Στρατηγική συνεργασία της Electrolux με σουηδική Startup για τη μείωση των απορριμμάτων τροφίμων

Τη στρατηγική συνεργασία της με τη σουηδική Startup εταιρεία Karma, με στόχο τη διερεύνηση κοινών λύσεων για τη μείωση των απορριμμάτων τροφίμων, ανακοίνωσε η Electrolux.

Παράλληλα, η Electrolux θα συμμετάσχει μαζί με άλλους επενδυτές στη χρηματοδότηση της Karma. Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε, ομάδα επενδυτών με επικεφαλής τη σουηδική επενδυτική εταιρεία Kinnevik θα χρηματοδοτήσει την Karma με το συνολικό ποσό των 12 εκατ. δολαρίων. Στην ομάδα επενδυτών, εκτός από την Kinnevik και την Electrolux, μετέχουν επίσης η αμερικανική εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων Bessemer, καθώς και υφιστάμενοι επενδυτές της Karma, όπως η διεθνής εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίο e.ventures.

Η Karma έχει αναπτύξει ένα marketplace που επιτρέπει σε εστιατόρια και καταστήματα τροφίμων να μειώσουν τα απορρίμματα τροφίμων τους μέσω της πώλησης των αδιάθετων τροφίμων με έκπτωση απευθείας στους καταναλωτές, οι οποίοι παραλαμβάνουν τα τρόφιμα από το κατάστημα.

Από το λανσάρισμά της τον Νοέμβριο του 2016, η Karma έχει διευρύνει το δίκτυό της το οποίο πλέον περιλαμβάνει περισσότερα από 1.500 εστιατόρια, καταστήματα τροφίμων, ξενοδοχεία, καφετέριες και αρτοποιεία, βοηθώντας τα να μειώσουν τα απορρίμματα τροφίμων τους μέσω της πώλησης των πλεονασμάτων τους στους 350.000 χρήστες που έχει το marketplace.

Η Karma θα χρησιμοποιήσει τη νέα χρηματοδότηση, ύψους 12 εκατ. δολαρίων, για να συνεχίσει την ανάπτυξη της γκάμας των προϊόντων που διαθέτει, ειδικά από σούπερ μάρκετ, και να επεκταθεί σε νέες αγορές, ξεκινώντας από την Ευρώπη.

Σε ό,τι αφορά τη συνεργασία της Electrolux με την Karma, έχει στόχο τη διερεύνηση νέων καινοτόμων λύσεων που θα συμβάλλουν την αντιμετώπιση του προβλήματος των απορριμμάτων τροφίμων, συνδυάζοντας την τεχνογνωσία της Electrolux στο χώρο των συσκευών και της συντήρησης τροφίμων με την ψηφιακή πλατφόρμα της Karma και την εμπειρία της Startup εταιρείας στον χώρο της κοινής οικονομίας.

Είμαστε αποφασισμένοι να πρωτοστατήσουμε σε μια θετική αλλαγή και ξέρουμε ότι ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να συνεργαστούμε με άλλους που συμμερίζονται τις φιλοδοξίες μας. Η Electrolux διερευνά συνεχώς λύσεις που οδηγούν σε μια καλύτερη και βιώσιμη ζωή και είμαστε ενθουσιασμένοι που υποστηρίζουμε την Karma”, δήλωσε ο Jonas Samuelson, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Electrolux.

Jonas-Samuelson-Electrolux-EMEAgr-980x620

“Ως παγκόσμιος ηγέτης στις συσκευές, η Electrolux συνεργάζεται στενά με την Karma για να βοηθήσει στην άμβλυνση του παγκόσμιου προβλήματος των απορριμμάτων τροφίμων. Είμαστε εντυπωσιασμένοι με το καινοτόμο ψηφιακό επιχειρηματικό μοντέλο της Karma, δεδομένου ότι όλοι κερδίζουν: τόσο οι πωλητές τροφίμων όσο και οι καταναλωτές, κυρίως όμως το περιβάλλον”, δήλωσε ο Marty Carroll, αντιπρόεδρος Ψηφιακού Μάρκετινγκ στην Electrolux.

Πηγή: Startupper.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ