H isMOOD απέσπασε το πρώτο βραβείο του διαγωνισμού Startups d.Day

Την πρώτη θέση στον διαγωνισμό Startups d.Day που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Digital Economy Forum 2018: σχεδιάζουμε, δημιουργούμε, καινοτομούμε, το οποίο διοργανώθηκε από το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδος (ΣΕΠΕ), απέσπασε η νεοφυής εταιρεία isMOOD.

Η εταιρεία ξεχωρίζοντας μεταξύ 20 νεοφυών, καινοτόμων επιχειρήσεων, έλαβε το πρώτο βραβείο του διαγωνισμού που είχε στόχο ήταν η ανάδειξη εκείνων των επιχειρήσεων που αξιοποιούν την ψηφιακή τεχνολογία και δημιουργούν πρωτοποριακά προϊόντα και λύσεις για την παγκόσμια αγορά.

Η ανάδειξη της isMOOD στο διαγωνισμό βασίστηκε στην καινοτομία των υπηρεσιών που έχει αναπτύξει, τη μοναδική εμπειρία που προσφέρει στους πελάτες της, αλλά και τη μεγάλη αναπτυξιακή πορεία της, στοιχεία που έπαιξαν καταλυτικό ρόλο στην απόφαση της επιτροπής διαφοροποιώντας την έντονα από τον ανταγωνισμό.

Συγκεκριμένα, η isMOOD, παρουσίασε την καινοτόμο πλατφόρμα της, μέσα από την οποία μπορεί κανείς να δει σε πραγματικό χρόνο τί συζητούν οι χρήστες στα social media και το ίντερνετ, ποιες τάσεις αναδύονται στην αγορά και πώς εξελίσσονται στο χρόνο τα συναισθήματα του κοινού.

Για την ανάπτυξη της πλατφόρμας η isMOOD αξιοποιεί τεχνολογίες ανάλυσης κειμένου (text analytics), ανάλυσης συναισθήματος (sentiment analysis) και εξόρυξης γνώσης (data mining) από κοινωνικά δίκτυα σε πραγματικό χρόνο, μέσω καινοτόμων αλγορίθμων μηχανικής μάθησης.

«Είμαστε πολύ περήφανοι για αυτή μας τη διάκριση. Το βραβείο αυτό μας δίνει ένα ακόμα κίνητρο να γινόμαστε καλύτεροι και να ξεπερνάμε τον εαυτό μας. Στόχος και όραμά μας είναι να χτίζουμε γέφυρες μεταξύ των καταναλωτών και των επιχειρήσεων, οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να “ακούνε” σε πραγματικό χρόνο τη “φωνή” των καταναλωτών και να ενεργούν αποτελεσματικά», ανέφερε η Άννα Κασιμάτη, co-founder και Managing Director της isMOOD.

Στο πελατολόγιο της isMOOD συγκαταλέγονται μεγάλοι παίχτες της αγοράς, οι οποίοι εμπιστεύονται τις υπηρεσίες της τόσο για την ανάλυση της αγοράς τους όσο και του ανταγωνισμού. Ανάμεσά τους είναι η Nestle, η Nespresso, ο ΟΠΑΠ, η Εθνική Τράπεζα Ελλάδος, η Eurobank, η Παπαστράτος Α.Β.Ε.Σ. αλλά και εταιρείες Έρευνας Αγοράς και Agencies όπως η Busybuilding, η ADDO Digital, η Truberries και η MillwardBrown.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ