Η Wind αλλάζει το “χάρτη” του επιχειρείν στην Ελλάδα!

του Γιάννη Διονάτου

Η είδηση δεν είναι πως η Wind μπαίνει (και) στην συνδρομητική – τηλεόραση (αν και είναι). Η είδηση είναι πως η Wind με την κίνηση της αυτή έρχεται να αλλάξει ότι ξέρουμε για το επιχειρείν στην Ελλάδα στοχεύοντας ίσως στο μεγαλύτερο “disrupt” της τελευταίας δεκαετίας στα επιχειρηματικά δρώμενα της χώρας.

Η Wind λοιπόν, μέσα από την πρόταση της για τη συνδρομητική τηλεόραση, το Wind Vision, εισέρχεται στον κόσμο της συνδρομητικής τηλεόρασης προσφέροντας πλέον στους πελάτες (αρχικά) όλη την “βεντάλια” των υπηρεσιών που μπορεί να προσφέρει μια σύγχρονη εταιρεία τεχνολογίας που ο κορμός των εργασιών της “κρύβεται” στις τηλεπικοινωνίες. Ένας συνδρομητής της Wind σήμερα μπορεί να έχει, internet, κινητό και σταθερό, αλλά και τηλεόραση σε έναν μόνο πάροχο. Βεβαίως αυτή η πρόταση – για να είμαστε δίκαιοι – δεν αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο της Wind. Η πρόταση της Wind ξεχωρίζει περισσότερο στην εμπειρία που έρχεται να προσφέρει στον χρήστη μέσα από το “κουτάκι” της Wind Vision που θυμίζει αντίστοιχες προτάσεις παγκόσμιων κολοσσών της τεχνολογίας εντυπωσιάζοντας το κοινό.

WIND-CEO-Zarkalis-980620-EMEAgr

Αυτό όμως που εντυπωσιάζει στην πρόταση της Wind, εστιάζοντας κάποιος καθαρά «business» την πρόταση αυτή, είναι το γεγονός πως έρχεται και λέει ανοιχτά πως στρατηγικός της στόχος, δεν είναι να πάρει πελάτες από την “δεξαμενή” των υπαρχόντων πελατών του 1.000.000 που ήδη εμπιστεύονται τις υπάρχουσες προτάσεις των συνδρομητικών τηλεοράσεων, αλλά να δημιουργήσει νέους πελάτες και να αυξήσει την τελική “πίτα” για το σύνολο της αγοράς. Συγκεκριμένα, στόχος της Wind, όπως σχετικά ανέφερε ο επικεφαλής της εταιρείας, Νάσος Ζαρκαλής, είναι να δημιουργήσει 400.000 νέους πελάτες που θα “μπουν” στη συνδρομητική της Wind η οποία σήμερα έχει ένα πελατολόγιο 600.000 ανθρώπων!

Στο πλαίσιο αυτό η Wind, όπως ανέφερε σχετικά ο Ν. Ζαρκαλής, θα ακολουθήσει τα μηνύματα που έρχονται από το εξωτερικό και αφορούν τη συνδρομητική τηλεόραση και τα οποία λένε πως το μοντέλο ανάπτυξης έχει πλέον αλλάξει και μαζί αλλάζει και το μοντέλο διανομής του περιεχομένου δημιουργώντας νέες προοπτικές ανάπτυξης.

Σημειώνεται, τέλος, πως το Wind Vision εντάσσεται στο ευρύτερο επενδυτικό πρόγραμμα της Wind, των τελευταίων ετών το οποίο έχει ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ