ΟΛΠ: Αναμένουμε την έγκριση του master plan για να ξεκινήσουν οι επενδύσεις

Στις προτεραιότητες που έχει θέσει η διοίκηση του ΟΛΠ για το αμέσως επόμενο διάστημα επικεντρώθηκε η διοίκηση του ομίλου κατά την χθεσινή παρουσίαση του Οργανισμού στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών.

Πρώτη και βασική προτεραιότητα, όπως σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ captain Fu Chengqiu, είναι η πραγματοποίηση των υποχρεωτικών επενδύσεων που έχει δεσμευτεί έναντι του ελληνικού δημοσίου να πραγματοποιήσει η Cosco. Σύμφωνα με τον ίδιο, μέχρι τις 10 Ιουνίου αναμένεται να εγκριθεί το master plan του ΟΛΠ, που θα ανοίξει το δρόμο για την έναρξη του επενδυτικού προγράμματος.

«Έχουμε καθήκον και υποχρέωση να τις υλοποιήσουμε, είμαστε έτοιμοι σε ό,τι αφορά τα σχέδια και τη χρηματοδότηση, περιμένουμε την έγκριση από τα αρμόδια υπουργεία και τους φορείς για το master plan και μόλις πάρουμε τις εγκρίσεις και τις άδειες θα ξεκινήσουμε αμέσως τις επενδύσεις», ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ.

Φέτος, λοιπόν, αναμένεται να ξεκινήσουν οι επενδύσεις που αφορούν τη δεύτερη φάση της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης (ύψους 30 εκατ. ευρώ), η νότια επέκταση (ύψους 136 εκατ. ευρώ), το πάρκινγκ στο RoRo terminal (ύψους 50 εκατ. ευρώ) καθώς και τα έργα στον ΟΔΔΥ.

Όπως ανέφερε, όμως ο captain Fu Chengqiu, εκτός από τις υποχρεωτικές επενδύσεις ο Οργανισμός προωθεί και τις πρόσθετες που έχει ανακοινώσει και οι οποίες δεν περιλαμβάνονται στη σύμβαση παραχώρησης.

Παράλληλα, η διοίκηση του ΟΛΠ αναφέρθηκε και στους υπόλοιπους στόχους που έχουν τεθεί για το επόμενο διάστημα και οι οποίοι αφορούν τη βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχει το λιμάνι και στην αύξηση της παραγωγικότητας της εταιρείας, η οποία θα επιτευχθεί και μέσω του περιορισμού του λειτουργικού κόστους.

Απώτερος στόχος, εξάλλου, της διοίκησης είναι, σύμφωνα με τον captain Fu Chengqiu να αναδειχθεί ο Πειραιάς στο μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου σε ότι αφορά το διαμετακομιστικό εμπόριο και στο μεγαλύτερο της Ανατολικής Μεσογείου στον τομέα της κρουαζιέρας.

Σε ό,τι αφορά τον ανταγωνισμό που θα αντιμετωπίσει ο Πειραιάς, μετά και την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ, ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού σημείωσε: «Βλέπουμε με πολύ θετική ματιά το θέμα του ανταγωνισμού γιατί πιστεύουμε ότι μπορεί να οδηγήσει σε βελτίωση της απόδοσης και της διαχείρισης, να ενεργοποιήσει δυνάμεις προς το συμφέρον της εταιρείας».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ