του Γιάννη Διονάτου
Στόχος του Χάρη Σιγανού, ιδρυτή της Zeus International, είναι με "αφετηρία" την τελευταία και "φρέσκια" πρόταση του, αυτή του Dolce Attica Riviera να αναδειχθεί η Αττική Ριβιέρα.
Το Dolce Attica Riviera, παρά το γεγονός πως ήδη μετρά δύο μήνες πλήρους λειτουργίας (Μάρτιος - Απρίλιος) ανοίγει επίσημα τις πύλες του στις 10 Μαΐου, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί πως αποτελεί το πρώτο Dolce, σε παγκόσμια βάση, που λειτουργεί με καθεστώς franchise. Αξίζει να σημειώσουμε πως το Dolce Attica Riviera αποτελεί το ένα από τα συνολικά επτά Dolce Hotels and Resorts της Wyndham που και επίσημα από τις 23 Απριλίου εντάσσονται στο χαρτοφυλάκιο της Wyndham, στην ευρύτερη περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (EMEA). Εκτός από το Dolce Attica Riviera μιλάμε για τα: Dolce La Hulpe Brussels (Βέλγιο), Dolce Chantilly and Dolce Frégate Provence (Γαλλία), Dolce Bad Nauheim (Γερμανία), Dolce CampoReal Lisboa (Πορτογαλία) και Dolce Sitges (Ισπανία).
Σημειώνεται πως το Dolce Attica Riviera "σήκωσε" επένδυση ύψους 5 εκατ. ευρώ και από την νέα του διοίκηση θα λειτουργεί 12 μήνες το χρόνο, ενώ στο ξενοδοχείο θα εργάζονται συνολικά 200 άτομα.
Συνολικά το Dolce Attica Riviera διαθέτει 226 δωμάτια και 124 bangalow, από τα οποία τα 50 δωμάτια και τα 50 bangalow έχουν ήδη ανακαινιστεί, ενώ στόχος είναι η μέση ετήσια πληρότητα να διαμορφωθεί στο 65%. Σύμφωνα τα στελέχη του Dolce Hotels and Resorts ο φετινός Μάρτιος ήταν πολύ καλός, ενώ η πληρότητα του Απριλίου ξεπέρασε το 70%. Επίσης εξαιρετικά θετικά είναι τα μηνύματα και για τους επόμενους μήνες, ακόμη και για τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο.
Δία χειρός Νένης Σπάρτση
Την ανακαίνιση του Dolce Attica Riviera ανέλαβε η αρχιτέκτονας Νένη Σπάρτση η οποία αναφέρει πως το concept του Dolce Attica Riviera αναπτύσσεται κατά μήκος της ακτής, σε έναν κόλπο έντονης φυσικής ομορφιάς, με φόντο μια καταπράσινη πλαγιά.
Το υπάρχον κτίριο με τα τοξωτά πέτρινα ανοίγματα αλλά και η θέα μέσα από αυτά προς τη θάλασσα παραπέμπουν σε μια άλλη εποχή, στην παραδοσιακή αρχιτεκτονική του Ιονίου και σε εξοχικές βίλες στην ιταλική Ριβιέρα, που αποτέλεσαν και τα βασικά concept της ανακαίνισης.
Η κεντρική ιδέα από την οποία εμπνευστήκαμε την αλλαγή στο Dolce, είναι μια εξοχική κατοικία στην Ιταλία της εποχής του μεσοπόλεμου, που ανακαινίζεται και εξοπλίζεται στη δεκαετία του 60 και μετατρέπεται σε κοσμικό θέρετρο.
Μεγάλη μονάδα, με 326 δωμάτια, σουίτες και bungalows, δυο εστιατόρια, beach bar, εσωτερική και εξωτερική πισίνα και συνεδριακές αίθουσες δυναμικότητας 1.700 ατόμων.
Στόχος ήταν η αλλαγή του αρχιτεκτονικού ύφους -όσο αυτό είναι εφικτό- σε ένα κτίριο που αποτελεί ορόσημο για την περιοχή.
Ο σχεδιασμός βασίστηκε στην προοπτική ενός ξενοδοχείου με σύγχρονο πολυτελές ύφος, κατάλληλου να λειτουργεί ως συνεδριακό κέντρο με έντονη την αίσθηση της διακριτικής πολυτέλειας και της χαλαρής ατμόσφαιρας ενός παραθαλάσσιου resort.
Στο λόμπυ, βελούδινα έπιπλα σε ανοιχτά χρώματα σε συνδυασμό με ξύλινες επενδύσεις σε γεωμετρικά τρισδιάστατα μοτίβα και το δάπεδο με τα ένθετα «χαλιά» από κεραμικά ψηφιδωτά πλακάκια, εκπλήσσουν ευχάριστα. Επιπλέον, από το δάπεδο ως την οροφή, μεταλλικά κατακόρυφα στοιχεία με έγχρωμα γυάλινα πετάσματα σηματοδοτούν τη διαδρομή από την είσοδο προς τις αίθουσες εκδηλώσεων, τα εστιατόρια και τα δωμάτια του ξενοδοχείου.
Στο μεγάλο διάδρομο που ενώνει τις αίθουσες εκδηλώσεων με τα εστιατόρια, τα φωτιστικά σώματα οροφής που αντανακλώνται τριπλασιαζόμενα στους έγχρωμους καθρέφτες των οροφών σε συνδυασμό με τις επενδύσεις των τοίχων, εντυπωσιάζουν.
Στο χώρο του βασικού all-day restaurant του ξενοδοχείου, οι χρωματικοί τόνοι αλλάζουν και γίνονται ακόμα πιο φωτεινοί και ευχάριστοι. Τα υφάσματα εδώ είναι λινά, τα δοκάρια του χώρου γεμίζουν κρεμαστές γλάστρες με λουλούδια που διπλασιάζονται στις επενδυμένες με καθρέφτη οροφές.
Στα υπαίθρια καθιστικά, αντίστοιχα κατασκευασμένα μεταλλικά στοιχεία και πολλά μαξιλάρια, δημιουργούν μια χαλαρωτική ατμόσφαιρα μετά από μια βουτιά στη θάλασσα ή στην υπαίθρια πισίνα.
Μεταλλικά διαχωριστικά αντίστοιχα με του λόμπυ, με γεωμετρικά μοτίβα και έγχρωμα γυαλιά, οργανώνουν τα καθιστικά τόσο στο all-day όσο και στο a la carte εστιατόριο, όπου τα έπιπλα είναι ξύλινα με βελούδινα υφάσματα. Σε συνδυασμό με τα γεωμετρικά μοτίβα και τα θερμά χρώματα τοίχων και οροφών δημιουργούν διακριτικά την απαιτούμενη ατμόσφαιρα πολυτέλειας.
Στα δωμάτια είναι εμφανής η ριζική ανακαίνιση. Με τη χρήση καθρεπτών σε συγκεκριμένα σημεία των τοίχων, την ελαφρά στροφή ως προς τη βασική καθετότητα και το σχεδιασμό των ψευδοροφών, δημιουργείται η αίσθηση πως μεγαλώνει το μέγεθος του δωματίου. Ευχάριστα χρώματα, με δρύινα έπιπλα και ταπετσαρίες, δίνουν μια αίσθηση πολυτέλειας και οικειότητας.
Η Zeus International
Η Zeus Internationa παρέχει υπηρεσίες διαχείρισης και ανάπτυξης ξενοδοχειακών μονάδων καθώς και παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών στον κλάδο και διαθέτει μία έμπειρη ομάδα εξειδικευμένων στελεχών, τεχνικών και συμβούλων με πολυετή εμπειρία στην τεχνικο-οικονομική ανάπτυξη έργων στον τουριστικό τομέα, ενώ παράλληλα έχει εδραιωθεί ως μία από τις ηγέτιδες εταιρείες σχεδιασμού, εφαρμογής και παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών διαχείρισης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων καθώς και συμβουλευτικών υπηρεσιών.
Δημιουργώντας ευκαιρίες και ξεπερνώντας τις προκλήσεις τόσο για ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και ξενοδοχείων όσο και για επενδυτές, ιδρύματα και οργανισμούς, η Zeus International αποτελεί την πιο αξιόπιστη επιλογή.
Οι περιοχές που δραστηριοποιείται μέχρι στιγμής είναι η Ελλάδα, η Κύπρος, η Βουλγαρία, η Ρουμανία και η Ιταλία, όπου έχει αναλάβει τη λειτουργία αρκετών ξενοδοχείων, κάποια εκ των οποίων είναι σε συνεργασία με το brand της Wyndham Hotel Group, της μεγαλύτερης αλυσίδας ξενοδοχείων στον κόσμο, της οποίας η Zeus International είναι στρατηγικός εταίρος στα Βαλκάνια.
Κατά τη διάρκεια των οκτώ τελευταίων μηνών, η Zeus International εγκαινίασε πέντε νέα ξενοδοχεία, εν των οποίων τέσσερα στην Αθήνα και ένα στο Μιλάνο, στην περιοχή του αεροδρομίου Malpensa. Πρόκειται για τα:
- Κ29
- Dolce Attica Riviera
- Ramada Attica Riviera
- Wyndham Athens Residence
- Hilton Garden Inn Milan Malpensa
Παρέχοντας στρατηγικές επιχειρησιακής αναδιοργάνωσης ακόμα και των πιο σύνθετων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, μέσω της λήψης των σωστών αποφάσεων και συγκεκριμένου προγραμματισμού υλοποίησης αυτών επιτυγχάνεται η επίτευξη πολυεπίπεδων στόχων ικανοποιώντας τις υψηλότερες απαιτήσεις.