Διονύσης Πυροβολισιάνος: “Στην ΙΚΕΑ πρωταρχικός στόχος είναι η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών”

Με αφορμή την λειτουργία του IKEA Pop-Up Store στον Πειραιά το EMEAgr μίλησε με τον Διονύση Πυροβολισιάνο, Stote Operation Manager της IKEA ο οποίος παράλληλα αναφέρθηκε στην “συνταγή” της επιτυχίας, αλλά και τα μελλοντικά σχέδια της IKEA.

συνέντευξη στον Γιάννη Διονάτο

EMEAgr: Κύριε Πυροβολισιάνε πριν από περίπου τέσσερις μήνες ξεκίνησε, στον Πειραιά, την λειτουργία του το νέο IKEA PopUp Store. Θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας τις εντυπώσεις σας;

Διονύσης Πυροβολισιάνος: Πραγματικά ο κόσμος του Πειραιά έχει αγκαλιάσει το νέο αυτό εγχείρημα και τον ευχαριστούμε πολύ τόσο για τη στήριξη όσο και για τη φιλοξενία! Όσοι έρχονται στο IKEA Pop-Up Store δηλώνουν ενθουσιασμένοι από την παρουσία του καταστήματος στην περιοχή τους. Χαιρόμαστε πολύ, λοιπόν, που τόσο εμείς στην ΙΚΕΑ όσο και οι Πειραιώτες μοιραζόμαστε τον ίδιο ενθουσιασμό!

EMEAgr: Τι διαφορετικό φέρνει αυτή η νέα πρόταση της IKEA; Πιστεύετε, επίσης, πως η Ελληνική αγορά, την δεδομένη χρονική στιγμή, μπορεί να “σηκώσει” τέτοιου είδους προτάσεις;

Διονύσης Πυροβολισιάνος: Το IKEA Pop-Up Store ελπίζουμε να αποτελεί πηγή έμπνευσης για τον κόσμο του Πειραιά! Αυτός, άλλωστε,  είναι και ο στόχος για όλους εμάς στην ΙΚΕΑ. Να εμπνέουμε τους καταναλωτές, δίνοντάς τους πάντα ευφάνταστες και λειτουργικές λύσεις για όλο το σπίτι, σε προσιτές τιμές. Το ΙΚΕΑ Pop-Up Store διαθέτει 500 διαφορετικά είδη οικιακού εξοπλισμού, που συνεχώς ανανεώνονται, και οι Πειραιώτες μπορούν να αγοράσουν άμεσα, ενώ διαθέτει και έτοιμες συνθέσεις από τις βασικές κατηγορίες του σπιτιού.

Παράλληλα, ο κόσμος του Πειραιά μπορεί στο IKEA Pop-Up Store να παραγγείλει όποιο από τα 7.500 διαθέσιμα προϊόντα των καταστημάτων επιθυμεί και να το παραλάβει στο σπίτι του ή από το κατάστημα ΙΚΕΑ Κηφισός. Η ελληνική αγορά θεωρούμε πως είναι πάντα ανοιχτή σε νέες προτάσεις, που έρχονται να καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών.

EMEAgr: Τι θέλει η IKEA να κερδίσει από την πρόταση του IKEA PopUp Store;

Διονύσης Πυροβολισιάνος: Στην ΙΚΕΑ θέλουμε να ερχόμαστε πιο κοντά σε καταναλωτές συγκεκριμένων περιοχών, ώστε να έχουν όλοι τη δυνατότητα να πάρουν μια γεύση από την εμπειρία ΙΚΕΑ. Έτσι, η δημιουργία του IKEA Pop-Up Store στον Πειραιά ήταν ένας τρόπος προσέγγισης των Πειραιωτών, ώστε να έρθουν και οι ίδιοι πιο κοντά στη φιλοσοφία και τα προϊόντα της εταιρείας.

EMEAgr: Σε ποιες άλλες πόλεις – περιοχές, θα δούμε αντίστοιχες προτάσεις στο μέλλον;

Διονύσης Πυροβολισιάνος: Προς το παρόν το ΙΚΕΑ Pop-Up Store βρίσκεται στον Πειραιά, που θα μας φιλοξενεί μέχρι και τις 30 Νοεμβρίου 2018. Στην πορεία, και βάσει φυσικά και των συνθηκών αγοράς, θα προσαρμόσουμε και εμείς αντίστοιχα τις ενέργειές μας.

EMEAgr: Τα καταστήματα IKEA έχουν πλέον μια μακρόχρονη παρουσία και πετυχημένη παρουσία στην Ελλάδα. Ποια πιστεύετε πως είναι η “συνταγή” αυτής της επιτυχίας;

Διονύσης Πυροβολισιάνος: Δε θα λέγαμε πως υπάρχει κάποια “συνταγή”. Στην ΙΚΕΑ πρωταρχικός μας στόχος είναι η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας, γι’ αυτό και φροντίζουμε να προσφέρουμε πάντα νέες και εξελιγμένες υπηρεσίες, σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, αλλά και προσφορές καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Θέλουμε οι πελάτες μας να νιώθουν ότι είμαστε δίπλα τους, παρέχοντάς τους πάντα λύσεις, που βελτιώνουν την καθημερινότητά τους. Διατηρούμε τις τιμές μας σταθερές, ή τις μειώνουμε, στην πλειοψηφία των προϊόντων μας κάθε χρόνο, ενώ παράλληλα παρέχουμε δωρεάν μακροχρόνιες εγγυήσεις, που αγγίζουν και τα 25 χρόνια, εξασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο την ποιότητα των προϊόντων μας.

EMEAgr: Μιλώντας γενικότερα, για την αγορά, δεν είναι λίγοι πλέον αυτοί που κάνουν αλλαγή της τάσης, σε ότι αφορά φυσικά την οικονομία. Εσείς ποια εικόνα έχετε;

Διονύσης Πυροβολισιάνος: Μία εταιρεία που αφουγκράζεται τις ανάγκες των καταναλωτών, προσαρμόζεται στις αντίστοιχες επικρατούσες συνθήκες της αγοράς, προσφέροντας σταθερά χαμηλές τιμές και προστιθεμένη αξία, μπορεί να αναπτυχθεί και σε περιόδους ύφεσης και να βρεθεί κοντά στους πελάτες της με νέους τρόπους.

EMEAgr: Τι άλλο θα πρέπει να περιμένουμε από την IKEA, σε ότι αφορά την ελληνική αγορά, στο επόμενο διάστημα;

Διονύσης Πυροβολισιάνος: Στην ΙΚΕΑ είμαστε σε διαρκή επαγρύπνηση. Παρακολουθούμε συνεχώς τις τάσεις της αγοράς, ερευνούμε τα “θέλω” των καταναλωτών και προσαρμόζουμε ανάλογα τη στρατηγική μας.

Με την ευκαιρία να αναφέρουμε πως έχει ήδη ξεκινήσει η διανομή του νέου καταλόγου ΙΚΕΑ 2019, που σηματοδοτεί μία νέα εποχή, με ακόμη χαμηλότερες τιμές σε περισσότερα από 1.000 προϊόντα. Γιατί η εξυπηρέτηση των πελατών μας αποτελεί, για όλους εμάς στην ΙΚΕΑ, δέσμευση και απόλυτη προτεραιότητα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ