Η αλλαγή ταιριάζει στην Lenovo που με τις νέες τεχνολογίες παρουσίασε αύξηση 11%

To Lenovo Group ανακοίνωσε χθες τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου της οικονομικής χρονιάς, το οποίο έληξε στις 31 Μαρτίου 2018. Για το τέταρτο οικονομικό τρίμηνο FY2017/18 τα έσοδα της Lenovo ανήλθαν σε 10.6 δισεκατομμύρια (US$), σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 11% σε σύγκριση με τον περασμένο χρόνο, αποτελέσματα που αντιστοιχούν στην πρώτη διψήφια αύξηση μετά από 10 τρίμηνα, επιδεικνύοντας σταθερή απόδοση και αποδεικνύοντας την δυναμική ανάπτυξης της εταιρείας.

Στο τέταρτο οικονομικό τρίμηνο τα έσοδα της Lenovo προ φόρων ήταν 37 εκατομμύρια δολάρια, μια αύξηση της τάξεως του 143%, σε σχέση με τον περασμένο χρόνο που τα έσοδα ανήλθαν σε 15 εκατομμύρια (US$). Η εταιρεία επίσης βελτίωσε την κερδοφορία της για το τρίμηνο σε σχέση με το περασμένο έτος και στους τρεις κύριους τομείς, με τη συνολική λειτουργική απόδοση 1 να ανεβαίνει κατά 255 εκατομμύρια (US$) σε σχέση με το
περασμένο έτος, στα 76 εκατομμύρια (US$). Παράλληλα το κέρδος που αποδίδεται στους μετόχους για το τέταρτο τρίμηνο ήταν 33 εκατομμύρια (US$), χαμηλότερο από την ίδια περίοδο το περασμένο έτος, εξαιτίας καταβολής μεγαλύτερου φόρου για το FY2016/17.

Για το σύνολο του οικονομικού έτους, τα συνολικά έσοδα της εταιρείας ήταν πάνω από 5.3 δισεκατομμύρια (US$), μια αύξηση της τάξεως του 5% σε σχέση με τον περασμένο έτος. Η λειτουργική απόδοση όλου του group έφτασε τα 193 εκατομμύρια (US$), μια βελτίωση 96 εκατομμυρίων (US$), σε σχέση με τον περασμένο χρόνο. Η εταιρεία κατέγραψε καθαρές απώλειες της τάξεως των 189 εκατομμυρίων (US$) στο σύνολο του έτους, κυρίως εξαιτίας μίας χρέωσης αναβαλλόμενων φόρων της τάξεως των 400 εκατομμυρίων (US$), στο τρίτο τρίμηνο FY2017/18. Το βασικό κέρδος ανά μετοχή στο τέταρτο οικονομικό τρίμηνο ήταν 0.28 US cents ή 2.19 HK cents, ενώ για ολόκληρο το έτος η βασική απώλεια ανά μετοχή ήταν 1.67 US cents ή 13.95 HK cents. Το Διοικητικό Συμβούλιο της Lenovo ανακοίνωσε μέρισμα της τάξεως των 2.61 US cents, ή 20.5 HK cents ανά μετοχή, για το οικονομικό έτος που τελείωσε στις 31 Μαρτίου 2018.

Επισκόπηση ανά Business Group
 Η Lenovo συνεχίζει να εκτελεί στρατηγική τριών φάσεων, δίνοντας έμφαση στην ηγεσία των core businesses, ανάπτυξη στα τμήματα-κλειδιά και επένδυση σε νέες τεχνολογίες, ενώ και τα τρία business group της Lenovo έδειξαν δυναμική ανάπτυξη τόσο στα αποτελέσματα του τέταρτου τρίμηνου, αλλά και του οικονομικού έτους.
 To τμήμα των Προσωπικών Υπολογιστών και Έξυπνων Συσκευών (PCSD Group) κατέγραψε έσοδα της τάξεως των 7.7 δισεκατομμυρίων (US$) για το FYQ4, σημειώνοντας αύξηση 16% από την αντίστοιχη περίοδο το περασμένο έτος, και τη μεγαλύτερη αύξηση σε έσοδα εδώ και 4 χρόνια, ενώ για το σύνολο του έτους, το PCSD κατέγραψε 32.4 δισεκατομμύρια (US$), που αντιπροσωπεύει αύξηση 8% από το FY2016/17.
 Τα έσοδα του Data Center Group (DCG) αυξήθηκαν κατά 44%, σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του FY2016/17, αγγίζοντας τα 1.2 δισεκατομμύρια (US$), ενώ στο σύνολο του έτους, το DCG gorup κατέγραψε 4.4 δισεκατομμύρια (US$) έσοδα, που αντιπροσωπεύει αύξηση 8% από το FY2016/17.
 Τα έσοδα του Mobile Business Group (MBG) για το τέταρτο τρίμηνο FY2017/18 ήταν 1.3 δισεκατομμύρια (US$), ενώ στο σύνολο του έτους 7.2 δισεκατομμύρια (US$). Η Lenovo παραμένει αισιόδοξη πως με επιθετικές μειώσεις κόστους και εξαιρετικά δυνατές αποδόσεις από το MBG στην Λατινική Αμερική (οι πωλήσεις σε τεμάχια αυξήθηκαν +40% από τον περασμένο χρόνο, στο σύνολο του έτους, ή περισσότερο από 20 φορές το σύνολο της κατηγορίας) και στην Βόρειο Αμερική (με πωλήσεις σε τεμάχια +57% από τον περασμένο χρόνο, στο σύνολο του έτους) αναμένονται να
αποφέρουν σημαντικά αποτελέσματα καθώς το FY2018/19 συνεχίζεται.

«Το περασμένο τρίμηνο, επαναλάβαμε διψήφια αύξηση εσόδων με δυνατή βελτίωση κερδοφορίας, συγκριτικά με το περασμένο έτος, κλείνοντας το οικονομικό έτος δυνατά και αποδεικνύοντας ότι η Lenovo έχει πραγματικά μπει σε μια νέα φάση ανάπτυξης», δήλωσε ο Yang Yuanquing, Πρόεδρος και CEO της Lenovo. “Το όραμα της Lenovo ήταν πάντα να γίνει παγκόσμιος ηγέτης στον έξυπνο μετασχηματισμό. Θα εστιάσουμε στο να χτίσουμε
ανταγωνιστικότητα στις έξυπνες IoT συσκευές, στην υποδομή των Data Centers και σε κάθετες λύσεις νοημοσύνης, ενώ είμαστε καλά τοποθετημένοι για να εκμεταλλευτούμε την εποχή του smart ΙοΤ και τη νοημοσύνης.»

Κατά τη διάρκεια του τριμήνου που πέρασε, η Lenovo ανακοίνωσε την ένωση των τμημάτων Personal Computer και Smart Devices Group με το Mobile Business Group, δημιουργώντας έτσι το Intelligent Devices Group (IDG). Αυτό το νέο τμήμα, θα επιταχύνει περαιτέρω την ηγετική θέση της εταιρείας στην καινοτομία και τις φιλοδοξίες της για ανάπτυξη σε όλο το φάσμα των έξυπνων συσκευών. Αυτή η νέα δομή θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες παραγωγικότητας, επωφελούμενη από κοινή παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα και υπηρεσίες. Το IDG θα επιταχύνει επίσης την καινοτομία της Lenovo καθώς οι τεχνολογίες communications και computing ενώνονται σε μια μοναδική πλατφόρμα με στόχο να επιτύχουν καλύτερη σύνδεση συσκευών, χρηστών, εφαρμογών και περιεχομένου.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑ BUSINESS GROUP
PC and Smart Devices (PCSD)business group: Κατά το τέταρτο τρίμηνο, το PCSD σημείωσε σημαντική αύξηση εσόδων της τάξεως του 16% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου χρόνου. Για το σύνολο του έτους, το PCSD, κατέγραψε αύξηση εσόδων της τάξεως του 8%, και παρέμεινε ο #1 κατασκευαστής PC και tablet 2 στον κόσμο, με το μερίδιο αγοράς του να μεγαλώνει από 0.2 μονάδες σε 15.6% παγκοσμίως.
Επιπροσθέτως:

 Επέστρεψε σε ηγετικό για την βιομηχανία PTI περιθώριο του 5% στο τέταρτο τρίμηνο FY2017/18, ενώ σημείωσε κερδοφορία σε όλες τις γεωγραφίες , με επέκταση στις 4 από τις 5.
 Σημείωσε διψήφια αύξηση εσόδων από τον περασμένο χρόνο, σε Αμερική, Ασία- Ειρηνικό και EMEA.
 H εστιασμένη στρατηγική σε τμήματα υψηλής ανάπτυξης, απέδωσε διψήφια αύξηση πωλήσεων σε σχέση με τον περασμένο χρόνο, τόσο στο Gaming (+42%), αλλά και στα Workstation (+32%) στο FYQ4. Και τα δύο ξεπέρασαν την κλίμακα 1 δισεκατομμυρίου (US$) στο FY2017/18 με το gaming να σημειώνει διψήφια αύξηση εσόδων από τον περασμένο χρόνο.
 Ανακηρύχθηκε η καλύτερη μάρκα φορητών υπολογιστών για το 2018 από το LAPTOP Magazine για δεύτερη συνεχή χρονιά.

Data Center Group (DCG): Το Data Center Group είναι καλά τοποθετημένο για να παρέχει τη σωστή υποδομή για την εποχή smart IoT, και συνεχίζει να είναι ένας κλάδος με σημαντική ανάπτυξη για την Lenovo. Η οικονομική απόδοση του group αποτελεί απτή απόδειξη ότι η στρατηγική του DCG αποφέρει σημαντικά αποτελέσματα:

 Το τέταρτο τρίμηνο του FY2017/18 το DCG έφερε για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, διψήφια ανάπτυξη σε σχέση με τον περασμένο χρόνο, ενώ πέτυχε την υψηλότερη  αύξηση εσόδων (+44%) από την απόκτηση του IBM System x το 2014 – με θετική αύξηση εσόδων από χρόνο σε χρόνο σε όλον τον κόσμο.
 Η Βόρειος Αμερική και το EMEA σημείωσαν το τέταρτο συνεχές τρίμηνο με αύξηση εσόδων σε σχέση με τον περασμένο χρόνο.
 Το Software Defined Infrastructure (SDI) συνέχισε δυναμική αύξηση εσόδων, 130% από τον περασμένο χρόνο.
 Το HPC εδραίωσε την δεύτερη θέση παγκοσμίως στο top 500 Supercomputing List, μειώνοντας το κενό από τον #1 παίκτη Mobile Business Group (MBG): Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, το MBG έκανε γρήγορες κινήσεις ανασχηματισμού για να ισχυροποιήσει τη μελλοντική του ανάπτυξη και να
επιταχύνει την πρόοδο του προς την κερδοφορία. Αυτές περιλάμβαναν, το διορισμό του Sergio Buniac για να ηγηθεί στις εμπορικές δραστηριότητες εκτός Κίνας, την ανακατάταξη του portfolio προϊόντων για να προηγηθεί σε προσεχή λανσαρίσματα, τη μείωση αποθεμάτων στο κανάλι, καθώς και μια στρατηγική ανασκόπηση της αγοράς, για να προσδιοριστούν οι ευκαιρίες για την πιο κερδοφόρα ανάπτυξη.
 Το τέταρτο τρίμηνο FY2017/18 η Λατινική Αμερική παρέμεινε ο δυνατός πυρήνας για το MBG, καταγράφοντας διψήφια αύξηση εσόδων (13%) σε σχέση με το περασμένο έτος.
 Στη Βόρειο Αμερική, οι πωλήσεις συνέχισαν να δείχνουν δυνατή ανάπτυξη από τον περασμένο χρόνο, καθώς η Lenovo ενδυνάμωσε τη θέση της με mainstream μοντέλα και επέκταση συνεργασιών με carriers. Οι πωλήσεις της Βορείου Αμερικής αυξήθηκαν κατά 54% για το τέταρτο τρίμηνο σε σχέση με τον περασμένο χρόνο, και κέρδισαν 1.1pts σε μερίδιο της αγοράς, φτάνοντας στο 3.8% στο τέταρτο τρίμηνο το FY2017/18.
 Εστίαση στη μείωση των εξόδων για το νέο οικονομικό έτος, ως μέρος της στρατηγικής για να μειωθούν οι απώλειες και έμφαση στην ενδυνάμωση της ηγετικής θέσης του MBG και της αποδοτικότητας του στη Λατινική Αμερική, τη Βόρειο Αμερική και τη Δυτική Ευρώπη, μέσω της απλοποίησης του portfolio και της βελτιστοποίησης της δομής του κόστους, με παράλληλη χρήση κοινών πλατφορμών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ