WIND: Αύξηση 4,2% στα έσοδα και 19,8% στα EBITDA το πρώτο τρίμηνο

Δυναμικά ξεκίνησε και το τρέχον έτος η WIND Ελλάς, όπως προκύπτει από τα οικονομικά αποτελέσματα πρώτου τριμήνου, όπου τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 4,2% στα 121 εκατ. ευρώ και το προσαρμοσμένο EBITDA ενισχύθηκε κατά 19,8% σε ετήσια βάση στα 24,2 εκατ. ευρώ.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ακόμα ένα τρίμηνο ισχυρών αποτελεσμάτων, με αξιοσημείωτη βελτίωση τόσο των εσόδων από υπηρεσίες όσο και του EBITDA. Το πρώτο τρίμηνο του 2018, η WIND Ελλάς μπήκε στην τρίτη συνεχή χρονιά ανάπτυξης», δήλωσε σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα πρώτου τριμήνου 2018, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.

Ειδικότερα, τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 4,2% σε 121 εκατ. ευρώ, με τα έσοδα κινητής τηλεφωνίας να εμφανίζουν άνοδο κατά 4,1% σε ετήσια βάση στα 75,2 εκατ. ευρώ και τα έσοδα σταθερής τηλεφωνίας να παρουσιάζουν βελτίωση κατά 4,5% σε ετήσια βάση στα 45,9 εκατ. ευρώ.

Στην κινητή τηλεφωνία, η ανάπτυξη προήλθε από την αύξηση της πελατειακής βάσης τόσο στους συνδρομητές συμβολαίου όσο και στους χρήστες καρτοκινητής. Η έντονη εστίαση στην εμπειρία του πελάτη και τη διατήρηση πελατών, καθώς και η βελτιωμένη ποιότητα του δικτύου κινητής τηλεφωνίας, έδωσαν περαιτέρω ώθηση στην αύξηση των εσόδων. Στον τομέα της σταθερής τηλεφωνίας, τα έσοδα αυξήθηκαν καθώς διευρύνθηκε η πελατειακή βάση και το μέσο έσοδο ανά πελάτη.

Εν τω μεταξύ, η WIND Ελλάς πραγματοποίησε συνολικές επενδύσεις ύψους 23,9 εκατ. ευρώ κατά τη διάρκεια του τριμήνου, σημειώνοντας αύξηση 32,6% σε ετήσια βάση. Το μεγαλύτερο μέρος των κεφαλαίων κατευθύνθηκε στις υποδομές νέας γενιάς και στην πλατφόρμα Video.

Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η WIND Ελλάς σημείωσε αύξηση 95% στην κίνηση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας από έτος σε έτος, με το 63,3% της κίνησης δεδομένων να εξυπηρετείται μέσω του δικτύου 4G.

Σύμφωνα με τη στρατηγική για το δίκτυο και τις υποδομές της, η WIND Ελλάς συνεχίζει να επενδύει για να επωφεληθεί από την αυξανόμενη ζήτηση δεδομένων στην αγορά κινητής τηλεφωνίας. Έχοντας ήδη επιτύχει κάλυψη 4G πάνω από 88%, η WIND έχει σημειώσει περαιτέρω πρόοδο προς την κατεύθυνση του στόχου της να καταστεί ένας κορυφαίος πάροχος όσον αφορά την προσβασιμότητα και την ποιότητα του δικτύου. Η εταιρεία επιδιώκει να επιτύχει κάλυψη 4G έως 95% μέχρι το τέλος του 2018.

Στη σταθερή τηλεφωνία, οι καθαροί νέοι πελάτες LLU και NGA (δίκτυα νέας γενιάς) για το τρίμηνο ανήλθαν σε 5.000 και η συνολική σταθερή ευρυζωνική βάση ανήλθε σε 597.000 πελάτες, σημειώνοντας αύξηση 4,2% ετησίως. Ειδικότερα, η βάση πελατών NGA αυξήθηκε κατά 34% ετησίως. Τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν κατά 4% σε ετήσια βάση στα 222.000, ως αποτέλεσμα της συνεχιζόμενης στρατηγικής εστίασης της εταιρείας σε προσφορές σύγκλισης, κινητής, σταθερής, Internet (FMC).

Παράλληλα, η εταιρεία προχωρεί με το σχέδιο ανάπτυξης των οπτικών ινών με στόχο την επίτευξη αναλογίας περίπου 40% στις περιοχές που έχουν παραχωρηθεί μέχρι τα τέλη του 2018. Παρά την επιτυχή υλοποίηση του πλάνου από την πλευρά της WIND, η παροχή ηλεκτροδότησης δεν ήταν συνεπής με το πλάνο της εταιρείας. Ωστόσο, οι αρχικές καθυστερήσεις είναι σε φάση διαχείρισης.

Σε ό,τι αφορά το σύνολο του 2018, η WIND Ελλάς αναμένει ένα ακόμη έτος επιταχυνόμενης αύξησης του κύκλου εργασιών και του EBITDA και συνεχιζόμενης ανάπτυξης σε όλους τους τομείς, τροφοδοτούμενη από τις επενδύσεις.

Εκτός από τις συνεχιζόμενες προσπάθειες βελτίωσης της επιχειρησιακής αριστείας, η εταιρεία σκοπεύει να αξιοποιήσει ευκαιρίες στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών όσον αφορά την κάλυψη και τις ταχύτητες των δικτύων νέας γενιάς(NGA), τη διείσδυση των smartphone, την αυξημένη ζήτηση των δεδομένων και τη σύγκλιση των υπηρεσιών για τα νοικοκυριά. Αναμένει επίσης να επωφεληθεί από την δυναμική ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας.

«Παραμένουμε επικεντρωμένοι στην στρατηγική μας ώστε μέσω της συνεχούς επέκτασης και αναβάθμισης των υποδομών δικτύου κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, τη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών μας και την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών να συνεχίσουμε σε τροχιά επιταχυνόμενης ανάπτυξης. Το πρόσφατο λανσάρισμα της πρωτοποριακής πλατφόρμας τηλεοπτικού περιεχομένου WIND VISION μας βοήθησε να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο τη θέση μας σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά. Ο μετασχηματισμός της WIND Ελλάς μας επιτρέπει να προσφέρουμε συνολικές λύσεις σύγκλισης υψηλής αξιοπιστίας στα Ελληνικά νοικοκυριά και επιχειρήσεις συμβάλλοντας έτσι στον συνολικό ψηφιακό μετασχηματισμό της χωράς», τόνισε ο επικεφαλής της εταιρείας, Ν. Ζαρκαλής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ