Η στροφή στο υγιεινό μοντέλο έφερε αύξηση σε έσοδα και κέρδη για την Coca-Cola

Τα τελευταία χρόνια η Coca-Cola κάνει μια στροφή σε ένα πιο υγιεινό μοντέλο διατροφής και προσφέρει προϊόντα με λιγότερη ή και καθόλου ζάχαρη και αυτό έδειξε χθες τα αποτελέσματα του, καθώς τα έσοδα και τα κέρδη που παρουσίασε η εταιρεία ήταν καλύτερα των εκτιμήσεων των αναλυτών, καθώς όπως όλα δείχνουν οι καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει αυτή την προσπάθεια. 

Μην ξεχνάμε άλλωστε πως η εγχώρια προσπάθεια και το λανσάρισμα της Coca-Cola με στέβια, έχει σημειώσει πολύ μεγάλη επιτυχία, με το μοντέλο αυτό να ετοιμάζεται να εξαχθεί και σε άλλες χώρες, με την πράσινη Coca-Cola να κερδίζει το μεγάλο στοίχημα. 

Το πρώτο τρίμηνο του 2018, οι πωλήσεις της Coca-Cola αυξήθηκαν παγκοσμίως κατά 4% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα και τα πιο υγιεινά προϊόντα ήταν στο επίκεντρο αυτής της αύξησης. Συγκεκριμένα η Coca-Cola Zero ήταν στο επίκεντρο αυτής της αύξησης με αύξηση στις πωλήσεις που ξεπέρασε το 10%, ενώ αντίστοιχα καλά πήγε και η νέα Diet η οποία επέστρεψε στην κορυφή των πωλήσεων στην Βόρεια Αμερική. 

Πολλές μεγάλες χώρες (συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και του Ηνωμένου Βασιλείου) εισήγαγαν πρόσφατα έναν “φόρο ζάχαρης“, με στόχο τη μείωση της περιεκτικότητας σε σάκχαρα στα ποτά σας και την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας. Λαμβάνοντας υπόψη τις πρόσφατες επενδύσεις της εταιρείας, η Coca-Cola “παίζει” πια σε πιο υγιή μονοπάτια, κάτι που αποτυπώνεται και από την εικόνα των αποτελεσμάτων της. 

Η μεγάλη προσπάθεια της Coca-Cola και το επίσης μεγάλο προσωπικό στοίχημα του διευθύνοντος συμβούλου James Quincey είναι να καταφέρει να ξεπεράσει το όνομα της, να μην είναι πια γνωστή μόνο σαν εταιρεία που φτιάχνει αναψυκτικά αλλά να εδραιωθεί σε όλη την τεράστια κατηγορία των μη-αλκοολούχων. Οι πωλήσεις των αναψυκτικών στις ΗΠΑ έχουν πέσει πολύ τα τελευταία χρόνια και συνεχίζουν την καθοδική τους πορεία, με το 2016 να αποτελεί ιστορικό χαμηλό 31 ετών στις πωλήσεις των αναψυκτικών. 

Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία προσπαθεί μέσω εξαγορών να επεκταθεί και σε “διπλανές” κατηγορίες που έχουν αρχίσει να ανεβαίνουν πάρα πολύ, κι έτσι έχει μπει στην αγορά των ροφημάτων με τσάι, γαλακτοκομικά και χυμούς φρούτων, ενώ μεγάλη αύξηση παρουσιάζουν οι επενδύσεις και οι πωλήσεις στο εμφιαλωμένο νερό (ανθρακούχο ή μη). Ταυτόχρονα η εταιρεία έχει επενδύσει πολύ στην γεωγραφική της επέκταση με νέες συνεργασίες σε όλο τον κόσμο, ενώ ιδιαίτερη προσοχή δίνει στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού της μοντέλου, με συνεργασίες με την Amazon και την προώθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ