WIND: Αύξηση 3,7% στα έσοδα και 21,2% στα EBITDA το δεύτερο τρίμηνο 2018

Συνέχισε και το δεύτερο τρίμηνο του 2018 την αναπτυξιακή της πορεία η WIND Ελλάδας, καταγράφοντας βελτίωση επιδόσεων τόσο στα έσοδα όσο και στα EBITDA.

Ειδικότερα, τα συνολικά έσοδα της εταιρείας από υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 3,7% σε ετήσια βάση, στα 126,9 εκατ. ευρώ, ενώ το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε κατά 21,2%, στα 27,9 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η προσήλωση στην εμπειρία του πελάτη καθώς και η συνεχής επέκταση των δικτύων νέας γενιάς σε κινητή και σταθερή, έδωσαν ώθηση στα έσοδα. Αναλυτικότερα, τα έσοδα κινητής τηλεφωνίας αυξήθηκαν κατά 4,3% σε ετήσια βάση και αντίστοιχα τα έσοδα σταθερής τηλεφωνίας αυξήθηκαν κατά 2,6%.

«Η προσήλωσή μας στην ικανοποίηση των συνδρομητών μας μέσα από συνεχείς επενδύσεις σε υποδομές νέας γενιάς, νέα προϊόντα και άριστη εξυπηρέτηση, αποδίδει καρπούς, και πλέον η WIND καταγράφει 10 τρίμηνα συνεχιζόμενης ανάπτυξης. Οι θετικές επιδόσεις του πρώτου τριμήνου της φετινής χρονιάς έδωσαν τη σκυτάλη σε ένα εξίσου ισχυρό δεύτερο τρίμηνο», δήλωσε σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της περιόδου, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.

«Στόχος μας για τα επόμενα βήματα είναι να αναπτύξουμε περισσότερες λύσεις για τα νοικοκυριά ώστε να αξιοποιήσουν τις υψηλές επιδόσεις των δικτύων νέας γενιάς τόσο στην κινητή (4G, 4G+), όσο και στη σταθερή τηλεφωνία, όπου το αποτύπωμα του δικτύου οπτικών ινών διευρύνεται ολοένα φτάνοντας ως το σπίτι του τελικού χρήστη. Με αιχμή την πρωτοποριακή πλατφόρμα WIND VISION, θα δώσουμε περαιτέρω ώθηση στη σύγκλιση ώστε να ενισχύσουμε την θέση μας στην ελληνική αγορά και να καταγράψουμε την τρίτη συνεχόμενη χρονιά ανόδου για την εταιρεία», πρόσθεσε.

Σε ό,τι αφορά την κινητή τηλεφωνία, η πελατειακή βάση της εταιρείας διευρύνθηκε φτάνοντας τα 3,8 εκατ. πελάτες κινητής και καρτοκινητής, ενώ συνεχίστηκε η έκρηξη στη χρήση των υπηρεσιών data μέσω smartphone που σε ετήσια βάση αυξήθηκε κατά 87,1%. Επιπλέον, στη διάρκεια της περιόδου διπλασιάστηκαν τα έσοδα περιαγωγής, καθώς αυξήθηκαν οι ξένοι επισκέπτες στη χώρα μας και η χρήση data σε περιαγωγή.

Στη σταθερή τηλεφωνία, οι συνδρομητές ευρυζωνικών υπηρεσιών της WIND αυξήθηκαν κατά 3,9%, φτάνοντας τους 603.000. Οι πελάτες υπηρεσιών NGA (VDSL, FTTC, FTTH) αυξήθηκαν κατά 35,7% στη διάρκεια της περιόδου. Η στρατηγική σύγκλισης που ακολουθεί η WIND συνεχίστηκε με επιτυχία το δεύτερο τρίμηνο, καθώς 224.000 νοικοκυριά απολαμβάνουν κινητή, σταθερή και γρήγορο Internet από την εταιρεία, ενώ ενισχύθηκε περαιτέρω από την νέα συνδρομητική πλατφόρμα τηλεοπτικού περιεχομένου WIND VISION που σε δύο μήνες από το λανσάρισμα της προσέλκυσε σχεδόν 10.000 συνδρομητές.

Παράλληλα, το αποτύπωμα των δικτύων νέας γενιάς (NGA) της WIND επεκτάθηκε, υποστηρίζοντας την αυξανόμενη ζήτηση αλλά και δίνοντας περαιτέρω ώθηση στη χρήση ευρυζωνικών υπηρεσιών δεδομένων από τους πελάτες της εταιρείας.

Στην κινητή τηλεφωνία, η WIND έχει ήδη επιτύχει κάλυψη 4G και 4G+ πάνω από 89%, καθιστώντας απόλυτα εφικτό τον στόχο να φτάσει σε κάλυψη 95% μέχρι το τέλος του 2018, ενώ το 67,3% της κίνησης δεδομένων εξυπηρετείται από το δίκτυο 4G και 4G+.

Στη σταθερή τηλεφωνία, το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου οπτικών ινών προχωρά ικανοποιητικά και η εταιρεία θα ολοκληρώσει το 50% της κάλυψης με υπηρεσίες οπτικών ινών στις περιοχές που της έχουν παραχωρηθεί μέχρι τα τέλη του 2018. Ήδη, έχει 178.000 διαθέσιμες γραμμές NGA μέσω οπτικών ινών.

Τέλος, σημειώνεται ότι η WIND Ελλάς πραγματοποίησε επενδύσεις ύψους 22,6 εκατ. ευρώ κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, με το μεγαλύτερο μέρος των κεφαλαίων να κατευθύνεται στις υποδομές νέας γενιάς (NGA) και στην πλατφόρμα WIND VISION. Έχοντας ήδη υλοποιήσει επενδύσεις ύψους 46,5 εκατ. ευρώ συνολικά στο πρώτο εξάμηνο του 2018, η εταιρεία εκτιμά ότι το έτος θα κλείσει με επενδυμένα κεφάλαια περίπου 100 εκατ. ευρώ.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ