτών και πελατειακών/παικτικών δεδομένων, μέσα από το οποίο δημιουργούνται αξιόπιστες σχέσεις με τους παίκτες. Τα οφέλη της πλατφόρμας ενισχύονται από ένα αναβαθμισμένο Σύστημα Διαχείρισης Συσκευών (Device Management System), το οποίο επιτρέπει την απομακρυσμένη διαχείριση καθώς και λειτουργίες IoT (Internet of Things).

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Intralot, Αντώνης Κεραστάρης, δήλωσε σχετικά με τη συμμετοχή της εταιρεία στη ΔΕΘ: “Η στρατηγική της Intralot είναι να αξιοποιήσει την Ψηφιακή Εξέλιξη για να ανταποκριθούμε στις γρήγορα μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας και να διατηρήσουμε την ηγετική μας θέση στην Αγορά των Τυχερών Παιχνιδιών και του Αθλητικού Στοιχήματος. Πιστεύουμε πως όλοι αυτοί οι στόχοι μπορούν να επιτευχθούν από το νέο Ευφυές Οικοσύστημα προϊόντων και λύσεων για τα Τυχερά Παιχνίδια και το Αθλητικό Στοίχημα. Είμαστε πολύ περήφανοι που έχουμε επενδύσει στη νέα γενιά προϊόντων, που μέσα από την ευελιξία τους και τις δυνατότητες διαβάθμισης της κλίμακας εφαρμογής τους μπορούν να προσφέρουν αξιόπιστες λύσεις για ανάπτυξη στους Οργανισμούς των Τυχερών Παιχνιδιών, καθώς και εμπειρίες Υπεύθυνου Παιχνιδιού στους παίκτες”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ