Εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων εμφάνισε το πρώτο εξάμηνο του έτους η Honor, φέρνοντας την εταιρεία ένα βήμα πιο κοντά στον στόχο της να αναδειχθεί μεταξύ των τριών κορυφαίων smartphone bands παγκοσμίως την επόμενη πενταετία.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, οι διεθνείς πωλήσεις της κατέγραψαν ετήσια αύξηση 150% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2017, ωθούμενες από τις πωλήσεις της ναυαρχίδας των συσκευών της, του Honor 10.
Σύμφωνα με την εταιρεία, οι πωλήσεις του Honor 10 ξεπέρασαν τα 3 εκατομμύρια συσκευές μέσα στους δύο και κάτι μήνες που έχει κυκλοφορήσει, φέρνοντας δύο μεγάλες καινοτομίες στην αγορά των smartphones, την κορυφαία φωτογραφική μηχανή διπλού φακού με τεχνητή νοημοσύνη και την πρωτοποριακή σχεδίαση με 3D γυάλινη πίσω όψη με εντυπωσιακή οπτική επίστρωση νανο-κλίμακας.
Τα κυριότερα σημεία της παγκόσμιας επιτυχίας του Honor 10 περιλαμβάνουν:
- Τη Μαλαισία, όπου το Honor 10 έσπασε το ρεκόρ των περισσότερων πωλήσεων στις ναυαρχίδες smartphones στον ιστότοπο Shopee.
- Τη Γαλλία, όπου το Honor 10 ήταν το δεύτερο smartphone με τις περισσότερες online πωλήσεις και έκτο σε κατάταξη στις λιανικές πωλήσεις συνολικά στην κλίμακα των κινητών με την τιμή από 300 έως 400 ευρώ για τον Μάιο.
- Τη Ρωσία, όπου το Honor 10 αποτελεί το κορυφαίο σε πωλήσεις smartphone με τιμή 25-30 χιλιάδες ρούβλια, ενώ κατατάσσεται στα 5 κορυφαία smartphones της GfK Hitlist.
- Τη Γερμανία, όπου το Honor 10 ξεπέρασε τις πωλήσεις του Honor 9 κατά περισσότερο από 100%.
«Είμαστε χαρούμενοι που βλέπουμε ότι η παροχή καινοτόμων προϊόντων και κορυφαίας εμπειρίας χρήστη έχει αναγνωριστεί και “αγκαλιαστεί” με τέτοιο ενθουσιασμό από χρήστες σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο George Zhao, pρόεδρος της Honor. «Οι ισχυρές μας επιδόσεις παγκοσμίως μέχρι στιγμής για το 2018 μας δίνει μια ισχυρή ώθηση για να επιτύχουμε το στόχο μας να είμαστε ένα από τα τρία κορυφαία smartphone brands παγκοσμίως μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια».
Σύμφωνα με την εταιρεία, τον Μάιο του 2018, η Honor ξεπέρασε την Apple και βρέθηκε στη δεύτερη βάση του όγκου πωλήσεων στη Ρωσία, από την 3η θέση που κατείχε τους προηγούμενους 13 μήνες. Το brand, αποτελεί επίσης τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο προμηθευτή smartphone στην Ινδία, με αύξηση του όγκου πωλήσεων και των εσόδων κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018 κατά 300%. Εντυπωσιακά μπορούν να χαρακτηριστούν τα κέρδη και στην Ευρώπη, καθώς ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 200% στην Αγγλία και κατά 500% στην Ισπανία.
Η Honor συνεχίζει να επεκτείνει το παγκόσμιο δίκτυό της, διευρύνοντας το portfolio των προϊόντων της στη Νοτιοανατολική Ασία, τη Μέση Ανατολή και τη Λατινική Αμερική, με νέα λανσαρίσματα για το 2018 στην Ινδονησία, την Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ, τις Φιλιππίνες, τη Σιγκαπούρη, και τη Κολομβία.
Στην Κίνα, η Honor συνεχίζει να αποτελεί το νούμερο 1 smartphone e-brand και το μοναδικό smartphone e-brand που κατατάσσεται ανάμεσα στα πέντε κορυφαία εμπορικά σήματα smartphone στην αγορά. Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο του 2018, η Honor πούλησε 18,07 εκατομμύρια συσκευές και είδε τα έσοδα από πωλήσεις να εκτοξεύονται στα 26,3 δισεκατομμύρια RMB, σύμφωνα με την έρευνα της Sino Market Research.